Форд Фокус 1.8 TDCi
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 25 авг 2007, 03:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Ghia, 2002, 115 к.с.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Форд Фокус 1.8 TDCi
Здравейте колеги. От няколко дни и аз съм горд собственик на автомобил с марката Форд (или по-скоро ползвател, тъй като е служебен. Моделът, както е видно от подписа ми, е 1.8 TDCi, 2002g, 115 k.c. Трябва да си призная, че имах известни резерви към марката, но останах приятно изненадан от това, което виждам. Салонът е комфортен, по своему стилен и добре обезшумен. Возията е добра. Двигателят има висок въртящ момент (250 н.м.) и тегли добре. Вярно, ‘замисля’ се за момент в ниските обороти, но после ‘решава да тегли’ и го прави доста добре. По документи е икономичен, като всеки комън рейл. Останах приятно изненадан и от факта, че няма ангренажен ремък (с верига е, както обясни майсторът), което спестява доста средства по евентуалната му смяна.
Предишният собственик е закупил колата от МП и я е сервизирал там. Между другото са сменени и четирите дюзи (на 116 х. км е), което ме навежда на мисълта , че са слабо място на този двигател (горивната система) или пък това е следствие на ‘качествените’ ни горива. Маслото, което смятам да наливам е синтетичен Мобил, според спецификацията на производителя. Не знам дали не е добре да се използват някакви добавки за горивото, въпреки, че повечето производители не препоръчват употребата им, но те имат предвид използване на горива, отговарящи на съответните стандарти. В този смисъл ще Ви бъда много благодарен за всякакви съвети относно поддръжката на двигателя и на колата като цяло.
Предишният собственик е закупил колата от МП и я е сервизирал там. Между другото са сменени и четирите дюзи (на 116 х. км е), което ме навежда на мисълта , че са слабо място на този двигател (горивната система) или пък това е следствие на ‘качествените’ ни горива. Маслото, което смятам да наливам е синтетичен Мобил, според спецификацията на производителя. Не знам дали не е добре да се използват някакви добавки за горивото, въпреки, че повечето производители не препоръчват употребата им, но те имат предвид използване на горива, отговарящи на съответните стандарти. В този смисъл ще Ви бъда много благодарен за всякакви съвети относно поддръжката на двигателя и на колата като цяло.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
не съм спец по дизелите но 1.8 са със верига до вала на помпата и с ремък до разпределителният вал.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 25 авг 2007, 03:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Ghia, 2002, 115 к.с.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Форд Фокус 1.8 TDCi
Здравейте колеги,
Прави сте. Двигателят е с верига до помпата за високо налягане, а оттам до разпределителния вал е с ремък. Интересното е, че на този ремък му дават 160000 км или десет години , така че засега отпада смяната му.
На колегата обаче го сменихме(в МП), тъй като нямаше гаранция дали пробегът на неговия Фокусник е реален (105 000 км по километраж, моторът му е същият, но е 100 к.с.). За информация комплектът ремък с обтяжна ролка струва 162,81 лв. Сервизният час е 38,40 лв. Трудът трябва да е бил към 80 лв., не си спомням колко е точно, но ни писаха общо 3.2 часа, а правихме още диагностика на ходоват част и компютъра. Старият ремък и ролка имат щампа Ford, а лагерът на ролката е Koyo.
Прави сте. Двигателят е с верига до помпата за високо налягане, а оттам до разпределителния вал е с ремък. Интересното е, че на този ремък му дават 160000 км или десет години , така че засега отпада смяната му.
На колегата обаче го сменихме(в МП), тъй като нямаше гаранция дали пробегът на неговия Фокусник е реален (105 000 км по километраж, моторът му е същият, но е 100 к.с.). За информация комплектът ремък с обтяжна ролка струва 162,81 лв. Сервизният час е 38,40 лв. Трудът трябва да е бил към 80 лв., не си спомням колко е точно, но ни писаха общо 3.2 часа, а правихме още диагностика на ходоват част и компютъра. Старият ремък и ролка имат щампа Ford, а лагерът на ролката е Koyo.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта