Страница 1 от 1

Въртя ключа, и аха пак да запали...

Публикувано: 13 сеп 2007, 15:13
от ewgeny
Тези дни често взе да ми се случва, като гася колата, и тя вместо да угасне, започва да пърха аха аха и ще запали. Естествено не може да запали защото няма ток. Колата работи само на пропан-бутан. Някой може ли да даде идея? Не е от гориво сякаш, защото това се случва като зареждам дори в различни градове. Газовата ми е 30 л., и я зареждам като стигне на половина. Проблема е от около 2 седмици. Платна, газови филтри са сменени. При паленето е супер.

Публикувано: 13 сеп 2007, 16:30
от madboy
Защо мислиш, че е от газовата инсталация? Според мен е от контактния ключ.
На бензин казваш, че не може да я пробваш?

Публикувано: 13 сеп 2007, 16:50
от ewgeny
Не мога на бенз. Е защо да е от контактния? Той като изключа и колата реагирва веднага. Инъче нали няма да изгасне. А пък и го прави понякога, не винаги.

Публикувано: 13 сеп 2007, 17:07
от madboy
Веднага ли реагирва или първо "пърха"? Мисля си, че може да са нагоряли клемите на контактния ключ и да прескачат тоци. Контактния ключ би трябвало да гаси целия ток.

Публикувано: 13 сеп 2007, 17:12
от ewgeny
Ами препърхва няколко пъти за 1 сек и тогава угасва. Ама това е само понякога. Някой ми беше споменал центровка, друг за кофти газ....

Публикувано: 13 сеп 2007, 19:57
от venom4o
Няма никакво значение центровката -- Като спреш тока от ключа няма ток до делкото от ключалката е.. Клемите нагарят както каза колегата .. Мойта направо не реагира преди седмица се случи.. НЕ загасна ГРАМ.. Само 1 път го направи..Та се наложи да я гася на 5-та и след това се оправи.. Незнам каква е причината сигурно и на мен са ми се попрецакали контактите на ключалката...

Публикувано: 13 сеп 2007, 20:51
от cotecna
Аз мисля че беше нещо свързано с центровката, не мога да ти обясня точно щото не съм специалист ама мисля, че когато има прекалено голямо закъснени след като изгасиш колата и аванса се побърква и доизгаря газта дето е останала в колекторите въпреки че няма ток на свещите тва са детонации дето са много опасни щото не се пали поред ами хаотично и
не се знае как може да ти пострада мотора според мен най добре иди да ти я види някои не се чуди да не останеш изненадан..