Висока температура на дизел
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Висока температура на дизел
Здравейте,
Може ли да споделите как се държат вашите 1.8TDI двигатели при повече настъпване. Моя днес по магистралата много почна да вдига температурата и съм се ошашкал сега какво и има на пустата кола. Пред днешния ден не я бях виждал стрелката да стигне до половината (с нормално каране де), а днес на магистралата отиде почти в края на NORMAL и по-точно на края на L-то. Даже климатика спираше да работи щом вдигне температура и щом отпусна педала (намаля скоростта) , температурата падаше и климатика си работеше отново. А иначе карах с 160км/ч средно (т.е. ту 150, ту 170). Иначе колата на равно гледам, че до 190 с малко зор ги вдига и ми се струва, че не е сдухан двигателя, но това загряване немога да го разбера от къде идва.
Може ли да споделите как се държат вашите 1.8TDI двигатели при повече настъпване. Моя днес по магистралата много почна да вдига температурата и съм се ошашкал сега какво и има на пустата кола. Пред днешния ден не я бях виждал стрелката да стигне до половината (с нормално каране де), а днес на магистралата отиде почти в края на NORMAL и по-точно на края на L-то. Даже климатика спираше да работи щом вдигне температура и щом отпусна педала (намаля скоростта) , температурата падаше и климатика си работеше отново. А иначе карах с 160км/ч средно (т.е. ту 150, ту 170). Иначе колата на равно гледам, че до 190 с малко зор ги вдига и ми се струва, че не е сдухан двигателя, но това загряване немога да го разбера от къде идва.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мойта стрелка обикновено е около O и R. Някой път влиза леко и в М (зависи колко антифриз съм сипал и дали съм в града или не). Перката се включва още на М. С включен климатик не си спомням стрелката да е минавала R.
Обаче не съм правил такова каране като теб. Веднъж само съм я пробвал за кратко до към 160. Голямо бучене беше. Рядко вдигам над 3000-3200 оборота. 3500 я съм стигал веднъж в годината, я не.
Обаче не съм правил такова каране като теб. Веднъж само съм я пробвал за кратко до към 160. Голямо бучене беше. Рядко вдигам над 3000-3200 оборота. 3500 я съм стигал веднъж в годината, я не.
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Напълно подкрепям мнението на cocoff.Ако не може да вдигне 200 караш с колкото може, 190 в твоя случайcocoff написа:Трябва да вдигнеш още малко скоростта. Чувал съм от опитни шофьори, че по нашите пътища с около 200км/ч двигателят изстива най сигурно...и не само двигателя...
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ясно...значи не е правена тази кола за такова каране. Със стария си форд съм карал доста пъти със скорост около 160 през цялата магистрала (от София до Пазарджик) и не съм имал подобни проблеми. А на дизела като вдигна повече от 170 бученето на двигателя става почти ужасно. За крепена на 190 и дума неможе да става.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта