Изтегляне на колата

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
NiKoLaY GeRoV
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 09 окт 2007, 21:12
Модел на автомобила: Mondeo Combi '94 1.8TD
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Изтегляне на колата

Мнение от NiKoLaY GeRoV » 09 окт 2007, 21:23

Имам въпрос към към тези членове на форума които са с турбо дизеловия двигател на форд 1.8.По специално към тези които карат форд мондео 94г.искам да ви попитам изтегля ли колата на малки обороти преди да влезе в турбото??? или проблема е в моята кола???

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 09 окт 2007, 22:00

Странно зададен въпрос във възможно най-неправилния раздел...
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 09 окт 2007, 22:17

До към 2200-2500 обр/мин. колата е леко тромава и реагира като чист дизел това е нормално, защото турбото още не се е развъртяло. Но ако всичко ти е наред трябва да има ясна и отчетлива граница при активирането на турбината /звука трябва да стане злобен и колата да се стрелне/! :wink:



пп: добре дошъл във форума! :wink:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта