Страница 1 от 1

въпросче за водната помпа на 1.6 дизел

Публикувано: 10 авг 2007, 23:34
от форд мк2
колеги нещо ми бяга антифриза, капе и се разнася от ремъка на алтернатора. въпроса ми е следния някои свалял ли водната помпа и как се сваля тя, подлежи ли на ремонт а и има ля някакви особености при качването ? мерси на всички отзовали се с акъл . 8)

Публикувано: 12 авг 2007, 22:52
от cocoff
Прекалено специфичен въпрос...
http://xrtwo.speedcentral.co.uk/search.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Това е търсачката на форум "XR2" (който е същия като този, само дето е на английски :).

Публикувано: 12 авг 2007, 23:49
от madboy
Колегата е с дизелов двигател.

Публикувано: 13 авг 2007, 09:14
от HACKO
Възможноста за ремонт на водната помпа е повече теоретична отколкото практична, затова при тези симптоми направо вземай нова помпа. Водната помпа е зацепена за агренажния ремък. Ако не си сменял агренажен ремък по-добре отиди да ти я сменят, защото после последиците са лоши.

Публикувано: 13 авг 2007, 09:36
от madboy
И на мен ми казаха, че се сменя с нова направо помпата.

Публикувано: 14 авг 2007, 21:41
от cocoff
madboy написа:Колегата е с дизелов двигател.
Бе аз не съм се зачитал из този форум, ама той само за бензинови XR2 ли е ?

Публикувано: 15 авг 2007, 10:53
от форд мк2
HACKO написа:Възможноста за ремонт на водната помпа е повече теоретична отколкото практична, затова при тези симптоми направо вземай нова помпа. Водната помпа е зацепена за агренажния ремък. Ако не си сменял агренажен ремък по-добре отиди да ти я сменят, защото после последиците са лоши.

колега HACKO сигурен ли си че е зацепен на ангренажа? огледах я доста добре и се оказа че тече от ролката над шайбата на коляновия вал тоест в кръга дето се върти ремъка на алтернатора (да не би това да е водната помпа). по прочетох за бензиновите ескорти 84-89г и се оказа че има зацепени за алтернатора водни помпи и такива на ангренажа и си мисля да не би така да е и за дизелите?

колега cocoff няма дизелови XR2 тая съм и пускал такъв мотор

Публикувано: 15 авг 2007, 11:24
от Mondeo18TDI96
на 1.6Д водн. помпа и алтернатора са на един ремък ... помпата не се ремонтира ... преди 5-7г беше (май ) ~50-70лв. има семеринга която протича.

Публикувано: 15 авг 2007, 12:21
от HACKO
форд мк2 написа:
HACKO написа:Възможноста за ремонт на водната помпа е повече теоретична отколкото практична, затова при тези симптоми направо вземай нова помпа. Водната помпа е зацепена за агренажния ремък. Ако не си сменял агренажен ремък по-добре отиди да ти я сменят, защото после последиците са лоши.

колега HACKO сигурен ли си че е зацепен на ангренажа? огледах я доста добре и се оказа че тече от ролката над шайбата на коляновия вал тоест в кръга дето се върти ремъка на алтернатора (да не би това да е водната помпа). по прочетох за бензиновите ескорти 84-89г и се оказа че има зацепени за алтернатора водни помпи и такива на ангренажа и си мисля да не би така да е и за дизелите?

колега cocoff няма дизелови XR2 тая съм и пускал такъв мотор
Не съм сигурен, гледах от книгата но може да съм гледал друг мотор. В тази ситуация нещата са елементарни, развиваш няколко гайки, тичаш до магазина показваш помпата, вземаш новата и по обратния ред.
Желая ти успех, нищо не е толкова трудно колкото изглежда на пръв поглед.

Публикувано: 15 авг 2007, 20:37
от diesel1.6
сменя се, зацепена е на ремъка за динамото и не може да се ремонтира.
мястото е тесничко, но става