Страница 1 от 1
Късмет или какво?
Публикувано: 30 май 2007, 20:40
от mITE
Значи колеги чета разни постове за проблемите на въпросния двигател 1.8 16v 105 ps.Прекъсвал,неустоичив правен ход,висок разход и други

Интересува ме дали по-принцип тови двигател си има тези проблеми или просто е въпрос на късмет,защото при мене тези ги няма!Имах едно прекъсване обаче го оправих като смених кабелите+свещите,добавка и готово! Забравих да спомена че нямам никви газови-мазови уредби,наредби и тем подобни бомби в колата! Мерси предварително

Публикувано: 30 май 2007, 21:04
от HACKO
Колега, проблема не е от двигателя, а от "майсторите" и не на последно място от собственика.
Публикувано: 30 май 2007, 21:09
от jordj
Много хора плюят Форд и Двигателите му но има и много които Са Върли привърженици.
Вчера един мой съсед с мондео 1,8 /16v не беше го палил от 2 -3 седмици.Прибра се . Даде на контакт изчака малко и заработи.След малко идва бащаму и му вика защо не запалиш поне за малко колата не си я карал поне от 2 седмици.Като му казахме че работи той не повярва. Та си отговори сам.
Re: Късмет или какво?
Публикувано: 30 май 2007, 21:12
от cocoff
mITE написа:...
От подобен двигател не слизам вече 9-10 месеца. Харчи в София 10/100, ама е резачка. А за постовете какво да ти река...Ако се зачетеш в едни вътрешни болести, ще ги откриеш половината у себе си и ще се чудиш как още си жив

Публикувано: 31 май 2007, 00:09
от disc
Бих казал, че електрониката е проблемната част от автомобила. От моя двигател съм много доволен - от как стана двигател не ми е създал никакъв мехничен проблем, с електрoниката също нямам грижи (но моята не е стандартна). Не мога обаче да кажа същото за стандартен автомобил - по неволя последните дни карам 1.8 16V Ghia комби. Mисля, че автомобила се движи много мудно, карах го 200 км (по магистралата, провинциалните пътища и т.н.) и мисля че много му липсва динамиката на един съвременен двигател - всичко това си го обеснявам с електрoниката, просто няма от какво да е друго!
Публикувано: 31 май 2007, 00:30
от mITE
еми моя е купе,за комбито предполагам че е мудно но по принцип както каза колегата си е резачка/килограми,разход/ според мене!
Публикувано: 31 май 2007, 00:38
от disc
При мен може би вече се е поразмило чувството за "резачка" във стандартен автомобил, но вярвай ми това комби не ускорява добре...
Публикувано: 31 май 2007, 00:49
от nikolovvd
Всичко зависи от поддръжката.
Колко от нас сменят въздушен и горивен фиртър на 15 000 км.?
Спирачна течност и антифриз на 2 години.
Хедтавлична течност на 2-3 години и т.н.
Колко от нас са сигурни с какво гориво карат и на колко не е замръзвала нафтата през зимана (изключваме изминалата)?
На колко от нас се случвало да не попаднат на резервни части менте?
На 200 метра от нас има сервиз и понеже познавам собственика го закачам кога ще ми закачи моторетката на компа. А той ми отговаря, че още неможели да работят с него, а го имат от 1-2 години. Е какво да правя да отида да му я разуча и да ги обучавам ли? И без друго от време на време ги открехвам на разни тайни и то безплатно, а иначе аз си плащам редовно като ми правят колата, но никога без контрол от моя страна. Ако пропуснат нещо си ги гоня докато си свършат работата както трябва. А то все дреболии. Я разместили ауспуха и той тропа по спойлера отзад или необърнали внимание, че наклатката има "пъпка", която не са я вкарали на мястото и все такива.
Е как тогава да не говорят, ча Форда бил калпава кола. Те 90% от т.нар. майстори освен VW и Opel други коли непознават, а от останалите 10% дали има и 1/3 да са на ти с Форд.
Просто трябва да се чете, а не първо да се ръчка и като нестава нищо - Форд и циганин зимата неработят и други подобни.
Тук късмета няма нищо общо. Просто това което сам си направиш, никой неможе да ти го направи
Публикувано: 31 май 2007, 11:09
от mITE
Nikolovvd много точно казано

За мене темата е изчерпана...Мерси и не забравяйте Ford RuLzzz

Публикувано: 31 май 2007, 22:21
от HACKO
disc написа:При мен може би вече се е поразмило чувството за "резачка" във стандартен автомобил, но вярвай ми това комби не ускорява добре...
Като си свикнал на твоя Орион с модификациите, как искаш да ти се струва. Не знам кво ще е ако пробваш мойто комби с 1.4 мотор. Май и твойта едно време беше с такъв мотор
Публикувано: 01 юни 2007, 06:54
от paci
HACKO написа: Не знам кво ще е ако пробваш мойто комби с 1.4 мотор.
А ти от твойто комби ако се качиш на мойто 1,4 ще ти трябват белезниците да се окачиш за волана да не го изтървеш при ускорение
Та като питахте за проблемни мотори!
Из форума постоянно изкачаха теми за проблеми с 1,4.
Самия Disc имаше такива с неговия 1,4 но не стигна до решение
mITE, пали свещи брато и се моли скоро да нямаш ядове да се налага някой да я гледа, че до там беше.
Публикувано: 01 юни 2007, 14:41
от disc
paci написа:
Самия Disc имаше такива с неговия 1,4 но не стигна до решение
Как да не стигнах до решение!
Сега имам най-бързото 1.4 (по документи!)

.
paci:
Бухаха
Знам бе ма става дълго за писане и обяснение. Ние си те знаем.
Публикувано: 04 юни 2007, 21:43
от evg2
10 годишни коли....,че как да са безпроблемни

250х.км направих на Фиат-Регата100,взех я на160х/кой знае/.и като и турих газ я утрепах за 1-2г.А всички казваха че са боклуци,може би?.Аз не съм убеден,боклуци са частите и консумативите които продават в БГ.