Силна вибрация по време на ускорение Проблем

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Силна вибрация по време на ускорение Проблем

Мнение от kurshuma » 27 юли 2007, 14:32

Момчета с такова нещо не се бях зблъсквал до сега :(
Вчера ми се наложи да скокна до стара загора и точно преди да стигна се пяви някаква вибрация когато подам газ и колата започне да набира щом я пусна по енерция и всичко се нормализира вибрацията изчезва :?
На връщане нещата се влошиха вибрацията се осили значително но все още спира когато пусна по енерция при 150км в час почти изчезва но моят форд трудно ги поддържа 1.8Д / 60кс
Та въпросът ми е на някой случвало ли му се е подобно нещо и на какво се дължи :?:
Благодарско предварително :lol:
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 27 юли 2007, 14:50

НА мен .. Разхлабено каре... разбито каре .. или проблеми с тампоните на мотора.. на място като я форсираш тресе ли се?или само на скорост?

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 27 юли 2007, 14:59

Само на скорост като е иначе работи добре мотора си мърка вибрацията започва да се осеща към 60 между 80-120 е нетърпима и после отихва
Каре не е тракало пък всъщност знам ли :?:
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 27 юли 2007, 15:07

мм някакви тампони значи.. я на стабилизираща щанга я други.. Аз мислех ,че тресе в момента в който пададеш газ

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 27 юли 2007, 16:44

Тампони на носачите.
Иди да ти видят и сходимоста на предницата.
Ако са печени едно, че ще ти намерят нещо за смяна и тогава ще я регулират.
А ако не са печени или ще си останеш с прооблема, или ще се влоши и ще ти кажат една камара глупости.

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Силна вибрация по време на ускорение Проблем

Мнение от DTM » 27 юли 2007, 17:07

kurshuma написа:Момчета с такова нещо не се бях зблъсквал до сега :(
Вчера ми се наложи да скокна до стара загора и точно преди да стигна се пяви някаква вибрация когато подам газ и колата започне да набира щом я пусна по енерция и всичко се нормализира вибрацията изчезва :?
На връщане нещата се влошиха вибрацията се осили значително но все още спира когато пусна по енерция при 150км в час почти изчезва но моят форд трудно ги поддържа 1.8Д / 60кс
Та въпросът ми е на някой случвало ли му се е подобно нещо и на какво се дължи :?:
Благодарско предварително :lol:
Имах същия проблем преди време, оказа се вътрешно каре. Симптомите бяха абсолютно същите.

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 27 юли 2007, 18:05

kurshuma написа:Само на скорост като е иначе работи добре мотора си мърка вибрацията започва да се осеща към 60 между 80-120 е нетърпима и после отихва
Каре не е тракало пък всъщност знам ли :?:
Вътрешното каре не трака,най често се усещат вибрации!

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 27 юли 2007, 19:13

Даааа вътрешното каре как не се сетих :?
Няма как да са тампони на носачите защото нямаше да е толкова постоянно и в определен ритъм и то точно като набира колата :!:
Явно беше че вибрацията се появява заедно с натоварването от скоростите към гумите което ще рече че проблема е или в скоростите (ако беше лагер на скоростите маслото отдавна щеше да е истекло и скоростите леш )или в каретата но ако беше външно нямаше да вибрира а щеше да щрака в завои или веднага да се прецака и колата да спре но за средно каре вобще не се бях сетил :lol:
Купи си Форд и бъди щаслив

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 27 юли 2007, 23:04

И при мен се оказа вътрешно каре. Взех цяла полуоска с двете карета от една морга за 70лв.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 109 госта