Страница 1 от 1
					
				Хидравликата
				Публикувано: 03 авг 2007, 00:32
				от Trunkata
				Колеги имам следния проблем !?!?! 
 
Като влизам в завой и нали колата е с хидравлика и и падат оборотите и не подам ли гас падат това на какво се далжи !?!?!? 

 
			 
			
					
				
				Публикувано: 03 авг 2007, 09:50
				от vladislav
				Това на газ или на бензин го прави, ако е на бензин е от датчика на хидравликата, а на газ от настройките  на газовата.
			 
			
					
				
				Публикувано: 03 авг 2007, 14:40
				от Trunkata
				само на Газ го прави и аз от това си мисля че е тея дни ще го вида !!!
мерси все пак  

 
			 
			
					
				
				Публикувано: 03 авг 2007, 14:55
				от vladislav
				Да ти кажа и аз го имам този проблем - на газ  с хидравликата, странното е че един път го прави друг път не. На бензин го няма проблема, малко е неприятно с паркирането, но се свиква с повече газ, но пробвай да я настроиш все пак.
Успех!
			 
			
					
				
				Публикувано: 05 авг 2007, 19:17
				от Brock
				Отидете да ви регулират газовите уредби
 
 
			 
			
					
				
				Публикувано: 06 авг 2007, 00:15
				от Trunkata
				
			 
			
					
				
				Публикувано: 06 авг 2007, 17:43
				от jorokr
				То хубаво, а ако го прави на дизел ?
На място като завъртя от едно крайно положение до другото крайно - оборотите се менят леко...
			 
			
					
				
				Публикувано: 06 авг 2007, 19:57
				от kEFi
				Trunkata написа:само на Газ го прави и аз от това си мисля че е тея дни ще го вида !!!
мерси все пак  

 
...А изпарителя с каква ориентация е монтиран? Напречно или надлъжно по посоката на движение?
 
			 
			
					
				
				Публикувано: 07 авг 2007, 08:59
				от gogo_21011
				jorokr - нормално е да ти се менят оборотите леко! помпата на хидравликата ти е на ремък също и се въти от коляновия вал, демек като стигнеш до крайно положение ти се натоварва хидравличната система, то и като въртиш без да си стигнал до крайно положение пак ти пазат леко оборотите, а когато стигне крайно положение може и да чуеш как свири помпата, т.е. клапана вътре в нея която изравнява налягането! Ако ремъка ти е хлабав също може да просвирва. Общо взето е нормално да ти падат малко оборотите, но не и чуствителна, а камо ли да се мъчи да изгасва ДВГ - то! Това е!
			 
			
					
				
				Публикувано: 07 авг 2007, 10:36
				от jorokr
				gogo_21011 написа:jorokr - нормално е да ти се менят оборотите леко! помпата на хидравликата ти е на ремък също и се въти от коляновия вал, демек като стигнеш до крайно положение ти се натоварва хидравличната система, то и като въртиш без да си стигнал до крайно положение пак ти пазат леко оборотите, а когато стигне крайно положение може и да чуеш как свири помпата, т.е. клапана вътре в нея която изравнява налягането! Ако ремъка ти е хлабав също може да просвирва. Общо взето е нормално да ти падат малко оборотите, но не и чуствителна, а камо ли да се мъчи да изгасва ДВГ - то! Това е!
Благодаря... Значи всичко е нормално... При въртене леко падат и след 10тина секунди - пак се нормализират... Ремъка не свири, нито се стига до гаснене на двигателя...  Благодаря ти за точното инфо! 

 
			 
			
					
				
				Публикувано: 07 авг 2007, 11:34
				от jlpetkov
				kEFi написа:
...А изпарителя с каква ориентация е монтиран? Напречно или надлъжно по посоката на движение?
обясни на нас несведущите каква е разликата?
btw моя е надлъжно - по посока на движението и досега само такива съм виждал...
 
			 
			
					
				
				Публикувано: 07 авг 2007, 20:53
				от kEFi
				jlpetkov написа:kEFi написа:
...А изпарителя с каква ориентация е монтиран? Напречно или надлъжно по посоката на движение?
обясни на нас несведущите каква е разликата?
btw моя е надлъжно - по посока на движението и досега само такива съм виждал...
 
...т.е. да разбирам, че дължината му е по посока на движението? Да, така се монтира. В противен случай е възможно при завой да намалее силно подаването на газ, оттам и гаснене....