Смяна на гумичките на клапаните на Fiesta 1.1
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 04 мар 2005, 20:06
- Модел на автомобила: Pleven
- Местоположение: Ford Fiesta 1.1
- Status: Извън линия
Смяна на гумичките на клапаните на Fiesta 1.1
Здравейте,
Интересуваме каква точно е процедурата по смяната на гумичките на клапаните. Както разбирате проблема е горене на масло. Самите гумички и някаква гарнитура са евтини. Това което ме притеснява може ли да се сменят без да се изключва акумулатора. Фиестата ми е 92 и е с компютър. Какво точно става при изключване на акумулатора. Възможно ли е след изключване на акумулатора да започне да прави някакъв проблем с оборотите ?
Някакви мнения за Moto-Phone (техните сервизи) ?
И колко време отнема подмяната на гумичките ?
Мерси на всички ...
Интересуваме каква точно е процедурата по смяната на гумичките на клапаните. Както разбирате проблема е горене на масло. Самите гумички и някаква гарнитура са евтини. Това което ме притеснява може ли да се сменят без да се изключва акумулатора. Фиестата ми е 92 и е с компютър. Какво точно става при изключване на акумулатора. Възможно ли е след изключване на акумулатора да започне да прави някакъв проблем с оборотите ?
Някакви мнения за Moto-Phone (техните сервизи) ?
И колко време отнема подмяната на гумичките ?
Мерси на всички ...
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
ECU - то или компютърът който управлява моторите ни, следи за показанията на датчиците и определя порциите с гориво които се подават в двигателят , при положение ,че някой от датчиците престане да работи било то в следствие на лош контакт или нещо друго , компютърът го отчита като грешка и слага някаква средна стойност вместо грешното показание ................ минуса на нашите компове е , че дори и след смяна на повреденият датчик , компютърът не прави проверка дали работи а си остава с идеята за осреднената стойност ......която лесно се оправя след 5 минутно изключване на акумулатор
Лично на мен ми се случи следният проблем ...........колата ми почна да гори като ЗИЛ 20/100 градско (при положение ,че мотора ми е 1.1) ....натискам рязко педала на газта а тя се чуди какво да прави .............всички майстори решиха ,че е ламбда сонда и аз се бах примирил с идеята да се разделям с 160 лева за такава .Предварително обаче се снабдих с един контактен спрей и напръсках всички ел. съединения в коша на мотора ........... случи се така, че се наложи да вадя акумулатора от моята кола за да помогна на приятел , и след половин час като го сложих ..........колата заработи по-добре а след няколко километра .............двигателя отново почна да ми харчи бленуваните 5 - 6 /100 гориво ........
Лично на мен ми се случи следният проблем ...........колата ми почна да гори като ЗИЛ 20/100 градско (при положение ,че мотора ми е 1.1) ....натискам рязко педала на газта а тя се чуди какво да прави .............всички майстори решиха ,че е ламбда сонда и аз се бах примирил с идеята да се разделям с 160 лева за такава .Предварително обаче се снабдих с един контактен спрей и напръсках всички ел. съединения в коша на мотора ........... случи се така, че се наложи да вадя акумулатора от моята кола за да помогна на приятел , и след половин час като го сложих ..........колата заработи по-добре а след няколко километра .............двигателя отново почна да ми харчи бленуваните 5 - 6 /100 гориво ........
- СЕВА
- потребител
- Мнения: 266
- Регистриран: 04 мар 2005, 18:26
- Модел на автомобила: FORD model T 1914
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Имаш ли газова уредбаstangen написа:
Лично на мен ми се случи следният проблем ...........колата ми почна да гори като ЗИЛ 20/100 градско (при положение ,че мотора ми е 1.1) ....натискам рязко педала на газта а тя се чуди какво да прави .............всички майстори решиха ,че е ламбда сонда и аз се бах примирил с идеята да се разделям с 160 лева за такава .Предварително обаче се снабдих с един контактен спрей и напръсках всички ел. съединения в коша на мотора ........... случи се така, че се наложи да вадя акумулатора от моята кола за да помогна на приятел , и след половин час като го сложих ..........колата заработи по-добре а след няколко километра .............двигателя отново почна да ми харчи бленуваните 5 - 6 /100 гориво ........
ФОРД КАЧИ СВЕТА НА КОЛЕЛА
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4778
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
аз имам Ескорт но ПРЕДПОЛАГАМ че настройките на компютъра са в общи линии еднакви
ако проявяваш интерес мога да ти цитирам от една книга за фордове какво трябва да направиш за да си обучиш компютъра наново след като закачиш акомулатора пак
ако си решил да ходиш на диагностика в Мото Пфое(или където и да е с компютър) не откачвай акомулатора иначе ще се изтрият грешките които е записал компютъра (а той помни до 40 грешки)и диагностиката ще е трудна да не нажа невъзможна защото всичко което е запаметил ще се изтрие
ако проявяваш интерес мога да ти цитирам от една книга за фордове какво трябва да направиш за да си обучиш компютъра наново след като закачиш акомулатора пак
ако си решил да ходиш на диагностика в Мото Пфое(или където и да е с компютър) не откачвай акомулатора иначе ще се изтрият грешките които е записал компютъра (а той помни до 40 грешки)и диагностиката ще е трудна да не нажа невъзможна защото всичко което е запаметил ще се изтрие
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта