ФОРСИРАНЕ(имам проблем с кирилицата SORRY)

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
pushkata
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 01 мар 2005, 10:24
Модел на автомобила: Ескорт-Орион 91г. 1.4 CVH
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

ФОРСИРАНЕ(имам проблем с кирилицата SORRY)

Мнение от pushkata » 01 мар 2005, 10:33

Уважаеми колеги имам един таскъв проблем напоследък, двигателят ми отвреме на време се форсира(нямам оборотомер и не мога да видя до колко, но на ухо са доста обороти). Когато се поучи така карам все едно с автоматична газ, само сменям скоростите и на изключена скорост оборотите реват. Когато спра на едно място за една две секунди пак спадът до нормалните за празен ход. ДАЙТЕ НЯКАКЪВ HINT??
Mlad sym i zelen, no se opitvam da se u4a : )

Потребителски аватар
MARVITCH
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 16 яну 2005, 15:44
Модел на автомобила: SIERRA 1.8 CVH Ghia
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MARVITCH » 01 мар 2005, 10:43

Я на първо минаване си провери механиката: педал-жило-клапа, и клапата за въздуха към филтъра
Изображение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 01 мар 2005, 11:18

После си виж вакумите - и по-точно има един вакуум, който е отговорен за празния ход. Може да ти се е прецакало и ел. моторчето за дроселовата клапа. НО НАЙ-ВЕРОЯТНО ти се е запушил някой вакуум от конденз, който в следствие на ниските температури е замръзнал.

:twisted:

bobi 68
потребител
потребител
Мнения: 75
Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Да попитам.........

Мнение от bobi 68 » 01 мар 2005, 12:41

проблема само при напълно загрял двигател ли се получава и още оборотите остават високи след подаване на газ(превключване на скорост) или се вдигат без твоя намеса?Как се държи при форсиране в спряло положение или го прави само на ход? :roll:

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 01 мар 2005, 14:16

А може да се е сдухало стъпково моторче на оборотите(1.6 моно ли беше )
я най-добре отиди на някой свестен елком и ще знаеш със сигурност. все пак тая кола има много електроника която може да е сдала багажа :? .

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблема е точно...

Мнение от kEFi » 01 мар 2005, 16:13

...стъпковото моторче на дроселовата клапа. Намира се на корпуса на инжекциона. Вариянт 1 - ако разбираш - откачаш внимателно, почистваш го и го пръскаш с контактен спрей. Вариянт 2 - при майстор; Вариянт 3 - свикваш и си караш така :wink:

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 01 мар 2005, 16:34

и на мен ми правеше проблем. временно карах така и като вдигне обороти и аз го изфорсирвам още като пуна и падат (ама като съм спрял на сфетофат ме зяпаха като извънземно :oops: не си е работа) отидах на елком. оня пич чопли с една отверка там каза ми че е било позаминало и го е понаместил . каза че ще е временно и така, оправи се. до ден днешен (1 година) нямам проблеми. ако решиш да го сменяш(за моно 1.6 ) струва 80лв 2ра ръка и 120 ново.

Потребителски аватар
eclipse
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 10 сеп 2005, 20:33
Модел на автомобила: Escort '96, Zetec 16V 1.8L
Местоположение: Крумовград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от eclipse » 10 сеп 2005, 21:20

И аз имам подобен проблем, но не ми се занимава защото го прави рядко и то само в движение.. като спра някъде да я видя и няма нищо.. мойта се форсира до 3000 оборота в момента в който натисна съединителя и е много кофти при превключване на скорости и по кръстовищата направо си ме е срам.. :oops: ама някой ден мойе и да се разровичкам ако вземе да ме ядосва повече...

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 20 сеп 2005, 15:30

Втората ми подопечна е 1.3моно и тя имаше подобен проблем с TPS-а-за положението на дроселовата клапа!Разпробива се отвор в който обилно се впръсква WD-40 и всичко е О.К поне за няколко месеца!След което го замених с нов въпреки че старият още си работеше!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 20 сеп 2005, 16:59

Я кажи за колко парички го взе TPS-а ?
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 21 сеп 2005, 11:34

QH английски за 100 лв
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 24 апр 2006, 12:41

И аз установих че го имам същият проблем, или просто си въобразявам? Съвсем леко ми се форсира двигателя и оборотите ми падат много бавно ама ми се струва че май само си въобразявам..Вдигам примерно на 3та до 3500 оборота, и след това я изключвам от скорост, и карам по инерция, и оборотите ми бавно бавно се възстановяват до 1500 оборота, и като спра на световар, тогава падат до 900. А може и да си втълпявам? Лошото ер че съм зареждал бензин от доста време и не мога да кажа дали го прави само на газ или и на бензин

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 24 апр 2006, 12:50

jasonsmith написа:И аз установих че го имам същият проблем, или просто си въобразявам? Съвсем леко ми се форсира двигателя и оборотите ми падат много бавно ама ми се струва че май само си въобразявам..Вдигам примерно на 3та до 3500 оборота, и след това я изключвам от скорост, и карам по инерция, и оборотите ми бавно бавно се възстановяват до 1500 оборота, и като спра на световар, тогава падат до 900. А може и да си втълпявам? Лошото ер че съм зареждал бензин от доста време и не мога да кажа дали го прави само на газ или и на бензин
Спокойно...нормално е бавно да падат оборотите а в движение на свободна държи 1500 да може да поддържа вакуум за сервото на спирачката.Като спреш на светофар си падат на 900.

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 24 апр 2006, 13:27

абе един фриенд го возих оня ден и разпраа абе момче що ти форсира така двигателя и аз взех че му се вързах наистина нищо и нема на мойта пущина, само малко трябва да регулирам тройника че отиде кам 10.5 газ. :lol:

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 24 апр 2006, 14:38

jack71 написа:А може да се е сдухало стъпково моторче на оборотите(1.6 моно ли беше )
я най-добре отиди на някой свестен елком и ще знаеш със сигурност. все пак тая кола има много електроника която може да е сдала багажа :? .
Колегата е прав според мене , аз ги лекувам тия работи така : на загрял мотор и при обороти които ти харесват (800-900 ) вадиш буксата на въпросния мотор и колата остава на тия обороти завинаги (доката не го оправиш ) , но можеш да си караш безгрижно така , само при студен двигател ще са ти малко ниски оборотите , а това за срея е вярно по принцип , пръскаш го и го раздвижваш...има шанс.
...дрън-дрън...мноо важно...

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 25 апр 2006, 14:46

Възможно да се е развалил датчика VSS - Vehicle Speed Sensor дачтика служи на ECU-то за да определи кога да прилага стратегия на принудителен празен ход ( въпросният датчик отговаря за това, да изпраща сигнал до компютъра дали колата е в движение или седи на едно място. Обикновено, когато колата е в движение, компа поддържа по-високи обороти на празен ход). Пробата дали дава показание става като засилиш, виждаш че ти отчита спидометъра, изключваш от скорост и караш по инерция. Оборотите на празен ход трябва да са 1200-1500. Натискаш спирачката и като спреш окончателнор оборотите трябва да паднат на 800. Простичко е!

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 26 апр 2006, 08:03

Точно така са при мен, оказа се че нямам проблем, мерси за отговорите все пак :lol:

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 13 май 2006, 11:47

По скоро се оказа че все пак наистина проблема ми е от стъпковото моторче, но той беше свързан с резонаторното гърне, беше ми избушено и яко се форсираше. След като го оправих(сложихме му една тръба) постепенно се нормализираха нещата, и сега много бавно ми падат оборотите, но от време на време, в смисъл не винаги е така, за момента положението е горе долу добро :roll:

Потребителски аватар
bratovched
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 11 май 2005, 16:33
Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от bratovched » 15 май 2006, 13:02

и аз имах поблем с високите обороти.отидох на диагностика и там ми казаха че е от датчик които подава въздух към бензина. и че могат да му изтрият памета и мога да карам от 5 до 10 км. и ако не са високи оборотите е от него и така стана не се форсираше. отидо да го купя на сруваше 300 нов и затова си купих втора употреба за 30лв. още от сервиза казаха че после може да е от стъпковото моторче и най-накрая от моно инжекцията.

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 19 юни 2006, 08:11

snaiperisto написа: Колегата е прав според мене , аз ги лекувам тия работи така : на загрял мотор и при обороти които ти харесват (800-900 ) вадиш буксата на въпросния мотор и колата остава на тия обороти завинаги (доката не го оправиш ) , но можеш да си караш безгрижно така , само при студен двигател ще са ти малко ниски оборотите , а това за срея е вярно по принцип , пръскаш го и го раздвижваш...има шанс.
Снайпер. може ли ако е удобно да обясниш какво имаш предвид с това колата остава на тия обороти зазвинаги, и има ли някакъв проблем ако наистина се откачи това моторче от буксата; че се опитах да почистя пустото стъпково моторче с wd40, но без да го разкачам и няма никакъв ефект, а това форсиране вече ме дразни страшно много.. :cry:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта