Страница 1 от 2

Като загрее колата почва да прекъсва и няма мощност

Публикувано: 17 сеп 2007, 21:20
от Sashko_pld
Привет на всички във форума...имам един проблем които ме мъчи...Значи...незнам как се получава,но като загрее колата почва да прекъсва и няма мощност...и като тръгна да качвам път с много малък наклон и почва да тропа,трака...не винаги ми го прави този проблем...другото което забелязах,че като се покара малко колата...и като отворя капачката на резервоара и се чува,че дърпа въздух...тоест прави вътре вакуум....друго,по някой път като натисна газ-та и се 'замисля' преди да реагира....и винаги мирише на неизгорял бензин......ами това е...Благодаря на всички предварително :) :) :)

Публикувано: 19 сеп 2007, 21:02
от shark
Тука ми се струва, че или ти бяга центровката или свещите неработят както трябва! Откога не си ги сменял?

Публикувано: 19 сеп 2007, 21:48
от Sashko_pld
ами скоро ги сменях......преди 600-700 км......но ги свалих да ги видя и всички бяха добре,само на 4-ти цилиндър беше много черна.....а центровка никога не е правена.....

Публикувано: 19 сеп 2007, 21:53
от shark
Аз преди 2 години си бях вземал едни свещи Бош (бяха произведени в Бразилия) изкараха ме има-няма 350 км. Трудно палеше колата с тях прекъсваше и само проблеми. Четох доста мнения тук във форума и си купих Моторкрафт от МП, там дори бяха по-евтини отколкото Бош-а!!! Две години ги карах и никога не съм имал проблеми, до вчера когата направихме ремонт на главата и при монтажа едната свеш падна и се счупи. Днес отново си купих свещи от МП дори ми казаха, че са по-ново поколение (за мен само опаковката беше различна, но както и да е) монтирах ги и отново съм много доволен. :P

Публикувано: 19 сеп 2007, 23:21
от Sashko_pld
май май съм със същите Бош-ки :? :? :?

Публикувано: 05 окт 2007, 16:08
от schrack
Виж си делкото- дай му малко аванс тоз бензин тука е направо ужас аванс му дай обратно на часовниковата стрелка, свещите задължително трябва да са Моторкрафт всеки Форд работи най хубаво с тях, виж нагар дали има на дестребуторната капачка и палеца, кабелите също са от голямо значение, имал съм случай когато кабелите загреят някой от тях си губи КПД-то ....

Публикувано: 29 окт 2007, 14:57
от Sashko_pld
Проблема е решен...оказа се,че няколко дена съм карал на 2 цилиндъра....незнам как..ама така стана...2-ри и 3-ти не стигаше искра до тях..това го установих след като махнах кабелите на 2-ри и 3-ти и нямаше разлика докато беше запалена....оказа се бобина..смениха я...и вече няма проблем :)

понеже искам да попитам нещо,и да не пускам нова тема,ще попитам в тази...та..при тея условия сега...смисъл..времето..колко време трябва да работи фиестата,че да загрее...защото вчера трябваше да мина няколко км...докат загря...а и много студено така...някой може ли да ми даде съвет....а и друго..до сега,перката не ми се е включвала...и в разширителното казанче антифриза е студен винаги...благодаря ви предварително :)

Публикувано: 29 окт 2007, 21:57
от paci
Като загрее колата почва да прекъсва и няма мощност
Я свържи заглавието с последните си въпроси!

Ако си е опитал да търсиш отговори във форума (в което се съмнявам), те може би са в някаква тема със заглавие примерно "на колко да си напомпам гумите".

Стараем се да няма такива теми!
Така, че се опитай да потърсиш отговори (сигурен съм, че ще намериш :wink: ) или си оформи нова тема, за да си полезен на останалите.

Публикувано: 30 окт 2007, 00:15
от Sashko_pld
извинявай paci....просто не исках да пускам нова тема,и се опитах да намеря решение,чрез тази......извинявам се..прав си... :)

Публикувано: 30 окт 2007, 00:44
от Peet
Тая работа с бобината нещо не ми се връзва.Бобината или работи или не. Тя не може да работи само за два цилиндъра. Предполагам, че колата ти е с мембранна бенз. помпа. Ако мембраната е стара при загряване губи еластичност и не поддържа достатъчен дебит на горивото. Това си личи при по-високи обороти на двигателя-започва да прекъсва, да губи мощност. Миризма на бензин при работа на двигателя(ако няма теч), може да се дължи на богата горивна смес. Щом загрее мотора-почва да се дави и да прекъсва.

Публикувано: 30 окт 2007, 01:23
от Sashko_pld
значи...тя е една капсолована бобина...няма делко...няма нищо..просто си в нея влизат 3 нисковолтови кабела дет я управляват...и излизат 4 високоволтови.....към свещите.....иначе в цялата бобина като цяло..има 2 бобини...за 1 и 4 цилиндър и за 2 и 3 :) на мен беше отишла тази за 2 и 3-ти ;)

Ами вземи, че я примери бобината.

Публикувано: 30 окт 2007, 17:52
от Edinuser
Измери си съпротивленията на намотките на бобината.
На мондето ми е подобна ( не знам дали е същата).
има 2 кабела от ECU-то и един отива на +12V през бушон и релето на запалването.
Идеята е че трябва да си измериш намотките на самата бобина:
при мен са така:
От към високото напрежение
1-4 Цилиндър около 13КОм
2-3 Цилиндър около 13КОм
двете намотки трябва да се различават една от друга много малко ! +- 0.1-0.2КОм ако разликата е по-голяма или между двете намотки съпротивлението НЕ Е безкрайност бобината е дала фира.

От към Ниското напрежение - м/у средната клема всяка от крайните - 0.5-0.6 Ом.
И тук трябва да са почти еднакви - малко трудно се мерят с точност толкова малки съпротивления.
Между нисковолтовите и високоволтовите намотки съпровлението също трябва да е безкрайност и на най-големия обхват!

Това са данните за бобина на Мондео 2.0i 16v.

Ако бобината е в ред - проверяваш кабелите (високоволтовите), ако и там е в ред - проследяваш нисковолтовите - да не би някъде да е ожулена или стопена изолацията.

Re: Като загрее колата почва да прекъсва и няма мощност

Публикувано: 30 окт 2007, 23:16
от ceco_kf
Sashko_pld написа:Привет на всички във форума...имам един проблем които ме мъчи...Значи...незнам как се получава,но като загрее колата почва да прекъсва и няма мощност...и като тръгна да качвам път с много малък наклон и почва да тропа,трака...не винаги ми го прави този проблем...другото което забелязах,че като се покара малко колата...и като отворя капачката на резервоара и се чува,че дърпа въздух...тоест прави вътре вакуум....друго,по някой път като натисна газ-та и се 'замисля' преди да реагира....и винаги мирише на неизгорял бензин......ами това е...Благодаря на всички предварително :) :) :)
мога да помогна и моя правеше така.

Публикувано: 30 окт 2007, 23:24
от paci
А аз що прочетох, че човека е решил проблема!

Публикувано: 31 окт 2007, 11:36
от madboy
Sashko_pld написа:Проблема е решен...
М даа, оправил е този проблем колегата.
Но нищо не пречи да разберем как се мери и такава двойна бобина нали? Както и това някой да сподели същите симптоми с друга диагноза.
Изображение

Публикувано: 31 окт 2007, 12:01
от cocoff
На фиеста 1.25, 1.3 и 1.4 - съпротивление на първ. намотка =0.4-0.6 ома. Съпротивление на втор. намотка = 10.5-16.5кило/ома?

Публикувано: 12 ное 2007, 23:17
от Sashko_pld
ето това е тази бобина :arrow: [/img]

Re: Като загрее колата почва да прекъсва и няма мощност

Публикувано: 02 юли 2008, 20:19
от jasonsmith
При мен проблемите са абсолютно същите! Отивам да си меря бобината и след около 1 час ще напиша данните които ми показва!

Re: Като загрее колата почва да прекъсва и няма мощност

Публикувано: 02 юли 2008, 22:32
от Sashko_pld
Колега,твойта е моно-инжексион....по различна от моята....ти имаш повече датчици....моторче за празен ход и т.н,дано да не ти е бобината,че помня беше бая като цифра...ама спрямо другите коли е евтина.....айде пиши като има напредък...аз се специализирах покрай моята Фиеста,ще ти помогна с каквото мога :)

Re: Като загрее колата почва да прекъсва и няма мощност

Публикувано: 03 юли 2008, 15:45
от jasonsmith
Аз вече пиша в две теми без да искам. Така, замерих бобината 13.49 на 1-4 цилиндър, 13.40 на 2-3 цилиндър. Подозирам, поне се надявам, просто да са ми клеясали контактите. Днес купих контактен спрей, и почистих всички по- важни контакти - кабели на свещи, свещи, мап сензор, трижичния куплунг към бобината.
Снощи си почистих само трижичният куплунг, но с ВД40, разликата е убийствена!
Бобината струва 95 лв, но се надявам да не стигам до нейната смяна..