Възможно ли е...?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 28 яну 2005, 12:26

И тук малко извън темата, но възможно ли е да се сложи на фиеста от 91-92ра двигател от РС? Има ли достатъчно място? Виждал съм в такава фиеста зетек 1.8 16v, ама рс...

msi200
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 02 фев 2005, 23:57
Модел на автомобила: Sf
Местоположение: Fiesta XR2i
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от msi200 » 04 фев 2005, 19:00

Още по off-topic - има фиести 1.6 турбо - правят се от 89 до 92 година. 130 и неколко конски сили са, но лесно могат да се тунинговат на повече. По едно време имаше една 150 коня в мобилето.

А за тракането - на мене примерно ми тракат хидравличните повдигачи и хората често ме питат дали не ми е дизел фордчето:)
-----

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 07 фев 2005, 09:45

cossy написа:И тук малко извън темата, но възможно ли е да се сложи на фиеста от 91-92ра двигател от РС? Има ли достатъчно място? Виждал съм в такава фиеста зетек 1.8 16v, ама рс...
значи на ескорт 1.8 влиза РС мотор без проблем.Така че по пътя на логиката ще влиза и във фиеста. но ако фиестата е била 1.1 например едва ли ще издържи ходовата част.на 1.8 фиестите предполагам е понсилено окачването, както е при РС на ескортите.но ако все пак някой ентусиаст сложи РС2000 на фиеста - е това ще е нечовешко!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 07 фев 2005, 12:41

Да, ама в Бг не мога да намеря РС :(

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 08 фев 2005, 16:13

Един въпрос - Какво имате предвид като казвате "РС"?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 08 фев 2005, 17:59

Аз влагам двигател тип RS 2000 (в превод Рали Спорт... или нещо от осрта...).

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 09 фев 2005, 10:44

Не е ли като да му направиш чип тунинг и да му олекотиш някои детайли? - като маховика, например (може да се направи от дуралуминий).
Или говориш за напълно различен (друг тип) двигател (по-мощен и с по-голям литраж), който да пасва на тампоните на стария?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 09 фев 2005, 11:04

РС идва от RS 2000 - мотор, който се слага на ескорт - 150 к.с. 190 nm

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 09 фев 2005, 12:29

racer11 написа:РС идва от RS 2000 - мотор, който се слага на ескорт - 150 к.с. 190 nm
Ахааа разбрах :D

П.П. Извинете незнанието ми по въпроса, на РС го свързвах до сега само с персонален компютър :lol:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 09 фев 2005, 13:22

Всеки се учи докато е жив :))) Колкото до чип тунинга... ми той струва почти колкото нов двигател ;) Между другото ти знаеш ли къде правят такива процедури по олекотяване на маховик?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 09 фев 2005, 13:33

и от мен малко оф топик :) а дали си струва това с маховика?чувал съм че малко се подобрява throttle respose а от там и ускорението.ама дали наистина е така?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 09 фев 2005, 13:47

Разликата при олекотяване на маховика...
... е че момента към скоростната кутия се увеличава защото двигателя има да върти само нея, не и маховика.
Разликата е че се тръгва малко с по-високи обороти и трябва да си по-внимателен със съединителя, но иначе не губиш нищо друго

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 09 фев 2005, 13:58

Относно маховика съм чувал, че смяната му с по-лек може да увеличи мощността до 50 коня (което на мен лично ми се вижда много, но така ми казаха). А доколкото знам тази операция могат да я направят в сервиза на Дунев срещу стадиона на ЦСКА на 4-ти километър (под поделенията).

П.П. Не искам да им правя реклама, но споделям каквото съм чул... Аз не съм отношения с тях и немога да споделя личен опит. Ако някой от вас си смени маховика да сподели какъв е ефекта.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 09 фев 2005, 14:01

това за 50-те коня е много невероятно освен ако оригиналния маховик не е бил 40 кг. а новия - 1 кг :) . и колата фабрично е над 300 коня. :D

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 09 фев 2005, 14:02

а някой за цена на тази операция нещо чувал ли е?

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 23 апр 2005, 21:41

Сoss y,Racer11,Любо,
мислех,че се интересувате само от Ескорт и Мондео

sharp
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 10 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v
Status: Извън линия

Мнение от sharp » 24 апр 2005, 22:16

Е това с маховика и 50-те к.с. си е пълна Дуневщина.Тия пичове от просяците пари ще вземат да изкарват след година-две,баси :twisted:

falkon4o
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 26 авг 2005, 12:07
Модел на автомобила: bs
Местоположение: ford fiesta
Status: Извън линия

Мнение от falkon4o » 30 авг 2005, 14:47

kolegi edno ave4e na brat mi kara6e 2.0 fiesta neznam dali be6e rs no be6e ludnica predi da ia blusne no iade6e calibri4ki i takia ma6inki bez problem do 4etvurta nemoe6e da spre da vurti gumi ludnica naprao pri edna gonka s calibra ot virtuala do svetofara na trapezica za burgazlii znaiat za ko govoria naprao i spri toka i na spri da vrutka gomite tos ot kalibrata naprao se vurna v purvi klas ot sram 4e go e isduhala fiesti4ka :lol: :lol: :lol: :P

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 30 авг 2005, 15:45

falkon4o написа:kolegi edno ave4e na brat mi kara6e 2.0 fiesta neznam dali be6e rs no be6e ludnica predi da ia blusne no iade6e calibri4ki i takia ma6inki bez problem do 4etvurta nemoe6e da spre da vurti gumi ludnica naprao pri edna gonka s calibra ot virtuala do svetofara na trapezica za burgazlii znaiat za ko govoria naprao i spri toka i na spri da vrutka gomite tos ot kalibrata naprao se vurna v purvi klas ot sram 4e go e isduhala fiesti4ka :lol: :lol: :lol: :P
falkon4o
Виждам, че не ти се отдава да пишеш правилно на кирилица, но това не е оправдание да пишеш на латиница.
Такаче бих те помолил да спазваш правилата /а те не са много/ и да пишеш на кирилица.

*0032*

Мерси предварително!!!

:twisted:

falkon4o
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 26 авг 2005, 12:07
Модел на автомобила: bs
Местоположение: ford fiesta
Status: Извън линия

Мнение от falkon4o » 31 авг 2005, 12:46

Brock написа:
falkon4o написа:kolegi edno ave4e na brat mi kara6e 2.0 fiesta neznam dali be6e rs no be6e ludnica predi da ia blusne no iade6e calibri4ki i takia ma6inki bez problem do 4etvurta nemoe6e da spre da vurti gumi ludnica naprao pri edna gonka s calibra ot virtuala do svetofara na trapezica za burgazlii znaiat za ko govoria naprao i spri toka i na spri da vrutka gomite tos ot kalibrata naprao se vurna v purvi klas ot sram 4e go e isduhala fiesti4ka :lol: :lol: :lol: :P
falkon4o
Виждам, че не ти се отдава да пишеш правилно на кирилица, но това не е оправдание да пишеш на латиница.
Такаче бих те помолил да спазваш правилата /а те не са много/ и да пишеш на кирилица.

*0032*

Мерси предварително!!!

:twisted:
извиниам се но понеже забелиазах че в др фороми за фиестичка некои колеги са писали тъи че помислих че щом за тих можи можи и за останалите :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта