Шум при определени обороти

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Шум при определени обороти

Мнение от racer11 » 26 яну 2005, 13:11

Значи колата на празен ход е доста тиха - при обороти между 2500 - 3700 става доста шумна, при 4000-5500 се успокоява и над 5500 пак става шумна. някой има ли идея за причината. предполагам изпускателна система ама знам ли

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 27 яну 2005, 14:42

споделете мнения please, защото се притеснявам да няма проблем в мотора

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 27 яну 2005, 17:09

Не виждам какъв проблем може да ти прави, след като при 4000 до 5 500 се успокоява. Няма логика. Може би прави резонанс, знам ли... как точно шуми?

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 27 яну 2005, 17:31

Аз споделям подозрението на cossy за резонанса.
Може би въпроса е защо конструкторите са я направили така, че изобщо да влиза в резонансни трептения :?: :!: :?:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 28 яну 2005, 10:01

и аз си милсля, че е резонанс - точно така ми звучи. а за конструкторите - в момента няма нито едно оригинално гърне по тази кола, така че една ли са виновни те :D

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 28 яну 2005, 12:22

Ми тука на сляпо определяме, ама аз за друго не се сещам :oops:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 03 фев 2005, 13:56

вече съм почти сигурен, че е от изпускателната уредба, защото сега в големите студове докато загреят гърнетата шума е по-различен.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта