техническа Помощ
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
техническа Помощ
Колеги здравейте.
Аз имам скорпио 2,8 инжекцион и има следния проблем.
Когато двигателя е студен пали от 2-3 път трудно.След като запали оборотите са ниски , под 850 об.мин и има склонност към гаснене.
Когато потегля двигателя пука,глъхне и не ускорявя добре.
Трябва да измина няколко километра за да загрее и след това всичко се оправя.Ако двигателя е Загрял пали лесно.
Какво е твоето мнение по вапроса??Дали е датчик??
Тук в Пловдив Не намерих компетентен Сервиз, а ходих и в МотоПфое и в Бош???
Много ще сам Благодарен ако ми помогнете!
С уважение Младен Траянов
Аз имам скорпио 2,8 инжекцион и има следния проблем.
Когато двигателя е студен пали от 2-3 път трудно.След като запали оборотите са ниски , под 850 об.мин и има склонност към гаснене.
Когато потегля двигателя пука,глъхне и не ускорявя добре.
Трябва да измина няколко километра за да загрее и след това всичко се оправя.Ако двигателя е Загрял пали лесно.
Какво е твоето мнение по вапроса??Дали е датчик??
Тук в Пловдив Не намерих компетентен Сервиз, а ходих и в МотоПфое и в Бош???
Много ще сам Благодарен ако ми помогнете!
С уважение Младен Траянов
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
http://www.fordscorpio.co.uk/faultfinds.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
лично мнение
При мен се получаваше от позадръстени инжектори.Карам на газ и като мина на бензин почне да пуфка като някой стар параход 1-2 километра.Е започнах да слагам по-качествен бензин с добавки и се взе в ръце.Говоря за бензин с разтворени в него добавки-випаур и т.н. на който човката за наливане е чиста и бяла и с по-високо октаново число.Това е моят опит.Успех
Наесен с песен в К1.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: техническа Помощ
Пуснал си трета тема по един въпрос, та затова е заключена...
.........
.........
Ако си казвал на сервизите, че след загряване нямаш проблем, а в същото време от 6 цилиндъра ти работят само 2, доста си ги пообъркал. Не си представям нормална работа на 2 цилиндъра...mladen1984 написа: Трябва да измина няколко километра за да загрее и след това всичко се оправя.Ако двигателя е загрял пали лесно.....
..............
след махането на последните 2 двигателя спря-ИЗВОД: работят само 2 цилиндъра
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ДА Вярно
ДА вярно!Сори, изобщо не съобразих че пускам 3-та тема по един и същи въпрос!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта