какво е това?
- slaf4u
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
- Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
- Местоположение: сливен
- Status: Извън линия
какво е това?
та така колеги... когато писах че ми трябва схема на моноинжекциона исках да разбера за какво е маркуча който на снимката липсва но съм го отбелязал с червено. мислих че е вакуум но когато го извадих се оказа че е за мокро. от долният конектор потече вода което ме навежда на мисълта че е за охлаждане на моноинжекцията...
прав ли съм, моля за поправка ако не съм.
някой може ли да ми обясни защо когато пръсна върху него (по специално на мястото където се свързва с горния конектор) със спрей за силиконови съединения докато двигателя работи на празен ход, оборотите се увеличават с около 300-500?
прав ли съм, моля за поправка ако не съм.
някой може ли да ми обясни защо когато пръсна върху него (по специално на мястото където се свързва с горния конектор) със спрей за силиконови съединения докато двигателя работи на празен ход, оборотите се увеличават с около 300-500?
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ето ти две снимки от мен. Липсва ти едно маркуче за вакум, отиващо във филтъра. Там по принцип влизат две почти еднакви, едното ти е за управлението на клапата за въздуха на въздуховода, а другото е това което съм ти посочил. Освен това не виждам и още един вакум на картинката при тебе. Снимай го и от друг ъгъл, за да се види по добре.
Поздрави


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 22 госта