Форд Фокус 1.8 TDCi

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
lightman
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 25 авг 2007, 03:08
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Ghia, 2002, 115 к.с.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Форд Фокус 1.8 TDCi

Мнение от lightman » 27 авг 2007, 22:18

Здравейте колеги. От няколко дни и аз съм горд собственик на автомобил с марката Форд (или по-скоро ползвател, тъй като е служебен. Моделът, както е видно от подписа ми, е 1.8 TDCi, 2002g, 115 k.c. Трябва да си призная, че имах известни резерви към марката, но останах приятно изненадан от това, което виждам. Салонът е комфортен, по своему стилен и добре обезшумен. Возията е добра. Двигателят има висок въртящ момент (250 н.м.) и тегли добре. Вярно, ‘замисля’ се за момент в ниските обороти, но после ‘решава да тегли’ и го прави доста добре. По документи е икономичен, като всеки комън рейл. Останах приятно изненадан и от факта, че няма ангренажен ремък (с верига е, както обясни майсторът), което спестява доста средства по евентуалната му смяна.
Предишният собственик е закупил колата от МП и я е сервизирал там. Между другото са сменени и четирите дюзи (на 116 х. км е), което ме навежда на мисълта , че са слабо място на този двигател (горивната система) или пък това е следствие на ‘качествените’ ни горива. Маслото, което смятам да наливам е синтетичен Мобил, според спецификацията на производителя. Не знам дали не е добре да се използват някакви добавки за горивото, въпреки, че повечето производители не препоръчват употребата им, но те имат предвид използване на горива, отговарящи на съответните стандарти. В този смисъл ще Ви бъда много благодарен за всякакви съвети относно поддръжката на двигателя и на колата като цяло.

marjor63
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 29 авг 2007, 18:08
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Мнение от marjor63 » 29 авг 2007, 18:14

Кажи му на майсторати да се гръмне,колата ти е с ремък а не с верига

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 30 авг 2007, 07:05

Дам, има и верига и ремък! Само да ти се сменя :wink: .

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 30 авг 2007, 08:31

не съм спец по дизелите но 1.8 са със верига до вала на помпата и с ремък до разпределителният вал. :oops: :cry: :lol: 8)
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

lightman
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 25 авг 2007, 03:08
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi Ghia, 2002, 115 к.с.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Форд Фокус 1.8 TDCi

Мнение от lightman » 10 окт 2007, 22:27

Здравейте колеги,
Прави сте. Двигателят е с верига до помпата за високо налягане, а оттам до разпределителния вал е с ремък. Интересното е, че на този ремък му дават 160000 км или десет години :shock:, така че засега отпада смяната му.
На колегата обаче го сменихме(в МП), тъй като нямаше гаранция дали пробегът на неговия Фокусник е реален (105 000 км по километраж, моторът му е същият, но е 100 к.с.). За информация комплектът ремък с обтяжна ролка струва 162,81 лв. Сервизният час е 38,40 лв. Трудът трябва да е бил към 80 лв., не си спомням колко е точно, но ни писаха общо 3.2 часа, а правихме още диагностика на ходоват част и компютъра. Старият ремък и ролка имат щампа Ford, а лагерът на ролката е Koyo.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта