Не пали - Ford Focuc 1.8 TD
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 18 юли 2007, 11:15
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Не пали - Ford Focuc 1.8 TD
Колата я паркирах с нормална работа на двигателя и след 10мин. повече не иска да запали , стартера работи , на дюзите има нафта , подгрява но не пали.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Как разбрахте, че подгряват свещите?philipninov написа:Колата я паркирах с нормална работа на двигателя и след 10мин. повече не иска да запали , стартера работи , на дюзите има нафта , подгрява но не пали.
Няма подкачваща система на филтъра Фокуса.AlexP написа:Предположение - влиза въздух преди ГНП-то. Примерно ако има някаква подкачваща помпа на горивния филтър и през нея влиза въздух. Само гадая. С Фокус не съм се занимавал.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 18 юли 2007, 11:15
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
На подгревателните свещи имам 12V . лампата за подгряване изгасва , отвивах гаиката на входа на една от дюзите и при завъртане на стартера хвърля нафта , а относно подгряването колата и изгасих и беше топла (нормално) , и след 10мин. не беше изобщо изтинала но,не пали, от аспуха не излиза дори суров дим.Мисля че не може да подаде гориво в цилиндрите.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
С кой двигател е Фокуса TDdi или TDCI? Имах подобен проблем миналата година, един път пали после 5 пъти подред не иска, после 1 седмица пали 2 пъти неще и пак така без закономерност. Ставаше с много въртене обикновенно, и аз така премерих, че до свещите идва ток и си казах не е от тях, мерихме и релета какво ли не и накрая на майстор. Човека извади свещите и 3 от тях бяха изгорели, смени ги и от тогава не ми е правила чакмаци. При мен обаче, все пак палеше, но с голяма мъка и излизаше излизаше сив дим от ауспуха - като от неизгоряла нафта. Водете я на доктор и пиши какво е станало.
Успех!
Успех!
- Антон Маринов
- потребител
- Мнения: 304
- Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
- Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph - Местоположение: В.Търново
- Status: Извън линия
НЕ знам какъв е проблема при вас ? На мене ми се случи следното;
Един след обед не ще да запали на 4 опит бръмна и няма проблеми.
Преди това за 7 месеца 2пъти ми се случи както си карам нормално изгасва направо в движение после си запалих и всичко е ОК. Та на другата сутрин половин час въртели и не пали и това е ,оставих я на паркинга по късно с един приятел я дръпнах и запали, тръгнах по майстори мислех да ми замерят свещите. Ходих при един той не замервал има не я гася оставих я да загрее та после да пали, та майстора ме изпрати при друг там като стигнах дърпам ключа и се опулих ключа в ръката ми колата работи. Сега е на "доктор" гумичката на клапана на помпата е дано при вас да е по елементарно!
Един след обед не ще да запали на 4 опит бръмна и няма проблеми.
Преди това за 7 месеца 2пъти ми се случи както си карам нормално изгасва направо в движение после си запалих и всичко е ОК. Та на другата сутрин половин час въртели и не пали и това е ,оставих я на паркинга по късно с един приятел я дръпнах и запали, тръгнах по майстори мислех да ми замерят свещите. Ходих при един той не замервал има не я гася оставих я да загрее та после да пали, та майстора ме изпрати при друг там като стигнах дърпам ключа и се опулих ключа в ръката ми колата работи. Сега е на "доктор" гумичката на клапана на помпата е дано при вас да е по елементарно!
- Pe3a4
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 30 юли 2007, 19:10
- Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6 16v
- Местоположение: Bourgas
- Status: Извън линия
Провери ГНП-то ... може някъде да ти се губи налягането ... по принцип тая нафта навлиза в ГНП-то с от 3 до 4 атмосфери и трябва да навлезе в цилиндъра през дюзата на капчици с налягане от порядъка на 15 20 атмосфери ... тогава нафтата се завихря и от голямото налягане при смесването с въздуха се самовъзпламенява понякога и свщите да са загрели може да не ти вършат работа ...
Ще ме извинявате ако нещо съм сгрешил още съм нов в тая област сега се образовам ...
Ще ме извинявате ако нещо съм сгрешил още съм нов в тая област сега се образовам ...
...............
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 18 юли 2007, 11:15
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 18 юли 2007, 11:15
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 26 авг 2007, 09:57
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 18 юли 2007, 11:15
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 26 авг 2007, 09:57
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 18 юли 2007, 11:15
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 26 авг 2007, 09:57
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 14 сеп 2007, 23:45
- Модел на автомобила: FORD FOCUS
- Status: Извън линия
здр
Здр колеги:) и при мен се случи май същото две сутрини не пали лесно и на третата вече не запали... сега е на ремонт но не в МП, надявам се да не е изгоряла платката щото е доста скъпичка... утре ще проверя това дето каза колегата дано не е това само:( иначе колко време я правиха тази помпа?
FORD -> FEEL THE DIFFERENCE
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 26 авг 2007, 09:57
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: здр
Еми при мен я правиха четири дни. Но аз си чаках ред и затова се забавих иначе става за един ден.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта