Висока температура на дизел

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Висока температура на дизел

Мнение от toto » 19 авг 2007, 21:49

Здравейте,

Може ли да споделите как се държат вашите 1.8TDI двигатели при повече настъпване. Моя днес по магистралата много почна да вдига температурата и съм се ошашкал сега какво и има на пустата кола. Пред днешния ден не я бях виждал стрелката да стигне до половината (с нормално каране де), а днес на магистралата отиде почти в края на NORMAL и по-точно на края на L-то. Даже климатика спираше да работи щом вдигне температура и щом отпусна педала (намаля скоростта) , температурата падаше и климатика си работеше отново. А иначе карах с 160км/ч средно (т.е. ту 150, ту 170). Иначе колата на равно гледам, че до 190 с малко зор ги вдига и ми се струва, че не е сдухан двигателя, но това загряване немога да го разбера от къде идва.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 20 авг 2007, 09:00

Трябва да вдигнеш още малко скоростта. Чувал съм от опитни шофьори, че по нашите пътища с около 200км/ч двигателят изстива най сигурно...и не само двигателя...

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 20 авг 2007, 09:14

Мойта стрелка обикновено е около O и R. Някой път влиза леко и в М (зависи колко антифриз съм сипал и дали съм в града или не). Перката се включва още на М. С включен климатик не си спомням стрелката да е минавала R.
Обаче не съм правил такова каране като теб. Веднъж само съм я пробвал за кратко до към 160. Голямо бучене беше. Рядко вдигам над 3000-3200 оборота. 3500 я съм стигал веднъж в годината, я не.
Изображение

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 20 авг 2007, 09:31

cocoff написа:Трябва да вдигнеш още малко скоростта. Чувал съм от опитни шофьори, че по нашите пътища с около 200км/ч двигателят изстива най сигурно...и не само двигателя...
Напълно подкрепям мнението на cocoff.Ако не може да вдигне 200 караш с колкото може, 190 в твоя случай :!: :idea:
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от toto » 20 авг 2007, 10:45

Ясно...значи не е правена тази кола за такова каране. Със стария си форд съм карал доста пъти със скорост около 160 през цялата магистрала (от София до Пазарджик) и не съм имал подобни проблеми. А на дизела като вдигна повече от 170 бученето на двигателя става почти ужасно. За крепена на 190 и дума неможе да става.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта