Прегряване и аномалии с Форд Фиеста 98' 1,4 - Помощ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
julianstefanov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 05 юли 2007, 13:30
Модел на автомобила: Fiesta '98/1.4/16V/90HP/Zetec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Прегряване и аномалии с Форд Фиеста 98' 1,4 - Помощ

Мнение от julianstefanov » 05 юли 2007, 14:05

Здравейте,
Искам да споделя проблемите си и ще съм радостен ако се открие някой, който да даде своето мнение.

Взех си Форд Фиеста Chia 98 година, 1.4, 16V, 90коня с клима и Zetec двигател преди няколко месеца.
След като уж всичко и беше наред, един ден както си карах забелязах, че датчика за температурата е в червеното, при което спрях внезапно и изчаках да изстине. Това нещо се повтори 2-3-4 пъти и се наложи да я закарам в сервиз.
Закарах я аз и първото нещо което ми казаха, че може да е проблемно беше Термостата. Ами разглобиха половината двигател за да го сменят и ми сложиха чисто нов със същата температура на отваряне както беше този на колата (уж развален). Тръгнах аз и същия ден пак ми загря колата по същия начин. Прибрах се и тествах сваления термостат на кутлона с вода и термометър. Отвори си перфектно на 88 градуса. Тествах го поне 10 пъти и нямаше проблеми. Отваря, затваря и т.н. Тук ще вметна само че щифтчето на термостата който ми сложиха (новия) го сложиха както му е реда (отгоре беше щифтчето дето дрънка).
Отидох аз пак в същия сервиз. Казаха, дай да махнем катализатора. Ами хубаво дай да го махнем. Махнаха го, при което се оказа, че е запушен и задното гърне цялото беше изгнило от вътре. Купих аз ново гърне и катализатора беше изпразнен. Тръгнах пак да тествам и пак ми загря колата по същия начин.
Пак отивам в сервиза. Викат, дай да видим как са перките и дали включват когато трябва. Перката обаче не искаше да откине нито на бавни нито на бързи обороти. Провериха 2-те релета дето са по 78 лева едното и се установи, че и на 2-те са се прецакали вътре ценерите. Ел. техника в сервиза ги bypass-на и сложи релетата и перките заработиха. Тестваме там колата, пак загрява и интересното е че радиатора стои студен, а колата е на червено. При изфорсирване на двигателя над 6000-7000 оборота за 1-2 секунди, температурата пада мигновенно на нормална и след 10-15 минути пак отива в червеното. Но всичко не спира до тук. Провериха дали автоматичния обезвъздушител работи (те са 2 маркучета, за малък и голям кръг). Работеха си и изхрърляха нужната вода (без въздух вече, защото е обезвъздушена).
Както си стоим в един момент радиатора загря (т.е. отвори големия кръг) и колата си остана в нормален режим на температурата (стрелката по средата).
Айде тръгвай младеж и карай да видим какво ще стане.
Тръгнах аз и нали се сещате че пак загря :)
Видях се с познат който кара форд и при него е имало такива проблеми. Казах му че стрелката отива в червено и че в този момент двигателя и водата в казанчето НЕ завират, а си работи нормално. Той ми наметна да мина през сервиза за Форд и да си взема един нов Датчик. Отивам аз там и купувам прословутия датчик, който струваше 70лв. Прибрах се и го монтирах. Тръгвам и ПАК ЗАГРЯ!
Пак отивам в сервиза в който винаги съм си ходил.
Хайде да проверим водната помпа и ако не е наред то не остава друго. Разглоби се колата отново, свалиха водната помпа и се видя че всичко е наред с нея, само дето турбината която беше от пластмаса вече се чупеше при лек натиск. Хайде нова помпа. Сложиха нова помпа и затегнаха яко шайбата която е свързана с коляновия вал с един лост пред очите ми, защото Форд не са се сетили да сложат нито шлици нито дори една федер шайба на това колело което се върти от ремъка, а само с гайка.
И такаааа, с новата ми помпа тръгвам отново на тестове... след 15км извън града гледам че колата пак загрява и спирам за да обърна отново към сервиза. Отбивам и тъкмо вкл. първа да направя обратен и колата ОПААААА загасна. Въртя аз не иска да пали. Вътря 10 пъти, не пали. Както и да е, викнах хората да ме дръпнат. Дръпнаха ме и в сервиза разглобяват пак всичко и хммм... Е тая шайба дето се върти от ремъка и е свързана към коляновия Вал се развила гайката й. Ами май някой хора се досещат, че в този момент предстои сваляне на глава и смяна на клапани нали :)
Еми смениха само 2 клапана за щастие, нова гарнитура и т.н. Там по реда си всичко, включително и гумичките на клапаните.
Отивам да си взимам колата след 3 дена вече готова УЖ!!!
Качвам се и се моля да е наред и да не загрееееее.
Тръгвам по магистрала Тракия за тестче. Колата не загрява, но започва да върви все по-зле и по-зле. И така на 20км. като и дам газ, вместо да дърпа и да върви, тя се дави и спира. Ем прибрах се бавно бавно на 2-ра и 3-та до града. На следващия ден пак в сервиза. Хората ме чакаха с 2 чука там (в кгъга на шегата). Провериха всичко и се установи че е зацапан дебитомера. Почистиха го и ми казаха да се моля да е бил само замърсен, а не развален, защото цената му почва от 400лв и стига до 1200, зависи от колата. АААА забравих да добавя че колата пак загря като отидох същия този ден до сервиза. Казах им го и ми казаха да отида да сменя капачката на казанчето за водата. Правила вакум и не можела да се обезвъздушава колата както трябва. Еми отидох и купих една капачка за 8лв.
Сложих капачката и пак на тестове.

Колата пак загрява и до тук свършват моите приключения, моля някой да довърши тази прекрасна приказка като по филмите със щастлив край. Много ще черпя ако някой каже и познае от какво е целия проблем.

Да добавя малко инфо още. Маркучите са проверени и всички са в изправност. Дупките в които се вкарват маркучите в казанчето с водата са наред и са отпушени. Когато загрее колата и отиде на червено стрелката, ако дигна 6000-7000 оборота за 1-2 секунди, температурата пада на нормал за отрицателно време. Когато колата е в червено радиатора е студен и перката се изкъртва да върти, но няма за кой да върти. Термостата е чисто нов и би трябвало да отваря на 87-98 градуса (мисля че така бяха показателите му), но явно не отваря. Когато колата е на червено и пусна да върти парното на топло, колата се охлажда, но не достатъчно. Стои стрелката над половината, а нормално трябва да е НА половината или под нея.
Понякога колата се оправя когато спра на място, загася двигателя за 3-4 минути, и после като запаля пак, виждам че радиатора вече се загрява (т.е. отваря термостата) и колата влиза в нормален режим и повече не загрява докато не спра някъде и не изчакам да изстине докрай.

Моля помогнете ми :(

ПП: Не искам да я махам тая кола, искам да я оправя и да си е моя, защото с тея всички премеждия и ремонти, които реално не бяха нужни защото няма ефект, колата ми излезна адски скъпа, а пък и ми харесва. Така че не ми казвайте да я шиткам. Не съм затова тук.
Последна промяна от julianstefanov на 05 юли 2007, 17:12, променено общо 1 път.
Think from your heart!

jayD.Dot.Net

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 05 юли 2007, 14:26

:idea: Взимаш термометър над 100 град. ,слагаш го в расшерителното казанче и чакаш да загрее колата .След като се стопли радиатора и започне да тече през маркучите за обезвъздушаване гледаш темп. на термометъра.Ако показва под 100 градуса а индикацията е в червеното най вероятно има проблеми с индикациата (датчик, измервателна система ,опорно напрежение) Това за сега се сещам
А клапана на парното проверен ли е(нещото пред предниа прозорец)с 4 маркуча

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 05 юли 2007, 14:40

леле леле леле *00124*
Колега,направо не искам да си помисля какво си преживял и какво си платил за този проблем.

Аз имам опит с точно този твой случай.Не на форд,на други автомобили.Но принципа е същия и на форд.
Преди време пътувахме за Пампорово с приятели с опел кадет и по едно време както си беше на средата -стрелката тряс в червеното.....подаваш повечко газ-връща се.Спираме -нормално студен посред зима.Тогава забелязах проводник "маса" към купето скъсан.Когато го допра до корпуса стрелката се връща в нормал,когато го махна->в червеното.
Преди доста години имахме сервиз за Варбург и много често този проблем докарваше автомобилите на дърпане,масовия проводник към купето се късаше от вибрациите и датчика на темп.отлиташе в небесата.
И в този случай предполагам,че се касае за същото.Съветвам те да си провериш всички такива проводници и връзките им,които са захванати към купето на автомобила,а също и в двигателния отсек.Проблема е токов,тоест няма от къде да се върне тока минал през уреда,поради голямото съпротивление на някой скъсан или окислен проводник.

Тъй като си от Пловдив мога да помогна някоя вечер след работа да погледна и аз за откачен проводник маса по твоята количка.

И друг път питай преди да идеш на сервиз.
Последна промяна от mrdds на 05 юли 2007, 14:43, променено общо 2 пъти.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 05 юли 2007, 14:42

Сиурно няма да помогна, но след като прочетох всичко, направо ми се къса сърцето.
Що не смени сервиза? Как може от заграване да ти свалят катализатора! Мисля че нещо ти е объркано по маркучите, малък и голям кръг на водата, или ти е запушен радиатора.
Нека някой от Пловдив да ти препоръча сервиз от който е доволен, аз ако ми кажат или направят половината от нещата, които са ти направили, няма и да се върна повече при тях майната им на парите.

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 05 юли 2007, 15:27

Колега системата дига ли голямо налягане, т.е. маркучите твърди ли са много като е загряла колата до червения сектор? Да не би да ти надува отнякъде (пукната глава, издухана гарнитура и т.н.) след като толкова пъти е ходила до червеното :shock: . Ако прави въздушна възглавница, нормално е въздуха които се образува да наляга върху термостата, съответно термостата не може да реагира на температурата на въздуха в системата и затова не ти отваря големия кръг.
Написах всичко това, понеже казваш, че след угасяне на двигателя и отново стартиране след няколко минути положението се оправя т.е. радиатора се стопля (върти вече и в големия кръг). Имал съм точно тези признаци с два от автомобилите ми, системата дига голямо налягане в малкия кръг от издухана гарнитура -> и термостата които може да е напълно изправен не отваря навреме.
Съвет, остави колата да изтине 2-3-4 часа, отвий капачката на разширителния съд виж дали нивото на охлаждащата течност е в нормите. След това запали я и я остави да загрява като следи нивото на течноста и температурата по възможност със някой термометър до 100 градуса по C. Излиза ли постоянно въздух в разширителния съд и почне ли да бълбука и изхвърля течност навън работата е ясна.
Успех!

Потребителски аватар
julianstefanov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 05 юли 2007, 13:30
Модел на автомобила: Fiesta '98/1.4/16V/90HP/Zetec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от julianstefanov » 05 юли 2007, 17:06

buhap написа:А клапана на парното проверен ли е(нещото пред предниа прозорец)с 4 маркуча
Да, те са 2 маркуча горе и 2 долу, всички са наред и циркулират както трябва, в зависимост от това дали е пуснато парното или дали е отворено на топло и т.н.


mrdds, ами нямам нищо против да направим един контакт. Колкото повече хора я гледат толкова повече идеи за оправянето й. Така че ако искаш мога да ти дам GSM или нещо такова.

DTM написа:Колега системата дига ли голямо налягане, т.е. маркучите твърди ли са много като е загряла колата до червения сектор? Да не би да ти надува отнякъде (пукната глава, издухана гарнитура и т.н.) след като толкова пъти е ходила до червеното . Ако прави въздушна възглавница, нормално е въздуха които се образува да наляга върху термостата, съответно термостата не може да реагира на температурата на въздуха в системата и затова не ти отваря големия кръг.
Написах всичко това, понеже казваш, че след угасяне на двигателя и отново стартиране след няколко минути положението се оправя т.е. радиатора се стопля (върти вече и в големия кръг). Имал съм точно тези признаци с два от автомобилите ми, системата дига голямо налягане в малкия кръг от издухана гарнитура -> и термостата които може да е напълно изправен не отваря навреме.
Съвет, остави колата да изтине 2-3-4 часа, отвий капачката на разширителния съд виж дали нивото на охлаждащата течност е в нормите. След това запали я и я остави да загрява като следи нивото на течноста и температурата по възможност със някой термометър до 100 градуса по C. Излиза ли постоянно въздух в разширителния съд и почне ли да бълбука и изхвърля течност навън работата е ясна.
Успех!
Интересното е, че не вдига голямо налягане, аз съм пробвал да развъртя леко и бавно капачката на казанчето докато колата е почети в червено стрелката. Изспуска малко въздух под налягане, но според мен ако наистина колата е загряла до 100++ градуса, трябва направо да хвръкне капачката и да избие водата от вътре на вън, но това не се получава при мен. Затова смених капачката, защото мислех че е от нея проблема, но май не е точно така.
Не може да надува от главата или гарнитурата, защото всичко е чисто ново и няма начин да се случи това. Ще проверя и ще направя малко статистика с един термометър днес или утре и пак ще пиша. Това е идейно, да се измери температурата в разширителния съд.


