Страница 1 от 1

Въпрос за бутала на OHC и DOHC COSWORTH

Публикувано: 18 сеп 2007, 00:16
от venom4o
Та лудата ми глава отдавна го мисли това а и с Били Бой го мислим де.Блока но Сиера ОНС 2000 100 и 115 коня е еднакъв с този на кос-а.100 кониовия мотор е с по ниска степен на сгъстяване от 115 коня и с други бутала които поне при мен са плоски.Ако се сложи тая глава без турбо стават ли тия бутала и този вал или ще трябва да мисля за други? Защото има една глава дет съм си я заплюл и мисля да я взема..пък и бих взел един мотор е така за пробата ,че моя ми се свиде да го окепазявам след обновяването (цялостно) което му направих :P

Публикувано: 18 сеп 2007, 16:50
от g.taskov
Приятелю,
всечко зависи от това за какъв дияметър бутала е главата,ако буталата от двата мотора са със един исъщ дияметър нямаш проблем.
Това че са плоски няма значение.При слагане на турбо на дв. без турбо се слага допълнителна/ пластина/ с гарнитурата между блока и главата за намаляване на компресията ако не използваш турбо тая пластина се маха.Виж турбото заводско ли еили еслагано после.
за кол. вал нямаш проблем.
Успех.

Публикувано: 18 сеп 2007, 22:04
от HACKO
Веномчо, няма ли да рахатясаш бе човек, тая Сиера е сбърка от модификации.

Публикувано: 19 сеп 2007, 20:38
от venom4o
хахаха Насе не бе човече. Тя мойта е сбъркана отвсякъде . Джия си е и пише някфо Ф40 отзаде .Но си е ОНС. С Яворчо си мислиме да направим простотия.Той се е консултирал и с Тодор от цунами тунинг ,но ми е чудно просто.НА Косито са 92 .. На моята са 90 ама мисля да инвестирам в един опитен ДВГ да го изцедя на МАХ.. Аз мотора на сиерата го свалям за 50 минути стига да не се спече нещо.. Демек ,че не ми е проблем да си права пишки с ония .. важното е като блокира моя да си е жив и здрав..

Публикувано: 19 сеп 2007, 23:55
от HACKO
Така идеята изглежда по-добре. Мисля че няма да има проблем да се престърже до 92.

Публикувано: 24 сеп 2007, 11:41
от venom4o
АМи това е моят блок на снимката отдолу той е 90 мм

Изображение

Тук е след като смених ризите.. Но Остава въпроса с зацепването.. Ще го зацепим ОК но треа да се препрограмира ПЦ-то или да намеря такова от Кослърт защото иначе ,ще си дава искра когато си поиска.. Друг е въпроса този инжекцион дали въобще ще пасне на кос главата и ще могат ли тези дюзи да захранят онова животно. С турбина не ми се занимава грам защото става много скъпа идеята.. Вярно си е 220 коня ама не ми се занимава :P ЩЕ хода тия дни да видя главата дали са я продали..

Публикувано: 24 сеп 2007, 19:43
от HACKO
По въпроса със PCто, мисля че трябва да се консултираш със DISC във форума той е най във час с това. Като си почнал нищо не ти пречи да пробваш първо така а после да променяш.

Публикувано: 24 сеп 2007, 20:35
от cossie
Не мога да разбера защо се занимаваш с глупости- ще слагаш глава от Коси но без турбо, това си е направо богохулство, и няма никакъв смисъл, ще ти излезе сума пара а ефекта ще е минимален :!: Това моторче което имаш е идеално за такива неща, само му набий е една хубава турбинка, в интернет има страшно много проекти на Пинто турбинирани мотори, така че просто потърси, защото единствената прилика на твоя мотор с този на Косито е блока, нищо друго, сам си направи изводите :wink:

Публикувано: 25 сеп 2007, 09:47
от venom4o
Всичките проекти на пинто с турбина съм ги гледал.Въпросът е ,че едно турбо много оскъпява нещата.. Коси без турбо все пак е 16винтила и ефекта спрямо моя куц 100 кониов мотор ще е доста повече от минимален.Ако искам турбо трябва да сложа ковани булата.. Отдолу в картера има едни пръскачки с масло и тях и още хиляди изчисления и т.н. Проекта става над 3000 лв. Тая глава съм я намерил в една морга. Пинто може да си вземеш без глава за 100-тина лева...Остава да се решат проблемите със колекторите.. ремапването на пц-то е да се смени абсолютно всичко по тва Пинто.. Било ми то сегменти.. семеринги.. оплътнения.. основни лагери и биелни ако се налага.. Маслената помпа не се знае дали ще е достатъчно.. може да се нужда от нова с по голям дебит.. и такива мити работи.. въпроса ми е само заводските бутала ще издържат ли на това натоварване. Казаха ми ,че трябва да ги нося на фреза да се изрежат ония нарези за клапаните защото иначе ,щяло да бие.. все пак 16винтиловите мотори са форсирани.. не е като моя да въртиш без ангренаж и нищо да му няма.. :P

Публикувано: 25 сеп 2007, 18:35
от cossie
Пинтото спокойно понася натоварвания стига да са в нормите, едно налягане от 0,8 бара не са проблем, не ти трябва да сменяш никаква карантия :wink: Гледал съм проекти за моя мотор с турбо Гарет Т3 и налягане от 0.85 бара, което се развърта още в ниските и колата е страхотна за каране, а човека не е сменял никакви железа, естествено, ще ти трябва хубава генерация, колекторче, а за електрониката един мегаскуирт решева доста проблеми, и непремено задължителните си неща :wink: Форд моторчето си е кораво не го подценявай, стига да не ги пресилваш ще те радва много :wink: