съединителя отделя прекалено високо

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
nrainov
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 01 авг 2007, 18:13
Модел на автомобила: Focus 2.0 16v Zetec-E
Местоположение: София-Ямбол
Status: Извън линия

съединителя отделя прекалено високо

Мнение от nrainov » 01 авг 2007, 18:19

Имам един проблем.Купих си форд фокус 2.0 16v..модел януари 2000г.Но имам ядове със съединителя-отделя прекалено високо.Ходих на преглед в една две фирми и от там ми казаха че е за смяна.Искам да попитам има ли някакъв начин да се регулира или изцяло трябва да се сменя.И ако се сменя каква е сумата.Когато се обадих в мото пфое ми казаха че най рано след 10 дни могат да я видят и ми казаха някакви бесни цифри като цена на съединител

За новото заглавие бийте paci :)

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: здравейте

Мнение от AX!S » 01 авг 2007, 18:42

nrainov написа:Имам един проблем.Купих си форд фокус 2.0 16v..модел януари 2000г.Но имам ядове със съединителя-отделя прекалено високо.Ходих на преглед в една две фирми и от там ми казаха че е за смяна.Искам да попитам има ли някакъв начин да се регулира или изцяло трябва да се сменя.И ако се сменя каква е сумата.Когато се обадих в мото пфое ми казаха че най рано след 10 дни могат да я видят и ми казаха някакви бесни цифри като цена на съединител
Здравей! (интересно заглавие на темата)
Доколкото съм запознат, съединителя се саморегулира, щом ти отделя много горе, значи е свършил - сменяй го! Друг вариант няма. Навремето като карах опел кадет имах същия проблем, мъчих се да го регулирам, но единственото, което стана беше, че увеличих хода на педала на съединителя. Твоя автомобил е доста по-съвременен, така че може би и хода на педала няма да можеш да регулираш.
Успех! И не купувай боклуци. Няма сметка :wink:

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 01 авг 2007, 19:52

Единствения, може би по-евтин вариант е - пренабиване на феродо, на мен на Ескорта цялата работа ми излезе 60 лева с пренабиването, стига да ти е здрав диска с пружинките, на баща ми буса (Митсу Л300) изкара 200 000км с пренабито феродо от Газ-ка, но малко поостъргано, понеже иначе е много дебело, сега е на 360 000км и още е с него, макар че вече почна да отделя високо.

Другия начин - нов съединител :?

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 01 авг 2007, 21:14

ново!! ново трябва. :D
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

SBobi
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 11 дек 2005, 15:05
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от SBobi » 02 авг 2007, 19:54

мой съвет е нов съединител, все пак караш хубава кола! Колегата по горе мисля че е прав за това че съединителя се регулира сам, неможеш да регулираш нищо!Ако продължиш да караш така в един щастлив момент ще каже "цък" и вече ще си надрал и притискателен а пък сега може и да не е надран и да минеш само с феродов!
Незнам колко горе ти отделя но мойто мондео го взех с високо отделящ съединител и вече 3 години го карам така и още си работи!
Но ако имаш възможност п добре сменяй с нов!
Успех :)

Потребителски аватар
vlad
потребител
потребител
Мнения: 646
Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vlad » 02 авг 2007, 22:54

Отиди в МП. Накарй ги да го обезвъздушат и да си кажат мнението дали е за смяна. По принцип на Фокусите отделя малко високо съединителя.

Потребителски аватар
Pe3a4
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 30 юли 2007, 19:10
Модел на автомобила: Ford Escort Cabrio 1.6 16v
Местоположение: Bourgas
Status: Извън линия

Мнение от Pe3a4 » 03 авг 2007, 02:57

Е за кво циганий сега ... зимай един нов феродов диск и сменяй :)
...............

Потребителски аватар
vlad
потребител
потребител
Мнения: 646
Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vlad » 03 авг 2007, 09:19

Pe3a4 написа:Е за кво циганий сега ...
Не му схванах смисъла на това, но ако е за обезвъздушаването, същото е рутинна процедура, ок 10-12 лв. в МП.

Потребителски аватар
nrainov
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 01 авг 2007, 18:13
Модел на автомобила: Focus 2.0 16v Zetec-E
Местоположение: София-Ямбол
Status: Извън линия

Мнение от nrainov » 05 авг 2007, 09:11

Сега като казах високо имах в предвид на няма и половин сантиметър от горната му точка когато е отпуснат,така че се съмнявам че ще може да се обезвъздуши.Но так или иначе в понеделник ще ходя в МП

rashiRS
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 20 апр 2007, 21:48
Модел на автомобила: Ford escort cabrio1.6EFI
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Мнение от rashiRS » 05 авг 2007, 13:16

Най добре сменяй комплект(притискателен,феродов и лагер)съединител не се сменя всеки ден!

Потребителски аватар
dqboL
потребител
потребител
Мнения: 79
Регистриран: 23 юли 2005, 15:18
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '98 Zetec... po edno vreme..
Местоположение: Varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dqboL » 07 авг 2007, 23:54

Според мен вариантите са два:
1. Да караш докато почнат да се трият нитовете на феродовия диск в претискатела - тогава ще смениш цял комплект съединител (диск, претискател, лагер)
2. Докато е време и не е почнал да буксува (да се трият нитовете) да смениш само феродовия диск.
п.с. има и един компромисен вариант, но не съм запознат със устройството на педала на съединителя на фокус. При тях има 2 вида също - автоматично натягащ се и ръчно (със шестограм). Това можеш да го установиш и сам какъв е вида. Трябва да си погледнеш самия педал дали има централно на него някакъв шестограм, ако има от там може да се намали малко хода на педала, ако не - моите съболезнования но ще трябва да действаш със съединителя - било то феродов диск "2" или цял комплект "1"
Кара смело и безотговорно!

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 08 авг 2007, 00:30

или ако не ти се дават толкова пари - пренабиване на феродо ;)

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 10 авг 2007, 23:39

Просто питам...
Не би ли трябвало, ако отделя горе съидинителя да е нов още, а когато е долу - износен? Поне така знам...

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 11 авг 2007, 13:06

ravenman написа:Просто питам...
Не би ли трябвало, ако отделя горе съидинителя да е нов още, а когато е долу - износен? Поне така знам...
Принципно е обратно.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 11 авг 2007, 13:31

Горе зацепва ,ако и там отделя ... смятай :)
Тва е логиката :)

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 11 авг 2007, 17:04

Добре тогава...Преди месец-два си сменях съидинителя. Взвх си някакъв за 220 кинта. Отделя ми горе.Сега кое е правилното?! Възможно ли е да са ме преметнали с нещо?
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

lachezarad
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 11 авг 2007, 19:16
Модел на автомобила: mondeo-93
Status: Извън линия

Мнение от lachezarad » 11 авг 2007, 19:32

не са те метнали толкова са били кадъни,аз вече втора година го карам така и ги псувам!!!
Кара се, малко трудно влиза първа,ама защо трябва да е така маса пари ми взеха!!!!

Потребителски аватар
iv4oto76
потребител
потребител
Мнения: 143
Регистриран: 29 юни 2007, 00:46
Модел на автомобила: Focus 1.6 16V SW 100 hp
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Мнение от iv4oto76 » 12 авг 2007, 09:13

По принцип съединителите на Фокуса отделят по горе и при мен е така и аз си мислех че трябва да го сменям но след много тестове и ходене по майстори се оказа че има още много каране а за износването можеш да съдиш и по това колко ти е твърд педала на съединителят и обикновено тогава се късат и жилото на съединителя. В Аутобиулд има следният тест включваш на трета подаваш нормално газ за потегляне и отпускаш плавно съединителя ако угасне двигателя си ОК ако не бягаш до сервиза

Потребителски аватар
nrainov
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 01 авг 2007, 18:13
Модел на автомобила: Focus 2.0 16v Zetec-E
Местоположение: София-Ямбол
Status: Извън линия

Мнение от nrainov » 28 авг 2007, 18:16

днес всичко се реши със проблема срещу доста скромна сума в мотопфое ми сложиха нов и за момента не мога да я позная колата-върви като самолетче

Потребителски аватар
vlad
потребител
потребител
Мнения: 646
Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vlad » 28 авг 2007, 19:56

Сподели каква е скромната сума :lol:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта