От 1.3 към 1.6EFi

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
me4o_1
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 20 апр 2006, 01:40
Модел на автомобила: Escotr '90
Местоположение: Смолян
Контакти:
Status: Извън линия

От 1.3 към 1.6EFi

Мнение от me4o_1 » 07 окт 2007, 10:19

Здравейте съфорумци. Имам едно питане към по-компетентните колеги от форума за това как в моя Ескорт '90 мотор 1.3 може да се имплантита 1.6ЕFi. Защото моя мотор започна да гори доста масалце, а след доста търсене си налерих този мотор+скоростна кутия на една доста сносна цена. Кажете ми моля Ви какво точно трябва да взема с нови мотор(полуоски, карета, тампони, инсталация за компютъра и още...) за да стане оспешна тази сложна трансплантация
П.С.
Извинявам се на модераторите :wink: , ако това го има в някои от по-старите теми, но просто не можах да открия нещо което ми трябва.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 07 окт 2007, 10:56

За 1.3 Карбураторния мотор ли сатава въпрос?Еми дори и да пасне механично... Трябва да вземеш и цялата инсталация..Не се знае дали ще успееш да я направиш като хората.. Голяма е игра..Определено ще си заслужава.. Твоя мотор си е доста куц.. но голяма игра ще падне.. Принципно може ,но не съм запознат с устройството на ескорта .. ако се налага преправяне.. не се занимавай..

Потребителски аватар
me4o_1
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 20 апр 2006, 01:40
Модел на автомобила: Escotr '90
Местоположение: Смолян
Контакти:
Status: Извън линия

оп

Мнение от me4o_1 » 07 окт 2007, 11:25

Точно за 1.3 карбуратор става въпрос, но както написах по-горе ми го дават за "безпари" както му е мохабета, а не ми се занимава с ходене по мъките с правене на основен ремонт на моя мотор които не се знае колко парички ше ми легне,пък е и с 50% повече кончета от моят

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 07 окт 2007, 13:27

Май ще трябва и електрониката за новия двигател да вземеш, може би и изпускателната система е по-различна. Тя пак може да пасне, но не зная доколко е добре да се кара с тази за 1.3

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 12517
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FIESTA 97г/1.25/ X 3493 KA
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 07 окт 2007, 15:24

Най-добре си намери карбуратор от 1.6 и монтирай д-ля с него. Другото е такъв панаир, че по-доре да си купиш друга кола.
За инджекциона ще ти трябва още: блок за управление(компютър), бензинова помпа(евентуално и друг резервоар), ламбда сонда (+тръбата от ауспуха на която се монтира), ел.инсталация и сигурно още неща за които в момента не се сещам.
Проблема не е от бобината, а от магарето в кабината
(народна мъдрост)

Потребителски аватар
me4o_1
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 20 апр 2006, 01:40
Модел на автомобила: Escotr '90
Местоположение: Смолян
Контакти:
Status: Извън линия

оп

Мнение от me4o_1 » 07 окт 2007, 15:47

1 ГОЛЯМО Мерси НА ВСИЧКИ. Но най-трудното за мен е как ще се върже тоз комп. за управление на инжекциона. От другото не ме е страх толкова. Момчетата от "моя бокс" ще извършат качването за няколко часа и няма да ми дерат кожата.
Това което ще напишете Вие тук в таз темичка за мен е много важно защото ще свалам мотора от колата донор с един познат и да знам какжо да зема от нея още за да може да се качи и за 2-3 дни да е отново по пътищата настраната

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 07 окт 2007, 18:06

Освен мотора и скоростите ще ти трябва Радиатора .. компютъра заедно с инсталацията към него, двуцевката заедно със ламбдасондата..дебитомера заедно с кутията за въздушния филтър.Тампоните за двигателя ако не съвпаднат с твойте трябва да ги вземете директно от купето да се изрежат със лапите на купето които ги държат(ако не паснат говоря) .Ще ти трбявда бензинова помпа .. не се знае твойта бобина дали става за другия мотор.. бе бая работи.. Цялата кола.. ако ги вземаш за "без пари " действай ама.. ти сам си прави сметката..

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 11 окт 2007, 18:25

Двигателя ще пасне механично - тампоните и скоростната кутия. Трябва ти обаче ВСИЧКО! Цялата ел. инсталация под капака на двигателя + няколко релета + бенз. помпа + резервоара + тръбичката за обратното гориво до резервоара.... и още .... и още... най-добре събетере двете коли на едно място. Слежете първо механичните неща, а после преместете ел. инсталацията, това е най-лесният начин иначе ще забравите "този кабел къде беше и дали беше кафевия или лилавия?!?!".
Успех!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
me4o_1
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 20 апр 2006, 01:40
Модел на автомобила: Escotr '90
Местоположение: Смолян
Контакти:
Status: Извън линия

оп

Мнение от me4o_1 » 13 окт 2007, 15:46

Така е по принцип, но само по принцип. :oops: Като разтоянието между двете коли е 250-260км е малко непосилно :roll: , а за да докарам колата до Смолян не знам колко парички ще ми идат за платформа
*00134* *00134* *00134* cosworth наш, който си на небето да се свети името ти,както на пътя така и в сервиза!!!! *00134* *00134* *00134*

Потребителски аватар
hvg
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 22 яну 2006, 14:12
Модел на автомобила: ФОКУС 2.0i '09 '02,ФИЕСТА 1.25i '00
Местоположение: Ловеч
Status: Извън линия

Мнение от hvg » 14 окт 2007, 20:54

Смяната на двигател не е проста работа, но принципно става. Аз бях с 1.4 карбуратор сега безпроблемно се движа с 1.6 16V, тампоните на двигателя съвпаднаха, тъй като каретата на новите полуоски не съвпадат за по лесно смених и макферсоните. За ел инсталацията няма начин сменя се цялата, въпреки че и двата ми двигателя са с бездистрибуторно запалване ел-а няма нищо общо. Оправен ел. майстор се оправя без проблеми. Сменил съм цялата изпускателна система, сменил съм резервоарите заради помпата, радиатора с малко фантазия се пригажда и не съм го сменял. За да не премахвам хидравличната помпа и да пригаждам нови ремъци смених и рейката. Общо взето почти цялата предница се изчиства преди да се предприеме следваща стъпка. При мене не отне кой знае колко финанси понеже си купих за доста прилична цена цяла ударена кола. Но времето за всичките тия операции хич не е за подценяване, ще трябва да се простиш с колата си за повече от 2-3 дни които си си дал срок. Успех!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта