смяна на ангренаж

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: смяна на ангренаж

Мнение от mi6o » 22 юли 2013, 16:13

Човече нямам думи,не знам как да ти благодаря. Оправя ли колата,някой ден ще дойда да те почерпя нищо,че е на 300 км. Ямбол от София _friends_ . Колата е готова и чака-махнал съм външните ремъци,капака на ангренажните ремъци,помпата на хидравликата съм я сложил на калника. Остава като взема частите да махна капака на клапаните,компресора на климатика и евентуално стартера,ако не намеря някой да ми направи фланеца за КВ като твоя и за там да мисля някакво решение да застопоря маховика по някакъв начин. Довечера взимам болта за коляновия вал,тези дни трябва да взема и парите за частите и почвам :D
Поздрави

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: смяна на ангренаж

Мнение от specialista » 22 юли 2013, 21:30

mi6o написа:Човече нямам думи,не знам как да ти благодаря. Оправя ли колата,някой ден ще дойда да те почерпя нищо,че е на 300 км. Ямбол от София _friends_ . Колата е готова и чака-махнал съм външните ремъци,капака на ангренажните ремъци,помпата на хидравликата съм я сложил на калника. Остава като взема частите да махна капака на клапаните,компресора на климатика и евентуално стартера,ако не намеря някой да ми направи фланеца за КВ като твоя и за там да мисля някакво решение да застопоря маховика по някакъв начин. Довечера взимам болта за коляновия вал,тези дни трябва да взема и парите за частите и почвам :D
Поздрави

Ако има кой да ти направи "подръжка" може да пробваш и следния вариант:Включваш на 5-та един скача на спирачките,а ти се опитвш да развиеш билта :D
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: смяна на ангренаж

Мнение от specialista » 23 юли 2013, 20:36

До сега щеше да си маправишщ инструмента.Просто се престраши и действай!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: смяна на ангренаж

Мнение от mi6o » 23 юли 2013, 22:08

Чакам парите за частите,че може и да стане другата седмица да ги взема-криза е мамата си е е.... Иначе до сега да съм я почнал,та даже и да съм оплескал нещо :lol: . Относно инструмента-поразпитах в 2-3 малко по-големи гаража в нашия квартал които имат телоподаващо или електрожен,но отговорите бяха ''за кво ти е тва бе,давай на скорост и некой да държи на спирачката и си готов'',''нямаме излишен материал,съжалявам'',''Ела че го маанем с гайковерта и е готов'' и най-доброто от всички ''ти луд ли си на таа кола да прайш тия ремонти,вЪрти на белезите (в хода на разговора му казах,че има белези с боя от някой голям майстор),стегай яко и си готов,кви щифтове,кви инструменти....тоа казан ако беше мой,щех да карам докаде се разглоби и да я фърлим''............ :shock: . Има едни пичове чичаци,стругари от едно време и утре ще мина през тях да ги пробвам.
Поздрави

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: смяна на ангренаж

Мнение от mi6o » 28 юли 2013, 19:21

Здравей колега Специалиста. Така,след като се оказа,че няма кой да ми направи инструмента за коляновия вал си поръчах това- http://zimber-bg.com/search.php?orderby ... it_search= ,за колелото на разпределителния вал това- http://zimber-bg.com/search.php?orderby ... it_search= и динамометричен ключ този- http://www.el-mashini.bg/product/344/kl ... 8-tmp.html . Най-късно сряда взимам частите,че водната помпа е поръчана от чужбина и ще дойде най-късно тогава. Инструментите ги чакам най-късно във вторник и мога да разглобя поне до положение да сменя семерингите. Имам обаче едно питане,в нета четох някъде (мога да го намеря),че болта на КВ се сменя с нов след като се развие и мисля да търся и болт,но в магазина от който ще купя другите части го няма та сигурно трябва да го купя от Мото Пфое. Какво ще ме посъветваш колега,да го сменям ли или да сложа стария болт. Досега опитах няколко пъти да го развия на 5-та скорост и човек на спирачката,но не мърда-като заварен е.
Поздрави

П.С. Ако модераторите сметнат,че правя реклама с линковете,ще ги изтрия и ще кача само снимки на инструментите. Сметнах,че може да са полезни на някой колега ако търси такива :)
Поздрави

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: смяна на ангренаж

Мнение от specialista » 28 юли 2013, 21:24

И всички тези пари за инструменти дето ще ги ползваш веднъж? :-/:
Иначе за болта какво да ти кажа.Добре е да се смени,но трудно ще го намериш.Той освен че е стегнат е и лепен.Затова е трудно развиването му.
Като гледам колко пари си се изръсил си викам по-добре да бях отишъл да го развия шибания болт.Айде пробвай се и кажи какво си направил.
Имам чувството че пак ще пишеш тук.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: смяна на ангренаж

Мнение от HACKO » 28 юли 2013, 22:40

specialista написа:И всички тези пари за инструменти дето ще ги ползваш веднъж? :-/:
...
Така е, обаче похвалното е, че проявява упорито постоянство и не се отказва от това, което е решил.
Вярвам, че ще успее. _friends_
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: смяна на ангренаж

Мнение от mi6o » 28 юли 2013, 23:20

Прави сте,че не са малко пари за инструменти които ще ползвам един път,но пък в сервиза ми казаха 100 лв. за смяна на ангренжа и ролките,за семерингите не съм питал понеже реших сам да правя всичко,но сигурно щяха да вдигнат цената малко и горе долу пак толкова можеше да ми излезе като цена. Пък и утре,други ден мога да услужа на колега с тях,не се знае. Просто ми писна да се моля едва ли не и да се правят на луди по гаражите,че било адски трудно да се направи такъв инструмент (за КВ),нямат или не могат да ми дадат скобата за колелото на разпределителния вал,че ''чакат кола'' ей сега и всякакви увъртания от хиляда и една нощ.....като първите ми думи са ''ще платя каквото трябва'' естествено. Просто ги мързи да се занимават да мерят и да заваряват. А ако не намеря болт за КВ,стария като го завия трябва ли да сложа лепило ?
Поздрави

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: смяна на ангренаж

Мнение от ЯЛТА » 28 юли 2013, 23:58

Винаги е похвално когато човек има такива мераци, спор няма. На твоите години имах още неизчерпаемо желание за цапане от ремонти, и нищо не можеше да ме откъсне от това. Само едно НО, с толкова средства щеше да я закараш и до Специалиста, поне аз така направих де, но съм с 20+ год. по дърт................
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: смяна на ангренаж

Мнение от mi6o » 29 юли 2013, 00:55

Така е,прав си Ялта. Аз много исках точно Специалиста да я пипне моята кола,но ме беше страх да тръгна на дълъг път с толкова разбита ролка. Само това ме спря да отида до Ямбол,което не пречи някой ден да пална и отида да го почерпя :)
Поздрави

kaio04
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
Местоположение: Свищов
Status: Извън линия

Re: смяна на ангренаж

Мнение от kaio04 » 29 юли 2013, 01:19

Предполагам, че има специални скоби за вадене на колелото на разпределителния вал, но аз го "отлепих" със скоба за лагери, трираменна с размер 3 цола. Бях я купувал преди няколко години за около 5 лв. от местна железария.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: смяна на ангренаж

Мнение от specialista » 30 юли 2013, 16:54

Със моите умения това направих! Дано е полезно,на мен ми върши чудесна работа!
Първо го направи после коментар по ползването.
Успех!
Прикачени файлове
Форд колянов вал.JPG
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта