странен проблем при работата на двигателя

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

странен проблем при работата на двигателя

Мнение от terminatoro » 11 юли 2007, 14:35

Здравейте колеги,
имам много неприятен за мен проблем с мойто ескортче:
сутрин като го запаля не работи хубаво и гасне ,трябват му 1-2 мин и замърква след това.преди неми работе6е дат4ика за температурата,но го смених(бяха ми казали че може да е от това ма продължава да го прави).
Другото е че кате вече е загрял двигателя по някой път сама се форсира и даржи 2000 оборота-като изгася двигателя и пак го запаля се оправя, адруг път от самосебе си се оправя.
По принцип доста съм се занимавал с коли и разбирам горе-долу но с толко датчици и други подобни не сам се сблъсквал.
Ако може някой да ме насочи къде да тарся проблема или да ми даде някакъв съвет ще съм адски благодарен!
ford escort 1997 1.6 16v zetec-с пластмасовите колектори

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 11 юли 2007, 15:25

Като начало свали клемата на акумулатора, за да се изчистят грешките. После обучи компютъра наново.

След това ако имаш проблеми, почисти MAF сензора. Може да имаш проблем и с ламбда сондата или моторчето /клапана/ за празен ход.

:twisted:

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 11 юли 2007, 23:47

Аз също си мисля, че е от клапана за празен ход.Свали го и го почисти.Имах същия проблем със същия ескорт.Сега е ОК.Потърси във форума някъде имаше и снимки как се сваля въпросния клапан.На много кофти място е под колекторите.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 42 госта