ужасно твърд съединител...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
valiostoilov
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 13 май 2007, 09:23
Модел на автомобила: форд скорпио 2.0 i
Местоположение: софия
Status: Извън линия

ужасно твърд съединител...

Мнение от valiostoilov » 13 май 2007, 23:44

колеги,помогнете...
преди месец в сервиз ме посъветваха да сменя жилото на съединителя,понеже беше много твърд,смених го и той разбира се стана още по-твърд...майсторът го натисна ,поклати глава и каза "...даааа-заминал ти е съединителя-пружините са остаряли и са се втвърдили"... :shock: ???а аз си мислех,че се случва обратното...ок-смених го и него.първият ден беше горе-долу добре,след това пак се вдърви и нещо педала започна да прищраква...ако някой има идея от какво може да е проблемът с този твърд съединител при условие ,че всичко е ново,да даде съвет-ще му бъда безкрайно благодарен.а ако пък знаете и някой сервиз дето да свършат работата би било още по-добре.

Потребителски аватар
alexxx
потребител
потребител
Мнения: 395
Регистриран: 13 май 2006, 00:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 1998г.
Местоположение: София,Люлин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от alexxx » 13 май 2007, 23:56

Провери в тая тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6188" onclick="window.open(this.href);return false;

valiostoilov
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 13 май 2007, 09:23
Модел на автомобила: форд скорпио 2.0 i
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от valiostoilov » 14 май 2007, 22:31

с какво трябва да го смажа това жило?-с грес или с нещо от рода на wd40?и всъщност има ли вариант да не свалям жилото/например да го откача само от педала?/

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 14 май 2007, 22:40

То мисля че си има смазка вътре в бронята -според мене не ти е там проблема
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
2.9
потребител
потребител
Мнения: 116
Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от 2.9 » 16 май 2007, 19:40

"майсторът" не те е излъгал-твърдият педал наистина е признак за стар /не задължително износен/ притискател.Ситуацията е че ламелите се изправят в края където обикновено иначе имат кривки за да може аксиалният лагер да ги натиска баш в края където ще получиш повече сила.Като се изправят обаче от старост и употреба наи-вече, ги натискаш по близо до опорната им точка и нали знаеш-принципа на лоста ама наобратно /т.е.по къс лост/.Та в общи линии остава въпроса дали са ти поставили нов притискател наистина....Няма друга логична причина за проблема.Старите Сиери имаха проблем със стоиката за педалите-чупеха се,кривяха се но в резултат на това по-скоро късаха жила отколкото имаха твърд съединител.Друг вариант е просто менте притискател.

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 16 май 2007, 23:39

Имах абсолютно същия проблем.След смяна на съединителя (комплект) положението стана още по-страшно.Педала се натискаше доста трудно и в един момент дори жилото се скъса.преди 3-4мес. сменихме съединителя на служебната Фиеста и Оооо небеса - педала се натискаше толкова леко, че чак дразнещо мек съединител.Запалих Сиерата и право в сервиза.Сложиха ми същата марка съединител и сега все едно натискам газта, а не съединителя.Марката е АР, мога да пусна снимки, пазя си кутията.Ползвам някакви отстъпки в този сервиз и цената му беше 165лв. (комплект).Препоръчвам го на всеки този съединител.

Ето го:
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=2880182" onclick="window.open(this.href);return false;
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта