Страница 1 от 1

масло върху турбото 1.8 ТД

Публикувано: 15 мар 2005, 09:26
от Jinxy
Проблема е, че след дълъг път по турбината ми се появява масло може би от бронзовия фитинг завит в нея от който излиза някакъв маркуч - най-вероятно за вакум. Не е много ама ме дразни. Някой да има представа защо се появява това масло там и вообще какъв е проблема???? :?:

Публикувано: 15 мар 2005, 11:19
от ivboje
погледни си въздушния филтър, ако си го сменял скоро най-вероятно е тръгнало турбото :( :( :(

Публикувано: 15 мар 2005, 13:11
от spirodur
И моето е така откакто съм я купил,преди 30 000км.Питал съм майстора си и той ми каза ,че е нормално за по-износени автомобили.Докато си работи турбото да не съм го пипал.Мен също ме интересува дали е фатално.На пролет ще отида до Реал турбо сервиза за консултация.Карам колата със полусинтетично масло ,то е по-тънко и пропуска.Нямам наблюдение да ми се е увеличавал разхода на масло.

Нормално е леко да омаслява турбото

Публикувано: 15 мар 2005, 14:44
от Overclock
Лошо е когато започне да става цялото в масло, тогава си е заминало.200-300лв и става като ново, ако не караш си без турбо, но пак ще дадеш тези пари, обаче ще ти отидат за нафта.Разхода скача с около литър.

Re: масло върху турбото 1.8 ТД

Публикувано: 12 сеп 2008, 01:43
от msotiroff
На мойта кочинка маркуча, който е от турбото към кулера беше поразкъсан отдолу и ми направи впечатление, че сълзи масло от там... Днес купих от една автоморга същия маркуч и го смених, обаче от мненията в темата разбирам, че там изобщо не е нормално да има масло, ако не е износен мотора...
Не знам дали количеството масло в турбото е много или малко... Прикачвам малко снимки вие да си кажете думата, но мен лично това доста ме притесни.
При работещ двигател като извадя маркуча не се вижда да пръска масло, дори и като дам газ до 2500-3000 об/мин, а аз рядко я карам с по - високи обороти...

Изображение

Изображение

Изображение

Re: масло върху турбото 1.8 ТД

Публикувано: 12 сеп 2008, 08:52
от kriviq
здравейте колеги! не е болка за умиране по принцип след турбото не би следвало да има масло...и моята кола има...означава че турбото е за ремонт, пропуска масло към смукателните тръби...ама е навряно не знам си къде...и не се знае колко шпилки и гайки ще се скъсат при свалянето...след свалянето на майстор и цена около 200-300 за ремонта...най страшното е ако продължиш да караш и колата ти запали на "масло"...т.е. изключваш от ключа двигателят продължава да работи че и вдига обороти като гори не нафта а масло...интересни работи се получават..подгряващите свещи изгарят до резбата...медните подложки под дюзите се стопяват и изгарят..двигателят прегрява...като ми се случи това не знаех какво да правя..а то било лесно..на скорост, леко пускаш съединителят и тя угасва...ама не знаеш кога ще ти го нправи следващият път и какво ще е обстановката на пътя около тебе...таке че сам си преценяваш дали да правиш ремонт на турбото или да караш така..иначе модела на турбото е Гарет Т 2/25 някъде в сайта имаше писано и схема имаше на този възел и графика на работата му...съмняваш се че при ремонт правят качествено регулировките на клапаните на турбото...

Re: масло върху турбото 1.8 ТД

Публикувано: 12 сеп 2008, 09:23
от S_C
Понеже няма такъв лагер,дето да може да издържи оборотите на турбото,на оста се слага "хидравличен" такъв.Разчита се директно на масления клин между корпуса и оста.Важни са две неща-първото е маслото да се поддържа в идеално състояние.В щатите съм виждал и нови коли с опечено турбо,просто защото шоФЕра не си е сменил маслото навреме.И второто-луфта на оста.Като стане голям,започва да плюе в тръбите.

Re: масло върху турбото 1.8 ТД

Публикувано: 12 сеп 2008, 12:36
от escorttd
Никой ли не се сеща за картерните газове? Дори чисто новите двигатели надуват картера и затова конструктивно е направена вентилация на картера. От там газовете и маслените пари се засмукват, минават през турбото и в интеркулера се охлаждат, сл. кондензират. Така че маслото в кулера не е никаква гаранция за повредено турбо, даже се приема за нормално.

Re: масло върху турбото 1.8 ТД

Публикувано: 25 окт 2008, 17:26
от qnko
МОЯТА КОЛА КОЛЕРА ИЕ СЩИА КАТО НА ПО ГОРНИТЕ СНИМКИ 18 ТДИ 95Г С ЧИСТО НОВИ РАСПРАСКВАЧИ НА БОШ И 4 НОВИ СВЕШТИ НО ПРОБЛЕМА ПРИ МЕН Е ЧЕ КАТО КАТО ЭАПАЛЯ СУТРИН ПОДСКАЧА И ПУШИ СИНИО БЕЛО ДОКАТО НЕМУ ДАМ ГАС ДО 2000 ОБ И СЕ ОПРАВА МОЛЯ ПОМОГНЕТЕМИ >:D<: КВО МУ Е И РЕМАЦИТЕ ПРЕГЛЕДАХ И ТАМ ДОБРЕ :(: