Въртя ключа, и аха пак да запали...
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Въртя ключа, и аха пак да запали...
Тези дни често взе да ми се случва, като гася колата, и тя вместо да угасне, започва да пърха аха аха и ще запали. Естествено не може да запали защото няма ток. Колата работи само на пропан-бутан. Някой може ли да даде идея? Не е от гориво сякаш, защото това се случва като зареждам дори в различни градове. Газовата ми е 30 л., и я зареждам като стигне на половина. Проблема е от около 2 седмици. Платна, газови филтри са сменени. При паленето е супер.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Веднага ли реагирва или първо "пърха"? Мисля си, че може да са нагоряли клемите на контактния ключ и да прескачат тоци. Контактния ключ би трябвало да гаси целия ток.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Няма никакво значение центровката -- Като спреш тока от ключа няма ток до делкото от ключалката е.. Клемите нагарят както каза колегата .. Мойта направо не реагира преди седмица се случи.. НЕ загасна ГРАМ.. Само 1 път го направи..Та се наложи да я гася на 5-та и след това се оправи.. Незнам каква е причината сигурно и на мен са ми се попрецакали контактите на ключалката...
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз мисля че беше нещо свързано с центровката, не мога да ти обясня точно щото не съм специалист ама мисля, че когато има прекалено голямо закъснени след като изгасиш колата и аванса се побърква и доизгаря газта дето е останала в колекторите въпреки че няма ток на свещите тва са детонации дето са много опасни щото не се пали поред ами хаотично и
не се знае как може да ти пострада мотора според мен най добре иди да ти я види някои не се чуди да не останеш изненадан..
не се знае как може да ти пострада мотора според мен най добре иди да ти я види някои не се чуди да не останеш изненадан..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта