Страница 1 от 1

Как да задеиствам турбото

Публикувано: 09 май 2007, 00:03
от T punchev
колеги едно приателче има сиера 1.8 тд,но турбото не му бачка!Как да го задеиства?Какъв сигнал приема то от горивната помпа,при ескорта е чрез вакум ако не се лъжа!В момента просто турбото не функицонира,имам чувството че не се задвижва от изгорелите газове(тоест те неминават през него )има ли някаква клапа или нещо такова което да изолира турбото по някакъв на4ин турбото

Публикувано: 09 май 2007, 10:28
от ford_taunus
Турбото се задейства при определени обороти (ако е газово). Тогава отработилите газове завъртат турбината. Проблемът явно при теб е в това, че турбото не получава сигнал за достигането на определение обороти. Мисля, че за това има активатор. Някой по-компетентен да се включи, аз горе-долу това знам.

П.С.Колега проверявали ли сте да не е блокирала турбината?

Публикувано: 09 май 2007, 12:15
от cossy
И аз мисля, че е блокирала :?

Публикувано: 09 май 2007, 15:04
от Атанас
Сигурни ли сте, че турбината е блокирала? Ако помпата не се управлява като хората (когато турбото се включва помпата подава повече гориво) ефекта е като да не работи турбината

Публикувано: 09 май 2007, 21:14
от T punchev
Турбината скоро е сменявана не със чисто нова,но са му я докарали от германия!Тъи че наи вероятно проблема е някъде в помпата,или по точно че турбото неполучава сигнал!Но незнам точно къде!Ако отиде в лукас дали ще го светнат за проблема!

Публикувано: 09 май 2007, 21:29
от Jinxy
Колеги.............. стегнете се :D
Турбината се върти постоянно след запалването на мотора. Когато мотора достигне 2 000 до 2 500 оборота скоростта и достига необходимата за оптимална работа - т.е. достига налягането необходимо за максимална мощност на мотора. - ТОВА Е ВАЗМОЖНО НАЙ-ПРОСТО КАЗАНО сажалявам за допуснатите малки неточности.
Относно помпата и връзката и с турбината - има един маркуч ( около фи 6мм), който предава налягането след турбината към един мембранен клапан в помпата. Според налягането (колкото по високо е налягането в този клапан - по-близко до максималното за турбината ) помпата подава по-голяма порция гориво нужна за компенсиране на допълнителния въздух вкаран от турбото.
Дано нестана много заплетено...

Публикувано: 09 май 2007, 21:44
от milenskior
Има вероятност да е заседнал уестгейта(ако има такъв, не съм запознат с този мотор) в отворено положение и тогава все едно нямаш турбина.
Хубаво да провери лостовата система дали се движи и дали мембраната е здрава.

Публикувано: 10 май 2007, 18:33
от T punchev
Уестгеита какво е? Можеби е ръчицата на турбото?

Публикувано: 10 май 2007, 19:35
от Jinxy
Ами и "ръчицата на турбото" може да се нарече... :D Ти провери дали се движи. Това е клапан, който освобождава налягането от колекторите при рязко отпускане на газта.... иначе збогом интеркулер например..... :D

Публикувано: 12 май 2007, 12:17
от Mladeja
когато се взима турбо втора употреба е важно да се знае от каква кола е смъкнато и дали е здраво,също така регулировката му дали отговаря за този двигател(на турбото има един байпасен клапан от него се регулира налягането на турбото,дали е здрав? :( ).Ако всичко е нормално т.е. нямаш спукан колер,нямаш спукан маркуч,или това маркуче до помпата и колата пак не варви вероятно тази турбина е счупена или не отговаря за този двигател.Но най-добре е да се види от специалист защото с турбото не трябва да се допускат грешки,освен това вървенето на колата може да не е само от турбото причината може да е комплексна

z

Публикувано: 12 май 2007, 22:47
от camaro
несам много на ясно с турбо колите ама така като гледам тука маи никои не е :wink:

Ами и "ръчицата на турбото" може да се нарече... Ти провери дали се движи. Това е клапан, който освобождава налягането от колекторите при рязко отпускане на газта.... иначе збогом интеркулер например.....

това за което говориш е "blowoff "клапан :idea: стандартно почти не се монтира поради простата причина че сток колите и особено дизелите не надуват на толкова голямо налягане че да има опсност от каквото и да е било :wink:

Уестгеита какво е? Можеби е ръчицата на турбото?
уестгеита е клапан които регулира налягането на което да ти надува турбото (тука несам много сигурен ама карам по инерция :lol: )
та аз доколкото разбрах вие сте взели някаква турбина от някаква кола и сте я боцнали на ваща :idea: няма как да стане така :!: колегата Mladeja ти го е написал много правилно :idea
П.С.ако някаде бъркам аз сам леко ламер в тая област така че ще ме прощавате :wink:

Re: z

Публикувано: 13 май 2007, 11:17
от T punchev
Турбото е от същата кола,но не деиства! Тези дини ще я води към лукас да видиме къв е проблема! Благодаея на всички за отговорите!

Публикувано: 16 май 2007, 23:53
от Mladeja
Много ми е интересно как разбра че действа?
И"светилата" от лукас вероятно ще ти кажат къде е проблема...