Не пали - Ford Focuc 1.8 TD

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
philipninov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 18 юли 2007, 11:15
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Не пали - Ford Focuc 1.8 TD

Мнение от philipninov » 31 юли 2007, 16:12

Колата я паркирах с нормална работа на двигателя и след 10мин. повече не иска да запали , стартера работи , на дюзите има нафта , подгрява но не пали.

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 31 юли 2007, 20:17

Предположение - влиза въздух преди ГНП-то. Примерно ако има някаква подкачваща помпа на горивния филтър и през нея влиза въздух. Само гадая. С Фокус не съм се занимавал.

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 31 юли 2007, 20:19

С каква помпа е този Фокус? Коя година е?
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 01 авг 2007, 10:20

philipninov написа:Колата я паркирах с нормална работа на двигателя и след 10мин. повече не иска да запали , стартера работи , на дюзите има нафта , подгрява но не пали.
Как разбрахте, че подгряват свещите?
AlexP написа:Предположение - влиза въздух преди ГНП-то. Примерно ако има някаква подкачваща помпа на горивния филтър и през нея влиза въздух. Само гадая. С Фокус не съм се занимавал.
Няма подкачваща система на филтъра Фокуса.

philipninov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 18 юли 2007, 11:15
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Мнение от philipninov » 01 авг 2007, 13:25

На подгревателните свещи имам 12V . лампата за подгряване изгасва , отвивах гаиката на входа на една от дюзите и при завъртане на стартера хвърля нафта , а относно подгряването колата и изгасих и беше топла (нормално) , и след 10мин. не беше изобщо изтинала но,не пали, от аспуха не излиза дори суров дим.Мисля че не може да подаде гориво в цилиндрите.

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 01 авг 2007, 15:06

С кой двигател е Фокуса TDdi или TDCI? Имах подобен проблем миналата година, един път пали после 5 пъти подред не иска, после 1 седмица пали 2 пъти неще и пак така без закономерност. Ставаше с много въртене обикновенно, и аз така премерих, че до свещите идва ток и си казах не е от тях, мерихме и релета какво ли не и накрая на майстор. Човека извади свещите и 3 от тях бяха изгорели, смени ги и от тогава не ми е правила чакмаци. При мен обаче, все пак палеше, но с голяма мъка и излизаше излизаше сив дим от ауспуха - като от неизгоряла нафта. Водете я на доктор и пиши какво е станало.
Успех!

teoto
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i
Status: Извън линия

Мнение от teoto » 01 авг 2007, 20:53

sickjacken написа:И аз имам същия проблем. НЕ ПАЛИ :(
Провери помпата на горивния филтър, където сигурно се трие маркуча на въздушния филтър

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 01 авг 2007, 21:05

НЕ знам какъв е проблема при вас ? На мене ми се случи следното;
Един след обед не ще да запали на 4 опит бръмна и няма проблеми.
Преди това за 7 месеца 2пъти ми се случи както си карам нормално изгасва направо в движение после си запалих и всичко е ОК. Та на другата сутрин половин час въртели и не пали и това е ,оставих я на паркинга по късно с един приятел я дръпнах и запали, тръгнах по майстори мислех да ми замерят свещите. Ходих при един той не замервал има не я гася оставих я да загрее та после да пали, та майстора ме изпрати при друг там като стигнах дърпам ключа и се опулих :shock: ключа в ръката ми колата работи. Сега е на "доктор" гумичката на клапана на помпата е дано при вас да е по елементарно!
Изображение

Потребителски аватар
Pe3a4
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 30 юли 2007, 19:10
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6 16v
Местоположение: Bourgas
Status: Извън линия

Мнение от Pe3a4 » 03 авг 2007, 03:08

Провери ГНП-то ... може някъде да ти се губи налягането ... по принцип тая нафта навлиза в ГНП-то с от 3 до 4 атмосфери и трябва да навлезе в цилиндъра през дюзата на капчици с налягане от порядъка на 15 20 атмосфери ... тогава нафтата се завихря и от голямото налягане при смесването с въздуха се самовъзпламенява понякога и свщите да са загрели може да не ти вършат работа ...
Ще ме извинявате ако нещо съм сгрешил още съм нов в тая област сега се образовам ... :)
...............

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 03 авг 2007, 11:52

Изписаха се сума мнения, без да се вниква във въпроса на колегата.
@Pe3a4, колега няма дизел да впръсква нафтата с такова налягане (15-20 атм.) смешно е, десетки пъти повече е, та дори и още нагоре.

*00118* Подписа ти е прекалено циничен не мислиш ли? Приеми го като съвет, не като забележка! *00118*

philipninov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 18 юли 2007, 11:15
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Мнение от philipninov » 13 авг 2007, 11:13

Оказа се че е изгоряла платка на помпата и приблизително 2000 лева и е отново в движение

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 13 авг 2007, 11:55

Коя е тая платка в помпата, много са те изръсили. Това в МП ли го правиха?

philipninov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 18 юли 2007, 11:15
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Мнение от philipninov » 15 авг 2007, 14:14

Това е платката която лежи точно върху помпата, в нея влизат сноп кабели.

stelian101
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 26 авг 2007, 09:57
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Мнение от stelian101 » 26 авг 2007, 11:35

Колеги помощ!!! Вчера колата ми угасна и не можа повече да запали, колата е форд фокус TDI. Ако някой има представа от какво може да е моля да отговори.

philipninov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 18 юли 2007, 11:15
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Мнение от philipninov » 29 авг 2007, 11:02

Здравей!
Можеш да отвиеш малко една от тръбичките за нафта , които влизат в двигателя и да завъртиш на стартер за да провериш дали хвърля нафта . Ако достига до там гориво ,но не преминава през дюзите значи проблема е във помпата (не вдига високо налягане). Поне при мен това беше проблема!

stelian101
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 26 авг 2007, 09:57
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Мнение от stelian101 » 30 авг 2007, 08:19

Значи пробвах отвих тръбичките една по една на първите две хвърля добре нафта а на другите две едва едва тече. Ако е помпата колко ти взеха за ремонта?

philipninov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 18 юли 2007, 11:15
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Мнение от philipninov » 08 сеп 2007, 10:28

1570лв. - само за ремонта без работа . общо около 2000лв
Изгоряла беше платката която лежи върху помпата.

stelian101
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 26 авг 2007, 09:57
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Мнение от stelian101 » 12 сеп 2007, 11:52

Благодаря ти за информацията, ходих във МП и от там ми казаха същото сега я правят.

smirnoff
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 14 сеп 2007, 23:45
Модел на автомобила: FORD FOCUS
Status: Извън линия

здр

Мнение от smirnoff » 14 сеп 2007, 23:50

Здр колеги:) и при мен се случи май същото две сутрини не пали лесно и на третата вече не запали... сега е на ремонт но не в МП, надявам се да не е изгоряла платката щото е доста скъпичка... утре ще проверя това дето каза колегата :) дано не е това само:( иначе колко време я правиха тази помпа? :(
FORD -> FEEL THE DIFFERENCE

stelian101
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 26 авг 2007, 09:57
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Re: здр

Мнение от stelian101 » 16 сеп 2007, 20:46

Еми при мен я правиха четири дни. Но аз си чаках ред и затова се забавих иначе става за един ден.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта