Страница 1 от 1

Отново в клуба, но сега с дизел

Публикувано: 17 авг 2007, 00:39
от toto
Здравейте колеги,

Правих, струвах и сега пак съм с ескорт, самоче този път е 1.8TDI. Колата за сега много ми харесва, но имам няколко забележки, за които реших да попитам тук.

1) Сутрин когато е студена пали трудно (въртя сигурно 4-5 секунди докато запали). Ако подгрея двапъти пали веднага. Това кофти свещи ли са или издухан двигател?

2) Когато я настъпих на магистралата с по-голяма скорост от 140-150км/ч почнаха да се усещат много силни вибрации от двигателя в кормилото. Мисля си, че донякъде може да е нормално за дизел, но може и пък да не е. При вас как е?

3) Уж колата има турбо, обаче не го усещам. Колата е много спъната до 2000 оборота и след това почва да върви добре, но не усещам дръпването. На предишната ми кола (Audi 2.5TDI) в момента, в който турбото почва да върши работа се усещаше яко дръпване все едно съм натиснал педала за газта още по-надолу (на 2-ра и на 3-та предавка). За форда се чудя дали също не е нормално да не отскача така изведнъж.

Ще съм ви много благодарен, ако можете да ми дадете някаква информация за изброените проблеми, че ме притесняват леко, а аз обичам колата която карам да е изрядна от всякъде :)

Публикувано: 17 авг 2007, 10:08
от efico
Честито за покупката :)
По първия въпрос ако след второто подгряване пали веднага, без да си въртял преди това най-вероятно свещи, иначе въздух в с-мата за съжаление в повечето случай от проблем с помпата обикновено съпроводени с теч.
По 2 - с моята съм вдигал и държал 180 без никакви проблеми даже над 140 залепва на пътя и си се държи доста стабилно - това с оригинален размер гуми (185/60/14) - така че търси проблем по ходовата част.
По 3 - зависи какъв мотор си - оказа се, въпреки че няма инфо по книгите но има Ескорт 96 кончета това след 97 г. Endura D. пише го на кутията на възд. филтър. Кулър (Intercooler) имаш ли - с него 90 без него 70 коня.
Моята е 90 коня и турбото си се усеща, но не както е при гореспоменатите карани от мен. Иначе ако се съмняваш че има проблем порови се из темите има много изписано по отнош. на турбото.

Публикувано: 17 авг 2007, 12:25
от EscortMK51.3
относно паленето - едно приятелче на 1.8д си смени стартера и сега чукне - пали ;)

Публикувано: 17 авг 2007, 13:58
от Drake
Аз да кажа по втория въпрос:

След реглаж на предницата веднага след като си купих колата при 140 (точно) воланът яко започваше да вибрира. Мислех, че е от калпави гуми. След няколко месеца отидох профилактично да прегледат предницата, но в друг сервиз. След качването на колата на стенда и лека настройка, воланът заспа. Явно зависи от прецизността на стенда в сервиза и/или усърдието на "майстора"...