Форд Фокус 1.8 TDCi
Публикувано: 27 авг 2007, 22:18
Здравейте колеги. От няколко дни и аз съм горд собственик на автомобил с марката Форд (или по-скоро ползвател, тъй като е служебен. Моделът, както е видно от подписа ми, е 1.8 TDCi, 2002g, 115 k.c. Трябва да си призная, че имах известни резерви към марката, но останах приятно изненадан от това, което виждам. Салонът е комфортен, по своему стилен и добре обезшумен. Возията е добра. Двигателят има висок въртящ момент (250 н.м.) и тегли добре. Вярно, ‘замисля’ се за момент в ниските обороти, но после ‘решава да тегли’ и го прави доста добре. По документи е икономичен, като всеки комън рейл. Останах приятно изненадан и от факта, че няма ангренажен ремък (с верига е, както обясни майсторът), което спестява доста средства по евентуалната му смяна.
Предишният собственик е закупил колата от МП и я е сервизирал там. Между другото са сменени и четирите дюзи (на 116 х. км е), което ме навежда на мисълта , че са слабо място на този двигател (горивната система) или пък това е следствие на ‘качествените’ ни горива. Маслото, което смятам да наливам е синтетичен Мобил, според спецификацията на производителя. Не знам дали не е добре да се използват някакви добавки за горивото, въпреки, че повечето производители не препоръчват употребата им, но те имат предвид използване на горива, отговарящи на съответните стандарти. В този смисъл ще Ви бъда много благодарен за всякакви съвети относно поддръжката на двигателя и на колата като цяло.
Предишният собственик е закупил колата от МП и я е сервизирал там. Между другото са сменени и четирите дюзи (на 116 х. км е), което ме навежда на мисълта , че са слабо място на този двигател (горивната система) или пък това е следствие на ‘качествените’ ни горива. Маслото, което смятам да наливам е синтетичен Мобил, според спецификацията на производителя. Не знам дали не е добре да се използват някакви добавки за горивото, въпреки, че повечето производители не препоръчват употребата им, но те имат предвид използване на горива, отговарящи на съответните стандарти. В този смисъл ще Ви бъда много благодарен за всякакви съвети относно поддръжката на двигателя и на колата като цяло.