скъсах ремък :(

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
voodoo58
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 01 май 2006, 17:57
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

скъсах ремък :(

Мнение от voodoo58 » 08 юни 2007, 15:46

Здравейте , скъса се днеска бех на 2-ра с 20-30 км изгасна и колата спря
Ремъка е сменяван на 20000 и се скъса има ли няква защита тоя двигател ? и да ли е смлян двигатела

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 08 юни 2007, 16:14

Нямат защита

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 08 юни 2007, 16:27

В най добрия случай, ако веднага е спран двигателя, може и да си се разминал без поражения по буталата и цилиндрите.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: скъсах ремък :(

Мнение от kEFi » 08 юни 2007, 16:46

voodoo58 написа:Здравейте , скъса се днеска бех на 2-ра с 20-30 км изгасна и колата спря
Ремъка е сменяван на 20000 и се скъса има ли няква защита тоя двигател ? и да ли е смлян двигатела
Къде е сменян ремъка?
Да си го оправят!!!
А и ние да знаем къде да НЕ ходим! X(:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: скъсах ремък :(

Мнение от mrdds » 08 юни 2007, 17:15

kEFi написа:Къде е сменян ремъка?
А и кажи каква марка е ремъка да се пазим от такива.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 08 юни 2007, 18:24

Много лошо, подготви се за смяна на поне два клапана.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 08 юни 2007, 19:35

хм скъсан ремък на дизел това не говори добре значи в наи-добрия случаи може да минеш само с клапани като се разглоби ще си покаже се га само може да се гадае нещо важно не се мачи да палиш колота в това састояние като разглобите пиши да разберем и ако можем да ти помогнем с нещо успех

Потребителски аватар
voodoo58
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 01 май 2006, 17:57
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Мнение от voodoo58 » 08 юни 2007, 20:48

Ремъка е гоодиаър ролките са ина смениха го в един сервиз в надежда до сервиз шкода (еуратек) карам го 1 година и 20000 км не юркам колата карам я нормално просто идея нямам как се скъса и на едно място освен скъсаното беше много наранен почвам да се съмнявам дали въбще са го сменили. Утре слагаме нов ремък и пробваме ако не стане отварям двигателя и ще ви кажа кво е станало

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 08 юни 2007, 23:48

Колега според мен сложи новия ревък и премери компресията първо а недей да палиш! Ако няма на някой от цилиндрите.. :cry: ако не тогава се престрашавай.Буталата на дизела са по - здрави от бензиновите.Причина- Дизела работи на двойно бо голяма компресия.Правят ги с по-дебели чела..Най вероятно да си изкривил някой клапан и затова недей да експериментираш!

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 09 юни 2007, 02:15

не знам за дизелите, но бензините имат белези по които трябва да се слага ремъка, внимавай ако ще го правиш сам.
и дано си извадил късмет - на баща ми буса (мицу l300) изненадващо се оказа че е освободен, че превъртя на място няколко пъти ремъка...пожелавам го и на теб - дано нямаш проблеми!

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 09 юни 2007, 07:59

колега препоръчвамти направо да отвориш мотора със сигорност има нещо за правене и си огледаи двигателя за причина за скъсването на ремъка нещо като блукирала ролка или водна помпавиж дали и разпределителния вал е добре трябва да има неква причина може и неправилен мантаж на обтегача но да си знаеш няма дизел които е скъсал ремък и да не е отварян и правен а аа и виж помпата `гнп` дали е на ред

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 09 юни 2007, 08:04

Това с многото наранен можеш ли да го снимаш? За двигателя ... 100% трябва да свалиш главата. При тези двигатели ремъкът на помпата е друг и нея не я закачай.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 09 юни 2007, 08:26

аз казвам, поне 8 клапана имаш криви, ако се е скъсал на ход"защото са толкова"
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от b2d » 09 юни 2007, 16:50

НЕка споделим тука какви са причините (което май вече се направи) а сега да споделиме и как се познава, че се е скъсал ремък при Бензин / Дизел а не е просто огаснала колата :?: И при кои модели след, кои години има защита на двигателя като изкл. всички нови се знае след 99/00г.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 09 юни 2007, 16:52

при дизела няма защита, по добре е да не се къса. :wink:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 09 юни 2007, 17:18

Не само при всички дизели няма защита ми и при повичето бензинови е така аз лично незнам зазападна кола след 92г да има защита то всъщнос защитата си е освобождаване на буталата спрямо клапаните при евентуална среща едно в друго`късане на ремак или агр.верига` да не се деформират по простата причина защото вички констуктори на двг. търсят висока степен на сгъстяване в цилиндара

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 09 юни 2007, 18:00

всъщнос защитата е, на местата където ходят клапаните, са издълбани в буталото..


Но си прав някой са издълбани леко, и само ги чуква, но пак ги криви..

Абе, защити мащити, по добре си сменяйте ремъка на време, със хубав, за да не ви боли глава после.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 09 юни 2007, 18:34

Инерционният момент на разпределителните валове е много малък. В момента на скъсването на ремъка и евентуалния първи удар, те(разпределителните валове спират да се въртят) и пораженията се ограничават само до отворените клапани. Поне на теория е така :)
Не знам дали няма да е оправдан един оглед на ремъка да 10-15 хил. км...казват, че маслото доста скъсява живота на ремъка.
Последна промяна от cocoff на 10 юни 2007, 09:52, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 09 юни 2007, 21:51

traqn_savov написа:аз казвам, поне 8 клапана имаш криви, ако се е скъсал на ход"защото са толкова"
Няма как и осемте да са отворени едновременно та да ги ударят буталата, когато разпределителния вал спре.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 09 юни 2007, 21:59

HACKO написа:
traqn_savov написа:аз казвам, поне 8 клапана имаш криви, ако се е скъсал на ход"защото са толкова"
Няма как и осемте да са отворени едновременно та да ги ударят буталата, когато разпределителния вал спре.
Аз съм виждал на рено 19 :wink: :wink:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта