Страница 1 от 1

2-ра и 3-та хъркат и не влизат,само в движение...

Публикувано: 20 юни 2007, 01:31
от V_A_N_K_A_T_A
Ами след последния си разговор с НАСКО,реших да пусна една тема,защото проблема ми е малко особен,а именно:на място нямам проблеми с превключването на скоростите,но в движение трудно включвам само 2-ра и 3-та(особено при по-голямо натоварване).Нещата са странни,защото на място си влизат(ако е притискател нямаше да е така),от друга страна,2-ра и 3-та не са на един синхронизатор...и така,някой ако има идеи да казва,за да мога да се ориентирам какво,дали съединител,дали скоростна кутия...

Публикувано: 20 юни 2007, 07:30
от traqn_savov
и аз съм така, самоче с 3 - 5 при мен поне е от синхронизаторите.....

Публикувано: 20 юни 2007, 09:41
от cossy
Май си за 2 синхронизатора :roll:

Публикувано: 20 юни 2007, 10:22
от kEFi
Според мен си за центровка на скоростния лост!

Публикувано: 20 юни 2007, 18:31
от Jinxy
Ами може би наистина са синхронизаторите... Когато си на място и натиснеш съединителя за да вкл. 2 и 3 го държиш натиснат и пробваш.... валовете в кутията забавят чувствително въртенето си или дори спират - няма какво да ти пречи да вкл. дори и със скапани синхронизатори. Когато си на пътя и набираш колата превключваш доста по барзо при доста по - високи обороти на мотора и съответно на валовете в кутията... е тогава при износени синхронизатори ще си е проблемно превключването.
Помисли над това... може и да се бъркам, но е логично.

Публикувано: 20 юни 2007, 19:30
от Gate
Ей Ванка начи :( ,от веднъж ли почна да го прави или от време на време и накрая постоянно?Със двойно амбрииране пробвал ли си и ако не си пробвай!При мен с новата кутия почти всички са проблемни,ма не ми прави сериозно впечатление успокоявам,междинна газ и така карам си и си свиркам трета кутия не мисля да му слагам :lol: Също така и каретата на щангата са ми в окаяно състояние от което съм сигурен ,че още се утежнява ефекта!Огледай и тях, на мондеото скоростите са с доста по къс ход отколкото при мен и може и малко разместване да има,да създава проблем ,като при Лъчо когато си смени съединителя!

Дано да е някой по-малък дявол :wink:

Публикувано: 20 юни 2007, 19:40
от evg2
Първо с центровка на ск.лост,преглед на тампоните на двг./задния/
Защото два синхронизатора едновременно малко вероятно и много сложно.

Публикувано: 20 юни 2007, 19:58
от cocoff
При бързо/спортно сменяване на скорости и "тежък" десен крак ми се струва напълно възможно.