скъсах ремък :(
- voodoo58
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 01 май 2006, 17:57
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
скъсах ремък :(
Здравейте , скъса се днеска бех на 2-ра с 20-30 км изгасна и колата спря
Ремъка е сменяван на 20000 и се скъса има ли няква защита тоя двигател ? и да ли е смлян двигатела
Ремъка е сменяван на 20000 и се скъса има ли няква защита тоя двигател ? и да ли е смлян двигатела
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: скъсах ремък :(
Къде е сменян ремъка?voodoo58 написа:Здравейте , скъса се днеска бех на 2-ра с 20-30 км изгасна и колата спря
Ремъка е сменяван на 20000 и се скъса има ли няква защита тоя двигател ? и да ли е смлян двигатела
Да си го оправят!!!
А и ние да знаем къде да НЕ ходим!

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: скъсах ремък :(
А и кажи каква марка е ремъка да се пазим от такива.kEFi написа:Къде е сменян ремъка?
- voodoo58
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 01 май 2006, 17:57
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
Ремъка е гоодиаър ролките са ина смениха го в един сервиз в надежда до сервиз шкода (еуратек) карам го 1 година и 20000 км не юркам колата карам я нормално просто идея нямам как се скъса и на едно място освен скъсаното беше много наранен почвам да се съмнявам дали въбще са го сменили. Утре слагаме нов ремък и пробваме ако не стане отварям двигателя и ще ви кажа кво е станало
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Колега според мен сложи новия ревък и премери компресията първо а недей да палиш! Ако няма на някой от цилиндрите..
ако не тогава се престрашавай.Буталата на дизела са по - здрави от бензиновите.Причина- Дизела работи на двойно бо голяма компресия.Правят ги с по-дебели чела..Най вероятно да си изкривил някой клапан и затова недей да експериментираш!

- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
колега препоръчвамти направо да отвориш мотора със сигорност има нещо за правене и си огледаи двигателя за причина за скъсването на ремъка нещо като блукирала ролка или водна помпавиж дали и разпределителния вал е добре трябва да има неква причина може и неправилен мантаж на обтегача но да си знаеш няма дизел които е скъсал ремък и да не е отварян и правен а аа и виж помпата `гнп` дали е на ред
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Това с многото наранен можеш ли да го снимаш? За двигателя ... 100% трябва да свалиш главата. При тези двигатели ремъкът на помпата е друг и нея не я закачай.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
аз казвам, поне 8 клапана имаш криви, ако се е скъсал на ход"защото са толкова"
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
при дизела няма защита, по добре е да не се къса. 

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
Не само при всички дизели няма защита ми и при повичето бензинови е така аз лично незнам зазападна кола след 92г да има защита то всъщнос защитата си е освобождаване на буталата спрямо клапаните при евентуална среща едно в друго`късане на ремак или агр.верига` да не се деформират по простата причина защото вички констуктори на двг. търсят висока степен на сгъстяване в цилиндара
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
всъщнос защитата е, на местата където ходят клапаните, са издълбани в буталото..
Но си прав някой са издълбани леко, и само ги чуква, но пак ги криви..
Абе, защити мащити, по добре си сменяйте ремъка на време, със хубав, за да не ви боли глава после.
Но си прав някой са издълбани леко, и само ги чуква, но пак ги криви..
Абе, защити мащити, по добре си сменяйте ремъка на време, със хубав, за да не ви боли глава после.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Инерционният момент на разпределителните валове е много малък. В момента на скъсването на ремъка и евентуалния първи удар, те(разпределителните валове спират да се въртят) и пораженията се ограничават само до отворените клапани. Поне на теория е така
Не знам дали няма да е оправдан един оглед на ремъка да 10-15 хил. км...казват, че маслото доста скъсява живота на ремъка.

Не знам дали няма да е оправдан един оглед на ремъка да 10-15 хил. км...казват, че маслото доста скъсява живота на ремъка.
Последна промяна от cocoff на 10 юни 2007, 09:52, променено общо 1 път.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Аз съм виждал на рено 19HACKO написа:Няма как и осемте да са отворени едновременно та да ги ударят буталата, когато разпределителния вал спре.traqn_savov написа:аз казвам, поне 8 клапана имаш криви, ако се е скъсал на ход"защото са толкова"


Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта