Смяна на гумичките на клапаните на Fiesta 1.1

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
votkov
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 04 мар 2005, 20:06
Модел на автомобила: Pleven
Местоположение: Ford Fiesta 1.1
Status: Извън линия

Смяна на гумичките на клапаните на Fiesta 1.1

Мнение от votkov » 04 мар 2005, 20:21

Здравейте,
Интересуваме каква точно е процедурата по смяната на гумичките на клапаните. Както разбирате проблема е горене на масло. Самите гумички и някаква гарнитура са евтини. Това което ме притеснява може ли да се сменят без да се изключва акумулатора. Фиестата ми е 92 и е с компютър. Какво точно става при изключване на акумулатора. Възможно ли е след изключване на акумулатора да започне да прави някакъв проблем с оборотите ?
Някакви мнения за Moto-Phone (техните сервизи) ?
И колко време отнема подмяната на гумичките ?
Мерси на всички ...

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 04 мар 2005, 20:54

Той после ще се само обучи. Така съм чувал не съм много наясно, но ако беше толкова стращно щяха да му слажат самостоятелно захранване /отделна акомулатална батерия/. За другото ти си решаваш, имаш пари ходиш в Мото-Пфое нямаш не ходиш.
Небойте се роби Спартак е с вас!

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 13 мар 2005, 22:55

ECU - то или компютърът който управлява моторите ни, следи за показанията на датчиците и определя порциите с гориво които се подават в двигателят , при положение ,че някой от датчиците престане да работи било то в следствие на лош контакт или нещо друго , компютърът го отчита като грешка и слага някаква средна стойност вместо грешното показание ................ минуса на нашите компове е , че дори и след смяна на повреденият датчик , компютърът не прави проверка дали работи а си остава с идеята за осреднената стойност ......която лесно се оправя след 5 минутно изключване на акумулатор

Лично на мен ми се случи следният проблем ...........колата ми почна да гори като ЗИЛ 20/100 градско (при положение ,че мотора ми е 1.1) ....натискам рязко педала на газта а тя се чуди какво да прави .............всички майстори решиха ,че е ламбда сонда и аз се бах примирил с идеята да се разделям с 160 лева за такава .Предварително обаче се снабдих с един контактен спрей и напръсках всички ел. съединения в коша на мотора ........... случи се така, че се наложи да вадя акумулатора от моята кола за да помогна на приятел , и след половин час като го сложих ..........колата заработи по-добре а след няколко километра .............двигателя отново почна да ми харчи бленуваните 5 - 6 /100 гориво ........

Потребителски аватар
СЕВА
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 04 мар 2005, 18:26
Модел на автомобила: FORD model T 1914
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от СЕВА » 08 май 2005, 00:33

stangen написа:
Лично на мен ми се случи следният проблем ...........колата ми почна да гори като ЗИЛ 20/100 градско (при положение ,че мотора ми е 1.1) ....натискам рязко педала на газта а тя се чуди какво да прави .............всички майстори решиха ,че е ламбда сонда и аз се бах примирил с идеята да се разделям с 160 лева за такава .Предварително обаче се снабдих с един контактен спрей и напръсках всички ел. съединения в коша на мотора ........... случи се така, че се наложи да вадя акумулатора от моята кола за да помогна на приятел , и след половин час като го сложих ..........колата заработи по-добре а след няколко километра .............двигателя отново почна да ми харчи бленуваните 5 - 6 /100 гориво ........
Имаш ли газова уредба :?:
ФОРД КАЧИ СВЕТА НА КОЛЕЛА

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 08 май 2005, 00:43

аз имам Ескорт но ПРЕДПОЛАГАМ че настройките на компютъра са в общи линии еднакви
ако проявяваш интерес мога да ти цитирам от една книга за фордове какво трябва да направиш за да си обучиш компютъра наново след като закачиш акомулатора пак :lol: :lol: :lol:

ако си решил да ходиш на диагностика в Мото Пфое(или където и да е с компютър) не откачвай акомулатора иначе ще се изтрият грешките които е записал компютъра (а той помни до 40 грешки)и диагностиката ще е трудна да не нажа невъзможна защото всичко което е запаметил ще се изтрие :cry:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта