техническа Помощ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

техническа Помощ

Мнение от mladen1984 » 05 сеп 2007, 18:23

Колеги здравейте. :D
Аз имам скорпио 2,8 инжекцион и има следния проблем.
Когато двигателя е студен пали от 2-3 път трудно.След като запали оборотите са ниски , под 850 об.мин и има склонност към гаснене.
Когато потегля двигателя пука,глъхне и не ускорявя добре.
Трябва да измина няколко километра за да загрее и след това всичко се оправя.Ако двигателя е Загрял пали лесно.
Какво е твоето мнение по вапроса??Дали е датчик??
Тук в Пловдив Не намерих компетентен Сервиз, а ходих и в МотоПфое и в Бош???
Много ще сам Благодарен ако ми помогнете!
С уважение Младен Траянов

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 05 сеп 2007, 20:41

http://www.fordscorpio.co.uk/faultfinds.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 06 сеп 2007, 14:00

да, може да е датчик за температура. ако не ти се сменя може първо да провериш какво съпротивление дава при определена температура. в аутодата или из Интернет можеш да видиш какви са нормалните стойности.
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

лично мнение

Мнение от tata1971 » 06 сеп 2007, 22:09

При мен се получаваше от позадръстени инжектори.Карам на газ и като мина на бензин почне да пуфка като някой стар параход 1-2 километра.Е започнах да слагам по-качествен бензин с добавки и се взе в ръце.Говоря за бензин с разтворени в него добавки-випаур и т.н. на който човката за наливане е чиста и бяла и с по-високо октаново число.Това е моят опит.Успех
Наесен с песен в К1.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: техническа Помощ

Мнение от cocoff » 07 ное 2007, 10:31

Пуснал си трета тема по един въпрос, та затова е заключена...
.........
mladen1984 написа: Трябва да измина няколко километра за да загрее и след това всичко се оправя.Ако двигателя е загрял пали лесно.....
..............
след махането на последните 2 двигателя спря-ИЗВОД: работят само 2 цилиндъра
Ако си казвал на сервизите, че след загряване нямаш проблем, а в същото време от 6 цилиндъра ти работят само 2, доста си ги пообъркал. Не си представям нормална работа на 2 цилиндъра...
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

ДА Вярно

Мнение от mladen1984 » 07 ное 2007, 18:20

ДА вярно!Сори, изобщо не съобразих че пускам 3-та тема по един и същи въпрос!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта