Труден съединител ...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
stypkata
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 10 фев 2007, 14:18
Модел на автомобила: VW Golf III
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Труден съединител ...

Мнение от stypkata » 16 юли 2007, 22:45

Здравейте колеги ! Първо искам да си призная,че не съм горд собственик на никакъв ФОРД :Д ,а карам ГОЛФ 3 а само имам един въпрос към вас "врялите и кипяли" с фордове :).
Днес ми се наложи да карам форда на един познат (форд ескорт 93г 1,6i 16V,90ps) .Kaто цяло колата е хубава,но има един много неприятен недостатък - СЪЕДИНИТЕЛЯ СЕ НАТИСКА УЖАСНО ТРУДНО. Не знам познатия ми как я кара тази кола,но аз за десетина километра градско (с често натискане на амбреаж) получих мускулна треска на левия крак......Сигурно защото съм свикнал с лекия съединител на голфа.Както и да е не ми се вярва тези ескорти да са фабрично с толкова твърди съединители и понеже на собственика и не му се занимава с колата реших да питам вместо него,защото ужаса е голям.......Та от какво смятате,че може да идва този проблем,какво да го посъветвам да смени/направи ? Като му спомена само за съединителя ми казва "ае е*ал съм му майката ще я закарам на сервиз да я видят" и така от месеци :lol:
мерси предварително
Последна промяна от stypkata на 16 юли 2007, 22:54, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 16 юли 2007, 22:52

Ами обикновенно може да е от жилото.. от вилката която натиска лагера или от пружините на притискателния диск като третото е най вероятно и най кофти

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 16 юли 2007, 23:31

Аз съм имал същия проблем и всичко идваше от "марковия" притискателен диск.Смених го със истински и доста по-скъп и сега се натиска като педала на газта.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

stypkata
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 10 фев 2007, 14:18
Модел на автомобила: VW Golf III
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stypkata » 17 юли 2007, 00:16

Overclock написа:Аз съм имал същия проблем и всичко идваше от "марковия" притискателен диск.Смених го със истински и доста по-скъп и сега се натиска като педала на газта.
Да аз видях какво беше препоръчал в старите теми . Един компект съединител за около 160лв.А такъв притескателен диск на каква цена може да се купи и някаква марка,модел по което да се търси има ли? Става дума за марков нали :)

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 17 юли 2007, 00:23

sachs e марката ама не се сещам как точно се пишеше на АНГ

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 17 юли 2007, 01:48

Аз съм с такъв:

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=2880182" onclick="window.open(this.href);return false;

Имаме и няколко служебни коли с тази марка съединители и за сега проблеми не е имало.След смяната имаш чувството, че жилото не е закачено :)
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 17 юли 2007, 08:45

При мен се оказа че трябвало да се смаже жилото .А преди това сменях жило съединител дискове мискове и т.н. А то, само малко масло и омекна :x Става дума за 2.0 ОНС Сиера

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 17 юли 2007, 12:51

Кофти се вадят на сиерата скоростите иначе в сравнение с кола с предно е доста по лесно .. НО пак си се наиграл..

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта