Клапан на гнп не затваря

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
dido76
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 03 авг 2007, 21:53
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 td
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Клапан на гнп не затваря

Мнение от dido76 » 03 авг 2007, 22:09

колеги имам един проблем клапана който спира нафтата не затваря и ми казаха много голяма сума за да го оправят защото трябвало да се сваля помпата а и бил капсалован мога ли да му сложа ел клапан който е за газови оредби за да ми спира нафтата

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 03 авг 2007, 22:25

Не, но може да потърсиш евтин, втора употреба :)
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 03 авг 2007, 23:43

Може и да бъркам, но този от сервиз май са те хванли за рибка.Клапана струва 15-35лв според марката и магазина и се сменява за 3мин. без сваляне на помпата.Единственото вярно е, че е капсалован.А този клапан за които говориш незнам дали е за ГАЗ, но аз съм купувал такъв за нафта.Пропуска само в едната посока и ако имаш проблем с връщане на нафта към резервоара става идеално.Прилича на бензинов филтър, но е от алуминий.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребителски аватар
naskowu
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 окт 2005, 00:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от naskowu » 04 авг 2007, 18:12

Смяната на клапана наистина е много скъпа ако помпата е с имобилайзер, защото той се намира под стоманен капак отпред на помпата. За да достигнеш до този клапан трябва да свалиш цялото ГНП. Освен това стоманения капак е захванат към помпата със едни винтове, главите на които приличат на нитови глави т.е. трябва да се режат. Аз имах същия проблем и в Супердизел на околовръстното ми искаха преди две години около 450 лв заедни със клапана. Аз обаче си го смених сам. С клапан от помпа Лукас без имобилайзер(30 лв.) и два дена работа. Обаче новия клапан е по висок и трябва да се отреже металния капак. От друга страна клапана вече се вижда и следващата му смяна ще е без сваляне на помпата-за 15 мин.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 53 госта