Страница 1 от 1

Карбуратор - въпрос

Публикувано: 12 юни 2007, 00:01
от EscortMK51.3
така, имам едно жъпросче за Ескорта (ще го правq състезател :D )
към капака на карбуратора е закрепена една тръба (ако мойе така да се нарече) през коqто засмуква въздух, а също така е сжързана с друга тръбичка към изпускателните колектори, и искам да запитам как да махна цялта таq пластмаса, да смуче поBече Bъздух, и да не смучи топлите газове от колекторите, също така да ги запуша за по-голqмо налягане B системата.
забелязах че като оставиш малък отвор се вдигат оборотите - следожателно смуче пожече газ и се опитва да засмуче повече Bъздух за да не изгасне, както и като махна съединителната тръбичка с колекторите оборотите падат, следователно има по-голям приток на въздух - повече мошност при настъпване.

та в краина сметка целта ми е да запуша колекторите и да увелича всмукването чрез премахването на тази "тръба". Как да q махна, ще навреди ли и с какжо да запуша колекторите :D

п.п. надqBам се да сте ме разбрали :oops: :)

извинявам се много за правописните грешки ама вградения кирилизатор нещо не ме радва :|


не може ли да се направи като на тунинг.бг-то..

п.п. 2 между другото без музика и без рез. гума и крик (около 50-60kg общо) разликата е много голяма при малък двигател като моя

Публикувано: 12 юни 2007, 00:03
от traqn_savov
Разбрах, че не ползваш клавиатурата по предназначение!! :wink: :wink:

На теория няма смисъл от това да се вдигне мощността. :wink:

Публикувано: 12 юни 2007, 00:30
от HACKO
До колкото схващам искаш да запушиш всмукателя за да работи по стабилно на газ. Отговорът е не можеш да навредиш повече от слагането на газова уредба.
По принцип се намаля сечението на смукателя за да работи газовата уредба, което игнорира всякаква възможност за работа на Бензин.

Публикувано: 12 юни 2007, 00:39
от EscortMK51.3
ако всмукателя е тръбата коята е свързана към кутията на карбуратора - искам да я махна, та да смуче повече въздух, и да спра притока на топъл въздух от колекторите

Публикувано: 12 юни 2007, 00:57
от HACKO
На газ по-големия приток на въздух ще влоши работата. Трудно ще пали, става много тромава, склонна към огасване по кръстовищата при потегляне. Единствено при висока скорост като че ли върви по-добре, обаче докато я достигне е скръб.
За бензин по-добре да си стои. Топъл въздух постъпва само когато д-ля е студен, което способства за по-бързо постигане на работна температура.
Когато махнеш смукателя работата на бензин се подобрява най-вероятно защото при монтиране на газовата у-ба по някакъв начин са ограничили пропускливоста на тръбата.

Публикувано: 12 юни 2007, 01:01
от traqn_savov
HACKO написа:На газ по-големия приток на въздух ще влоши работата. Трудно ще пали, става много тромава, склонна към огасване по кръстовищата при потегляне. Единствено при висока скорост като че ли върви по-добре, обаче докато я достигне е скръб.
За бензин по-добре да си стои. Топъл въздух постъпва само когато д-ля е студен, което способства за по-бързо постигане на работна температура.
Когато махнеш смукателя работата на бензин се подобрява най-вероятно защото при монтиране на газовата у-ба по някакъв начин са ограничили пропускливоста на тръбата.
Не знам наско, как ги монтирам тези уредби но газ бензин няма разлика, който е от варна да дойде и да провери ако не вярва. :oops: :oops:
не че се хваля, просто чета :))

Публикувано: 12 юни 2007, 01:09
от HACKO
Ако си постигнал това, браво. Аз вече не искам и да чуя за газ, с изключение на инджекционите, обаче не стават за моно.

Публикувано: 12 юни 2007, 01:16
от traqn_savov
Който не вярва да дойде да направи кръгче с моята кола.

Единственият минус, е че мъкнеш една бутилка навсякъде с теб.

Публикувано: 12 юни 2007, 01:49
от EscortMK51.3
бас ловя че има разлика, и ако не си убеден - пробвай - вземи някои със себе си и върви на някои як баир, спри и потегли на газ и ускори до 60-70 да кажем, после повтори на бензин, ще забележиш че тръгването е по-лесно и ускорява по бързо (макар и 50-60 коня да не ускоряват кой знае колко бързо :) ) поне при мен тогава се забелязва разликата :)

Публикувано: 12 юни 2007, 09:06
от doctordre
escort, значи казваш че ако се намали отвора за въздух ще има ефект, така ли :roll: ако е така ще го пробвам, отворен съм за всякакви идеи за колата :D

Публикувано: 12 юни 2007, 10:24
от EscortMK51.3
нееее аз точно обратното пробвам, нали попринцип газ-та е много взискателна към въздуха, точно и затова се сменя по-често филтър, и си мисля че ако има повече въздух ще върви повече, затова искам да сваля тая приставка към капака на филтъра, дето ти я нямаш, а може би и тогава точно на тоя елипсовиден отвор (на които се прикача приставката) да си сложа със скоба конусовиден филтър (нали имали по-голяма пропускливост).
А и разхода би-трябвало да не се увеличи, точно обратно - когато не и достига въздух смуче повече газ - пробвайте да запушите дупката и ще видите че се качват оборотите и колата се мъчи да засмучи повече въздух и компенсира с газ.
нещо такова се получава :)