Благодаря на всички за идеите!
Тестовете продължават.


ПП: Някой знае ли реално този модел Форд през лятото на колко трябва да му е стрелката ако всичко е наред?


Лек ден.
Think from your heart!

jayD.Dot.Net

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 05 юли 2007, 17:21

Форд имат добро охлаждане,поне на двата ескорта които съм имал е било такова,в най голямата жега при скорост 80-100км/ч стрелката е стигала на средата на нормал(в 99% е до 2-рата буква).
След като казваш,че в червената зона не кипи,не мисля,че е прекалено заграла,а просто отчитането на уредите е неправилно.
Според мен проблема ти е електрически.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 юли 2007, 18:57

Маали човеек :shock: Напрао съчувствия за ходенето по мъките.
Тва както ми каза каза един съфорумец ако ти се случи с твойта .... незнам ... щял съм да получа инфаркт :) :oops: познаваме човека:)
За моя радост да чукна на кухата си глава в момента и се радвам на перфектно здраве и поведение.
Надявам се след толкоз ходене по мъките и пари, проблема да ти се окаже глупав и банален без последствия от толкоз намеса на майстори и да и се радваш на тази грозотия щото пък има мноу добро поведение като изключим спортно каране в завойте със стандартното си окачване ... абе и там се справя но сякаш тея по-старите по стоят а на тези са търсили някакъв комфорт който пък не липсва и на старите ... или на мойта все още и има нещо което и куца в това отношение и не мога го набарам ... ебаси изреченето :D *00138* *00130* *00147*
А тази стрелка за температурата къде трябва да стой така и не разбрах.
На моята в МП и смениха термостат щото вървяла студена. Стрелката се моташе близо до бялата зона (при мен черна заради бели километражи) а трябвало да стой в средата на скалата.
Верно след това по-бързо загряваше и ми падна разхода. Сега в жегите гледам не ходи в средата на скалата а стой на N, преди него предимно. Там ли трябва да седи пак ли бъгяса, ба ли я. Утре имам час в МП за подпорите на задните амортисьори и ще ги питам и за показанията на тепературата.
А аз квото смених по тази моята нормален човек нямаше занимава никога и щеше си я каара ама аз съм си ... абе болестно състояние некво *00142*

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 05 юли 2007, 19:30

Примери температурата с термометър(щом си мерил термостата значи имаш такъв). При прегоряла гарнитура прави такива неща но хвърля течност още като я запалиш, а и като са сменяли клапани трябва да са я сменили. Може да не са я оглеждали за спукана глава (да не дава господ). На първо време виж идеята на mrdds, и най-вече смени си сервиза.

Паци, както бях писал миналия ден всякъде в бялото(черното) е нормално. По принцип стоят в средата но тези дни особенно в града всички отиват нагоре.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 юли 2007, 19:40

HACKO написа:Паци, както бях писал миналия ден всякъде в бялото(черното) е нормално. По принцип стоят в средата но тези дни особенно в града всички отиват нагоре.
Не цялoто бяло с надписа имах в предвид а само плътното което началото преди N.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 05 юли 2007, 19:46

Във жегите и без термостат трябва да загрява, пък твойта върви на замръзване? *00147*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
bdjon
потребител
потребител
Мнения: 108
Регистриран: 25 апр 2007, 08:00
Модел на автомобила: ford fiesta 1.3 i 1997- colt 97i
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от bdjon » 05 юли 2007, 19:48

е.аси испълненията :shock: :shock:какво ли ще излезе накрая :?

Потребителски аватар
julianstefanov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 05 юли 2007, 13:30
Модел на автомобила: Fiesta '98/1.4/16V/90HP/Zetec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от julianstefanov » 05 юли 2007, 21:26

Амииииииииии, колата не загрява вече момчета :)

Хиляди благодарности на mrdds!!!

Оказа се цялата работа, че ухото на кабела, който взима маса от купето и другия му край е свързан с двигателя беше хлабаво и замърсено. След като mrdds видя двигателя, погледна и самия кабел, ами той си се въртеше все едно не е завит за купето и не взимаше добра маса. И така развихме на място видията, почистих по български мястото дето се завива това ухо с отвертката и го затегнах после ЯКО. КОЛАТА ВЕЧЕ НЕ ЗАГРЯВАААААА :) :P :lol:
Такива ми ти работи :) Едно завъртане на болт да ти струва 1000+ лева :)

Благодаря на всички тук още един път за оказаната помощ!

ПП: Стрелката на този модел при нормално каране трябва да стои на буквата "O" (Normal), понякога като загрее и отиде на "R" включва перката и отваря термостата, тогава пада за малко на буквата "N" и после пак се нормализира на "O". Това е.
Think from your heart!

jayD.Dot.Net

redchampions
Status: Извън линия

Мнение от redchampions » 05 юли 2007, 21:43

А ако можеш да ми снимаш или кажеш това кабелче къде се намира, току виж съм си оправил и мойто показание :lol:
В момента перката ми се включва почти до червената зона и не знам грешно ли показва или двигателят загрява.

Потребителски аватар
julianstefanov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 05 юли 2007, 13:30
Модел на автомобила: Fiesta '98/1.4/16V/90HP/Zetec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от julianstefanov » 05 юли 2007, 21:52

redchampions написа:А ако можеш да ми снимаш или кажеш това кабелче къде се намира, току виж съм си оправил и мойто показание :lol:
В момента перката ми се включва почти до червената зона и не знам грешно ли показва или двигателят загрява.
Ето снимка.
Изображение
На мен перката се включваше също, въпреки че радиатора беше студен. Т.е. не беше отворил термостата, защото не е достигнал нужната температура, но датчика показва друго и компютъра си пуска перката.

Посто този кабел е завит с една келева видия. Дано при теб да е там.
Прикачени файлове
PV__engine_2.jpg
Кабел за маса от купе до двигателя.
Think from your heart!

jayD.Dot.Net

redchampions
Status: Извън линия

Мнение от redchampions » 05 юли 2007, 22:09

Благодаря, ще го погледна утре. Като гледам разположението е малко по-различно, нищо, че пак е Zetec.

При мен перката се включва от един датчик, мерещ температурата на водата, влизаща в радиатора, а не от компютъра. Твойта защо се включва при студен радиатор :roll:

Потребителски аватар
julianstefanov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 05 юли 2007, 13:30
Модел на автомобила: Fiesta '98/1.4/16V/90HP/Zetec
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от julianstefanov » 05 юли 2007, 23:05

redchampions написа:Благодаря, ще го погледна утре. Като гледам разположението е малко по-различно, нищо, че пак е Zetec.

При мен перката се включва от един датчик, мерещ температурата на водата, влизаща в радиатора, а не от компютъра. Твойта защо се включва при студен радиатор :roll:
Защото моя датчик е от дясно на двигателя и фактически взима информация от малкия кръг. При теб поне взима инфо от радиатора, което според мен е по-удачно, но така са го измислили хората на мойта кола.
Think from your heart!

jayD.Dot.Net

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 06 юли 2007, 16:20

А Честито !
И бравУс на Павлин!!!
При мен тоя кабел е завит на болтовете на капака на колекторите. Гледам на една такава същата като моята, че е на блока както е при теб.
Незнам дали е проблем там дето е завит моя но ще взема го преместя.
Оказа се за момента, че и аз имам проблем с отчитането.
При мен отчита по-малко но не е проверено.

Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

да

Мнение от krava_i_pile » 06 юли 2007, 17:21

1000+ лева за един кабел за масата :shock:
само като чета какво е правено.........затова първо питай "патило"...след това при майстори.
По-здрави!
Изображение
Изображение

redchampions
Status: Извън линия

Мнение от redchampions » 06 юли 2007, 17:22

*00118* И аз много се радвам за колегата. Тъкмо се канех да го приветствам с добре дошъл в клуб "Червена зона" *00120*

P.S. Под "Червена зона" левскарите да разбират на стрелката за температурата :lol:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 73 госта