Страница 1 от 1
помогнете галакси-2.0dohc проблем с мотора
Публикувано: 18 юли 2007, 13:09
от ridik
даите идея моля.появи се сериозен шум в мотора на колата маистора я погледна и каза че по всяка вероятност е бутало . преди това лампата на маслото не гаснеше веднага а след няколко минути но масло имаше достатачно . има ли смисъл да правя тоя мотор или да търса друг . и дали става дизелов мотор от vw-1.9 защото до колкото знам дизеловите галаксита са с такъв мотор
[/b]
Публикувано: 18 юли 2007, 14:42
от venom4o
пробелм в маслената помпа тропат ти или клапаните или биелите.. Не го карай така!
Публикувано: 18 юли 2007, 16:44
от ridik
първо тропаха хидравличните повдигачи но сега е по среиозно
Публикувано: 18 юли 2007, 16:51
от paci
Малкия иска да каже, че нямаш налягане на маслото и хич не е добре да се кара така .. ама никак.
Изписаха го с подобрения малкия ама аре де ...
Виж у лево под аватара му в полето за модел на автомобила какво и как го е написал

Ше се опрай
Имам в предвид че ще си почине и ще доде да се обоснове:) Маалко е бързал както винаги

Публикувано: 18 юли 2007, 19:12
от ridik
тая работа с карането вече ми е ясна . че и мотора е заминал и това вече е почти ясно ама не знам как е по добре друг мотор ремонт на стария или ако става от vw
Публикувано: 18 юли 2007, 20:25
от paci
Ми аз така и така са намесих че не можах са сдържа щото Веномчо ми е слабост
Та начи ако бях аз щях да си отворя и погледна този мотор. Ще го знаеш в какво състояние е отколкото да вземеш друг на който не му знаеш историята и състоянието и кара от ден до пладне и стигне до същото положение.
Публикувано: 18 юли 2007, 22:12
от venom4o
Пацка това е навик от БВМ форума

АЗ съм на същото дередже като него в момента.. утре отивам да купувам помпа за това му го казах
едит: чак с'а видях ,че С-то е близо до В-то
Публикувано: 27 юли 2007, 15:27
от venom4o
Ето я моята оригинална и вече бивша маслена помпа. Не бързай с мотора! Първо смени маслената помпа .. може да отихне ..Премери компресията.. Ако се съмняваш във друго не е лошо да смениш основните и биелните лагери.НО не бързай с сегментите.Много сериозен ремонт си е когато се вадят буталата!Моя мотор е работил с ниско налягане няколко минути ама си мърка след като му сменип прокаржената помпа...Няма да е зле да му сипеш малко масълце в цилиндрите да си има.. да не са съвсем на сухо..
НА снимката съм показал от къде минава маслото..
А ,че Бързам.. Паци си е прав.. винаги праа грешките от бързане

И Инструктора това ми обясняваше на кормуването

Публикувано: 28 юли 2007, 17:41
от СЕВА
Мога дати реша проблема, а ма не ми се пише,ако имаш интерес звънни на тел.