Страница 1 от 1
Проблем с Орион 1.8I
Публикувано: 02 сеп 2007, 12:00
от ptashkov
Здравейте!
Имам много сериозен проблем-значи колата е Орион 1.8 пълна инжекция и на бензин изобщо не иска да работи на високи обороти!Значи пали без проблеми, на ниски обороти си работи , но не иска да се изфорсира-стига най-много до 4000 оборота след помпене на газта и дотам.Включа ли на скорост пак до към 3000 оборота и направо спира да върви!
Дали това може да е предизвикано от бензиновата помпа-да не прави достатъчно налягане и дали може да се мери налягането , което прави бенз. помпа?
Публикувано: 02 сеп 2007, 12:13
от traqn_savov
може да е най малко от десед неща..
помпа, горивен филтър, диференциален регулатор на горивното налягане "монтиран е на рейката с инжекторите"
електронен блок, самите инжектори " термина впръсквач е удачно да се ползва най вече за дизелите, тип dpa, rotorcav и др."
датцичи: маф сензор, сензор за температурата на двигателя, сензор за положението на клапата.
Закача се единият инжектор на осцилоскоб, и се следят напреженията, във всички работни диапазони, и се сравняват с данните....
И още много много работи....
paci написа:Имаш АГУ да разбирам?
Или инжекторите са запушени или гърнетата.
Откачваш двуцевката преди първото гърне (катализатора), слагаш тапи не ушите и пробваш

Или бензиновия филтър.
Ако е от въздушния ще ти се мръщи и на ГАЗ и ще ти е висок разхода.
до колкото разбирам на ГАЗ му е добре, което автоматически изкючва да е от гърнетата..
Публикувано: 02 сеп 2007, 13:24
от ptashkov
Значи има и ГАЗ, но когато работи на газ няма проблеми.Но на бензин някой път прави гореописания проблем, а някой път върви без проблеми!Тази сутрин изобщо не искаше да върви на бензин(както съм описал по-горе), а сега върви все едно никога не го е правила този проблем!И това се случва вече поне 7-8 пъти да го прави този проблем и после да не се появява!
Публикувано: 02 сеп 2007, 13:28
от traqn_savov
Да не е TPS те по някога правят така или бенз. помпа.

Публикувано: 02 сеп 2007, 18:33
от dimbatami
колега имаш същия форд като мен това се проявява и при мен но докато е студен после се поуправя кото загрее вероятностите са много въздушен или горивен филтар а може и нагар да е полепнал по дюзите и още др.но аз не се плаша карам си на газ и зиме и лято я кажи кво газово имаш имали емулатори некви и какъв тие разхода на газ в градът и извънградско
Публикувано: 02 сеп 2007, 19:02
от ptashkov
dimbatami написа:колега имаш същия форд като мен това се проявява и при мен но докато е студен после се поуправя кото загрее вероятностите са много въздушен или горивен филтар а може и нагар да е полепнал по дюзите и още др.но аз не се плаша карам си на газ и зиме и лято я кажи кво газово имаш имали емулатори некви и какъв тие разхода на газ в градът и извънградско
Няма значение дали е студен или загрял-правил го е тоя проблем и студен и загрял!Значи и аз по пронцип карам на газ , но при по-изпреварвания обикновено минавам на бензин , че се ускорява по-добре, а сега по-някой път не иска.Колкото до газовото-BRC и да има емулатор, а за разхода съм го засичал само на извънградско-8-8.2 при средна скорост 110-120 км.
traqn_savov написа:Да не е TPS те по някога правят така или бенз. помпа.

Колега ако можеш да ми разясниш какво е TPS!
Публикувано: 02 сеп 2007, 20:42
от traqn_savov
датчик на полужението на дроселната клапа, просто казано..
Публикувано: 03 сеп 2007, 23:29
от disc
Налягането на горивото много лесно може да го замериш - хората са оставили "пробка" за тази цел - на левият край на горивната рейка има винтил - същият като този на гумите на колата (

). Там се поставя уред за измерване на налягането и готово.
Желателно е да замерите и във движение, не само на място. Но ако на празен ход на място налягането е по-малко от 2,5 Bar то тогава няма нужда да правите опити в движение -> регулатор на налягане на горивото, бензинова помпа, филтър, горивни пътища до двигателя и обратно са най-вероятната причина (може и гадости в резервоара!)!
P.S. Добавям снимка
В ляво това със синята капачка е винтила (нали казах че е като на гумите

). А това в дясно с тънкото маркучле е клапана който регулира налягането на горивото в рейката/инжекторите. Виждат се и маркучите за горивото - този в ляво е високото налягане от помпата, а този в дясно (съвсем малко се вижда) е обратното гориво към резервоара).
(На снимката липсват 3 от инжекторите - за това има 3 дупки в рейката

)

Публикувано: 06 сеп 2007, 13:34
от ptashkov
Колега благодаря за отговора за измерване на налягането на бенз. помпа. Днес или утре ще проверя как е, но ако може някой да ми каже и къде се намира този TPS-датчик на положението на дроселната клапа, който е споменал колегата traqn_savov!
Предварително ви благодаря!