Страница 1 от 1
Карбуратор - въпрос
Публикувано: 12 юни 2007, 00:01
от EscortMK51.3
така, имам едно жъпросче за Ескорта (ще го правq състезател

)
към капака на карбуратора е закрепена една тръба (ако мойе така да се нарече) през коqто засмуква въздух, а също така е сжързана с друга тръбичка към изпускателните колектори, и искам да запитам как да махна цялта таq пластмаса, да смуче поBече Bъздух, и да не смучи топлите газове от колекторите, също така да ги запуша за по-голqмо налягане B системата.
забелязах че като оставиш малък отвор се вдигат оборотите - следожателно смуче пожече газ и се опитва да засмуче повече Bъздух за да не изгасне, както и като махна съединителната тръбичка с колекторите оборотите падат, следователно има по-голям приток на въздух - повече мошност при настъпване.
та в краина сметка целта ми е да запуша колекторите и да увелича всмукването чрез премахването на тази "тръба". Как да q махна, ще навреди ли и с какжо да запуша колекторите
п.п. надqBам се да сте ме разбрали
извинявам се много за правописните грешки ама вградения кирилизатор нещо не ме радва
не може ли да се направи като на тунинг.бг-то..
п.п. 2 между другото без музика и без рез. гума и крик (около 50-60kg общо) разликата е много голяма при малък двигател като моя
Публикувано: 12 юни 2007, 00:03
от traqn_savov
Разбрах, че не ползваш клавиатурата по предназначение!!
На теория няма смисъл от това да се вдигне мощността.

Публикувано: 12 юни 2007, 00:30
от HACKO
До колкото схващам искаш да запушиш всмукателя за да работи по стабилно на газ. Отговорът е не можеш да навредиш повече от слагането на газова уредба.
По принцип се намаля сечението на смукателя за да работи газовата уредба, което игнорира всякаква възможност за работа на Бензин.
Публикувано: 12 юни 2007, 00:39
от EscortMK51.3
ако всмукателя е тръбата коята е свързана към кутията на карбуратора - искам да я махна, та да смуче повече въздух, и да спра притока на топъл въздух от колекторите
Публикувано: 12 юни 2007, 00:57
от HACKO
На газ по-големия приток на въздух ще влоши работата. Трудно ще пали, става много тромава, склонна към огасване по кръстовищата при потегляне. Единствено при висока скорост като че ли върви по-добре, обаче докато я достигне е скръб.
За бензин по-добре да си стои. Топъл въздух постъпва само когато д-ля е студен, което способства за по-бързо постигане на работна температура.
Когато махнеш смукателя работата на бензин се подобрява най-вероятно защото при монтиране на газовата у-ба по някакъв начин са ограничили пропускливоста на тръбата.
Публикувано: 12 юни 2007, 01:01
от traqn_savov
HACKO написа:На газ по-големия приток на въздух ще влоши работата. Трудно ще пали, става много тромава, склонна към огасване по кръстовищата при потегляне. Единствено при висока скорост като че ли върви по-добре, обаче докато я достигне е скръб.
За бензин по-добре да си стои. Топъл въздух постъпва само когато д-ля е студен, което способства за по-бързо постигане на работна температура.
Когато махнеш смукателя работата на бензин се подобрява най-вероятно защото при монтиране на газовата у-ба по някакъв начин са ограничили пропускливоста на тръбата.
Не знам наско, как ги монтирам тези уредби но газ бензин няма разлика, който е от варна да дойде и да провери ако не вярва.
не че се хваля, просто чета

)
Публикувано: 12 юни 2007, 01:09
от HACKO
Ако си постигнал това, браво. Аз вече не искам и да чуя за газ, с изключение на инджекционите, обаче не стават за моно.
Публикувано: 12 юни 2007, 01:16
от traqn_savov
Който не вярва да дойде да направи кръгче с моята кола.
Единственият минус, е че мъкнеш една бутилка навсякъде с теб.
Публикувано: 12 юни 2007, 01:49
от EscortMK51.3
бас ловя че има разлика, и ако не си убеден - пробвай - вземи някои със себе си и върви на някои як баир, спри и потегли на газ и ускори до 60-70 да кажем, после повтори на бензин, ще забележиш че тръгването е по-лесно и ускорява по бързо (макар и 50-60 коня да не ускоряват кой знае колко бързо

) поне при мен тогава се забелязва разликата

Публикувано: 12 юни 2007, 09:06
от doctordre
escort, значи казваш че ако се намали отвора за въздух ще има ефект, така ли

ако е така ще го пробвам, отворен съм за всякакви идеи за колата

Публикувано: 12 юни 2007, 10:24
от EscortMK51.3
нееее аз точно обратното пробвам, нали попринцип газ-та е много взискателна към въздуха, точно и затова се сменя по-често филтър, и си мисля че ако има повече въздух ще върви повече, затова искам да сваля тая приставка към капака на филтъра, дето ти я нямаш, а може би и тогава точно на тоя елипсовиден отвор (на които се прикача приставката) да си сложа със скоба конусовиден филтър (нали имали по-голяма пропускливост).
А и разхода би-трябвало да не се увеличи, точно обратно - когато не и достига въздух смуче повече газ - пробвайте да запушите дупката и ще видите че се качват оборотите и колата се мъчи да засмучи повече въздух и компенсира с газ.
нещо такова се получава
