Страница 1 от 2

скъсах ремък :(

Публикувано: 08 юни 2007, 15:46
от voodoo58
Здравейте , скъса се днеска бех на 2-ра с 20-30 км изгасна и колата спря
Ремъка е сменяван на 20000 и се скъса има ли няква защита тоя двигател ? и да ли е смлян двигатела

Публикувано: 08 юни 2007, 16:14
от Атанас
Нямат защита

Публикувано: 08 юни 2007, 16:27
от Любо
В най добрия случай, ако веднага е спран двигателя, може и да си се разминал без поражения по буталата и цилиндрите.

Re: скъсах ремък :(

Публикувано: 08 юни 2007, 16:46
от kEFi
voodoo58 написа:Здравейте , скъса се днеска бех на 2-ра с 20-30 км изгасна и колата спря
Ремъка е сменяван на 20000 и се скъса има ли няква защита тоя двигател ? и да ли е смлян двигатела
Къде е сменян ремъка?
Да си го оправят!!!
А и ние да знаем къде да НЕ ходим! X(:

Re: скъсах ремък :(

Публикувано: 08 юни 2007, 17:15
от mrdds
kEFi написа:Къде е сменян ремъка?
А и кажи каква марка е ремъка да се пазим от такива.

Публикувано: 08 юни 2007, 18:24
от HACKO
Много лошо, подготви се за смяна на поне два клапана.

Публикувано: 08 юни 2007, 19:35
от dimbatami
хм скъсан ремък на дизел това не говори добре значи в наи-добрия случаи може да минеш само с клапани като се разглоби ще си покаже се га само може да се гадае нещо важно не се мачи да палиш колота в това састояние като разглобите пиши да разберем и ако можем да ти помогнем с нещо успех

Публикувано: 08 юни 2007, 20:48
от voodoo58
Ремъка е гоодиаър ролките са ина смениха го в един сервиз в надежда до сервиз шкода (еуратек) карам го 1 година и 20000 км не юркам колата карам я нормално просто идея нямам как се скъса и на едно място освен скъсаното беше много наранен почвам да се съмнявам дали въбще са го сменили. Утре слагаме нов ремък и пробваме ако не стане отварям двигателя и ще ви кажа кво е станало

Публикувано: 08 юни 2007, 23:48
от venom4o
Колега според мен сложи новия ревък и премери компресията първо а недей да палиш! Ако няма на някой от цилиндрите.. :cry: ако не тогава се престрашавай.Буталата на дизела са по - здрави от бензиновите.Причина- Дизела работи на двойно бо голяма компресия.Правят ги с по-дебели чела..Най вероятно да си изкривил някой клапан и затова недей да експериментираш!

Публикувано: 09 юни 2007, 02:15
от EscortMK51.3
не знам за дизелите, но бензините имат белези по които трябва да се слага ремъка, внимавай ако ще го правиш сам.
и дано си извадил късмет - на баща ми буса (мицу l300) изненадващо се оказа че е освободен, че превъртя на място няколко пъти ремъка...пожелавам го и на теб - дано нямаш проблеми!

Публикувано: 09 юни 2007, 07:59
от dimbatami
колега препоръчвамти направо да отвориш мотора със сигорност има нещо за правене и си огледаи двигателя за причина за скъсването на ремъка нещо като блукирала ролка или водна помпавиж дали и разпределителния вал е добре трябва да има неква причина може и неправилен мантаж на обтегача но да си знаеш няма дизел които е скъсал ремък и да не е отварян и правен а аа и виж помпата `гнп` дали е на ред

Публикувано: 09 юни 2007, 08:04
от Vaklin
Това с многото наранен можеш ли да го снимаш? За двигателя ... 100% трябва да свалиш главата. При тези двигатели ремъкът на помпата е друг и нея не я закачай.

Публикувано: 09 юни 2007, 08:26
от traqn_savov
аз казвам, поне 8 клапана имаш криви, ако се е скъсал на ход"защото са толкова"

Публикувано: 09 юни 2007, 16:50
от b2d
НЕка споделим тука какви са причините (което май вече се направи) а сега да споделиме и как се познава, че се е скъсал ремък при Бензин / Дизел а не е просто огаснала колата :?: И при кои модели след, кои години има защита на двигателя като изкл. всички нови се знае след 99/00г.

Публикувано: 09 юни 2007, 16:52
от traqn_savov
при дизела няма защита, по добре е да не се къса. :wink:

Публикувано: 09 юни 2007, 17:18
от dimbatami
Не само при всички дизели няма защита ми и при повичето бензинови е така аз лично незнам зазападна кола след 92г да има защита то всъщнос защитата си е освобождаване на буталата спрямо клапаните при евентуална среща едно в друго`късане на ремак или агр.верига` да не се деформират по простата причина защото вички констуктори на двг. търсят висока степен на сгъстяване в цилиндара

Публикувано: 09 юни 2007, 18:00
от traqn_savov
всъщнос защитата е, на местата където ходят клапаните, са издълбани в буталото..


Но си прав някой са издълбани леко, и само ги чуква, но пак ги криви..

Абе, защити мащити, по добре си сменяйте ремъка на време, със хубав, за да не ви боли глава после.

Публикувано: 09 юни 2007, 18:34
от cocoff
Инерционният момент на разпределителните валове е много малък. В момента на скъсването на ремъка и евентуалния първи удар, те(разпределителните валове спират да се въртят) и пораженията се ограничават само до отворените клапани. Поне на теория е така :)
Не знам дали няма да е оправдан един оглед на ремъка да 10-15 хил. км...казват, че маслото доста скъсява живота на ремъка.

Публикувано: 09 юни 2007, 21:51
от HACKO
traqn_savov написа:аз казвам, поне 8 клапана имаш криви, ако се е скъсал на ход"защото са толкова"
Няма как и осемте да са отворени едновременно та да ги ударят буталата, когато разпределителния вал спре.

Публикувано: 09 юни 2007, 21:59
от traqn_savov
HACKO написа:
traqn_savov написа:аз казвам, поне 8 клапана имаш криви, ако се е скъсал на ход"защото са толкова"
Няма как и осемте да са отворени едновременно та да ги ударят буталата, когато разпределителния вал спре.
Аз съм виждал на рено 19 :wink: :wink: