До 3500 Оборота и ... Край !!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

До 3500 Оборота и ... Край !!!

Мнение от zagor13 » 20 сеп 2007, 23:39

Значе Форда стига на всяка скорост до 3500 оборота и повече неще.На пета стига едва-едва до 140 км/ч и това е... Дали е нормално за Такъв форд - тди 1994 - или си му има нещо? Натискам , натискам - ама не иска...На по-малките предавки почва да ручи яко като стигне до към 3500 оборота !

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 21 сеп 2007, 10:01

Не мъчи колата бе, човек! Това е дизел и се кара в ниските обороти. Максималната тяга на колата идва към 2000 оборота. Няма нужда да я цедиш. Нормално е между 2000 и 2500 да вкараш горната предавка.
На пета трябва да може и малко повече от 140. С какво масло караш?
Изображение

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 21 сеп 2007, 10:08

е извинявай, ама какъвто и да е дизела не може да спира на 3500 оборота. прав си че не трябва да се мъчи, но принципно стига до по-високи обороти

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 21 сеп 2007, 10:11

Аз разбрах смисъла на въпроса така: не иска да набира след 3500 оборота. Може да съм сбъркал.
Изображение

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 21 сеп 2007, 14:24

Нормално е да не иска има си ограничител на нафтовата помпа и това е - сигурно подлежи на някаква регулирова, но по мое мнение дизел над 3000 об не се кара

zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Мнение от zagor13 » 21 сеп 2007, 16:42

Dundee написа:Не мъчи колата бе, човек! Това е дизел и се кара в ниските обороти. Максималната тяга на колата идва към 2000 оборота. Няма нужда да я цедиш. Нормално е между 2000 и 2500 да вкараш горната предавка.
На пета трябва да може и малко повече от 140. С какво масло караш?
Не я мъча - аз по принцип карам внимателно , но ми направи впечатление това , а и че не може повече от 140 и то с мъка ! Иначе превключвам точно на 2500 оборота и при следваща предавка пада на 2000 - под тия обороти не я държа!!!

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 21 сеп 2007, 17:06

стига сте приказвали простоии бе хора, какво мъчене на 3000 оборота бе, мъчене е на 4500 и там някъде трябва да заглъхва вземи си прегледай филтрите и ако пак не върви отиди да ти направят един стенд на помпата ако трябва да погледнат и дюзите, както много пъти съм споменавал имах мондео 99-та тди, та при него беше така 4500-4600 об. почваше да забива а пък реално дърпаше от около 2200-2300 до 4000, та идеята е че тоя мотор е еднакъв с ескорта на колегата zagor13

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 21 сеп 2007, 22:02

Карам служебен автомобил Ситроен Саксо 1,5 Д. Дизела за да върви му трябват обороти. Винаги го карам между 3000 и 3500 мин-1. Има ограничител, но той е на 5000 оборота. С тази кола съм вдигал 170 при 4300 оборота. Така, че сам си направи извода за твоята кола. Явно има нужда от диагностика.

ПС Мотора ми е на 154 000 км.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 21 сеп 2007, 22:04

А запушени гърнета или катализатор ?!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 23 сеп 2007, 22:53

Моята правеше така когато бе запушен горивният филтър... просто се сменя и тръгва " като нова "....

zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Мнение от zagor13 » 23 сеп 2007, 23:21

Jinxy написа:Моята правеше така когато бе запушен горивният филтър... просто се сменя и тръгва " като нова "....
Преди три хиляди километра смених маслото и трите филтъра - вече ако са `фалшиви` - това никой не знае! Всички викат , че са им най-хубавите !!! Само с тоя катализатор не знам как стоят нещата. Ще питам утре в Монтана в МотоПфое - а и някаква диагностика дали правят не знам. Веднъж питах и ми казаха , че имат документации само за новите фордове - след 2000-ната година!

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 24 сеп 2007, 07:44

да не ти преплъзва ремъка на алтернатора :oops: :oops:

с една сиера дизелова точно така беше станало, показваше само 2000 :shock: :shock:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 24 сеп 2007, 08:39

zagor13 написа: ...
Преди три хиляди километра смених маслото и трите филтъра...
Ограничител на оборотите.
Заредил си утайките на някоя цистерна.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 05 окт 2007, 16:33

Имаш проблем с турбото или дюзите щом като си сменил тези неща дето казваш значи това ти остава още аа има и още едно и това е ГНП :cry:

zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Мнение от zagor13 » 05 окт 2007, 22:47

Не знам дали има връзка с горния проблем , но днес ми направи впечатление , че като запаля и заработва на точно 800 оборота. След около 5-10 секунди нещо щраква отпред и оборотите отиват веднага на 1000 и така си остават през целия ден - топла/студена - все си е на 1000 оборота !!!

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 06 окт 2007, 16:11

Винаги е така, но чак днес си го забелязал. Цъква релето за подгревните свещи (изключва тока към тях) и като падне големият товар за генератора, на мотора му олеква. Но 1000 оборота са повече от нормалното. Би трябвало да са 850-900.
Изображение

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 08 окт 2007, 15:36

zagor13 написа:Не знам дали има връзка с горния проблем , но днес ми направи впечатление , че като запаля и заработва на точно 800 оборота. След около 5-10 секунди нещо щраква отпред и оборотите отиват веднага на 1000 и така си остават през целия ден - топла/студена - все си е на 1000 оборота !!!
е ако ти цъква климатика е нормално да ти спъва мощността , а отделно и оборотите, я пробвай дали не е от него и кажи.........

zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Мнение от zagor13 » 08 окт 2007, 20:18

Не - нямам климатик , но се замислям за високите обороти.Ще отида до МотоПфое - Монтана да я видят.Но последния път като питах ми казаха , че имат документации и съответно ръчкат само по новите фордове - след 1999 !!!

Потребителски аватар
jumbo
потребител
потребител
Мнения: 323
Регистриран: 04 юни 2007, 00:10
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.6 16V Chia 1998г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jumbo » 08 окт 2007, 23:23

Един Приятел имаше същия проблем с Астра-та - до 3500 об./мин. и край (пак турбо дизел)
Той смени някаква гарнитура май на главата и се оправи така че провери и това
:roll:
..... Карам Си Каспър ... И ... Шъ Праа К'вот Си Искам .....

Потребителски аватар
mistyrain
потребител
потребител
Мнения: 178
Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
Местоположение: Sofia\Lom
Status: Извън линия

Мнение от mistyrain » 09 окт 2007, 22:29

Zdrasti zagor13,

И при мен го има същото. Върви си като пич колата и като гледам са ни едни и същи колите. При мен си набира сериозно и някъде след 3500 или малко повече почва да не и стига сила. Предполагам си му е толко силата или както казаха по-горе има някакво ограничение с цел предпазване. Ако искаш пиши, аз съм в софия сега ако и ти си тука да ги сравниме ако това ще ти е полезна инфо. Ако не в Лом може да се засечеме :).
Колкото до оборотите и щтракането след няколко секунди и качването от 800 на 1000об, отново при мен е точно както го описваш. Колегата Dundee е много прав. При мен винаги е на 1000 и не мисля че е проблем (порпавете ме ако греша).

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 44 госта