Страница 1 от 1

взаймозаменими и пасващи части

Публикувано: 29 авг 2007, 19:54
от slaf4u
има пред нас един спрян форд ескорт 87-8' година с двигател 1.6 карбутатор. според вас може ли да го ползвам за донор за дискове на спирачките и амортисьори, главини (барабани на задните колела), предни и задни пружини?всички тези части са му нови, просто двигателя се е предал. и още един по-сериозен въпрос - какъв е шанса карбуратора му заедно с всмукателните колектори да пасне на моя двигател. (1,4mi)?

Публикувано: 29 авг 2007, 21:30
от dimbatami
Маи колега няма да паснат много от частите старият ескорт трябва да е с плътни дискове а ти с вентилирани дискове и колекторите дори и да паснат незнам дали ще работи двигателя тъи като подаването на искрата маи се командва от компютъра които пък се влиае от разните му датчици ти със сигурност ще премахнеш някои с тая интервенция трябва да се пита някои спец. Което пък ме навежда на мисалта да попитам дали някои дето знае да каже при инжекционите и при моно инжекциите дали ако се преправят на карборатори дали ще бачка двигателя пак стова запалване от компа на инжекцията :?:

Публикувано: 30 авг 2007, 01:07
от HACKO
По ходовата част всичко е различно с изключение на задните спирачни цилиндри.
Принципно карбуратора и колектора ще паснат, но имай предвид че жигльорите са за 1.6, ще върви като хала но може леко да завиши разхода(желателно е карбуратора да е от 1.3 или 1.4). Електрическата бензинова помпа трябва да остане, защото въпреки че има място на главата за монтаж на механична помпа, гърбицата на разпределителния вал не е обработена и не може да движи помпата.
За запалването има два варианта:
1. Оставяш наличното без да махаш компютъра.
2. Махаш компютъра и наличното запалване и на негово място слагаш делко.

Публикувано: 30 авг 2007, 13:02
от slaf4u
Tанасей, мисля че си прав.до колкото знам, искрата се командва от датчика при коляновия вал и компа не играе роля там. при положение че всички насторойки на сместа се правят от самия карбуратор, не виждам с какво наличието или отсъствието на компютър би навредило или помогнало на работата на двигателя ако му е монтиран карбуратор. още повече че компютъра не регулира налягането на подаваното гориво. единственото което остава като функция за ECU-то е запалването.
какви биха били спънките при едно такова преустройство тогава?
не познавам устройството на карбуратора и ми увисва и въпроса със смукача?карбуратора не работи ли с по ниско налягане на горивото отколкото моноинжекциона, ще се наложи ли да се монтира регулатор някакъв?

Публикувано: 31 авг 2007, 01:19
от HACKO
При параметричното запалване датчика на хол на маховика определя момента на запалване а компютъра прави корекциите.
Както и при иджекциона и карбуратора си има байпас за излишния бензин който се връща в резервоара, така че няма проблем с налягането. За смукача, трябва да се измисли начин на закрепването на жилото или да се търси с автоматичен смукач

Публикувано: 31 авг 2007, 08:49
от HACKO
Когато се остави компютъра, трябва TPS датчика от блока на моноинджекцията да се постави на карбуратора( което предполагам няма да е голям проблем) за да може компютъра да получава данни за положението на дроселовата клапа и да внесе съответните корекции на запалването.