Молба към сиераджиите

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Молба към сиераджиите

Мнение от doctordre » 10 окт 2007, 18:21

Някой карбураторен колега ако може да щракне 1-2 снимки на двигателя си че вече съм в шок и ужас :shock: :lol: искам да си оправя тръбата дето отива към въздушния филтър но всичко е объркано и не мога нищо да разбера :?

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 10 окт 2007, 19:51

Попаднах на това, дано свърши работа :)
http://ford-sierra-club.hit.bg/motor.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 10 окт 2007, 20:23

а, супер. благодаря ти :D обаче още повече се озадачавам, сега някой ако може да помогне със съвет... кутията на въздушния ми филтър е наобратно и я няма тръбата. как да обърна кутията като не става :? тоест карбуратора ли е наобратно, и аз нз какво е но кутията може да седи само надясно... нз дали ме разбирате, вече и аз не се разбирам :lol: плюс това карбуратора ми се оказа weber 2v-ISC който е от сиера 2,0 :shock:

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 10 окт 2007, 20:56

Ти изтрепа рибата, бе, човек :) :) Нищо не разбрах, но карбуратора едва ли може да се сложи погрешно. По-скоро кутията си завъртял ...Чакай някой сиерист да се произнесе.

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 10 окт 2007, 21:01

doctordre

Мисля, че ако снимаш твоя мотор и го пуснеш тук ще се разбере за какво става дума. Никога не съм имал Сиера, но хората дето имат ще могат да ти помогнат по-бързо ако пуснеш една снимка на мотора.
Поздрави
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 10 окт 2007, 21:15

знам че не ме разбрахте, както казах и аз не се разбирам. утре ще взема да щракна мотора. общо взето както седи карбуратора, кутията на филтъра може да се сложи само по един начин- надясно. а както се вижда на снимката, трябва да е на другата страна. дори има специално ухо на кутията, което се стяга към капака на главата... но незнайно защо моята кутия не може да се сложи така, утре като снимам ще ви покажа

edit: всъщност намерих една снимка от преди, засега да видите само как стои кутията, утре ще снимам точно карбуратора http://www.snimka.bg/album.php?album_id=142801&photo=4

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 10 окт 2007, 21:34

Този е надясно :)

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 10 окт 2007, 22:01

:) това е CVH, стария ми беше такъв. сега е OHC. както се вижда на CVH карбуратора е отляво и тръбата отива надясно, на OHC e обратно. но на моя ОНС карбуратора е отдясно и тръбата е отдясно, абе пак почнах да говоря простотии... :lol: както казах утре ще снимам формата на карбуратора ако може някой да даде идея как да си обърна кутията...

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 11 окт 2007, 00:33

Абе не гледате както трябва първата снимка на cocoff e на автомобил с десен волан!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 11 окт 2007, 08:13

няма значение волана как е.. просто не му е сложена кутията за филтъра правилно... или някой ПРО пак си е оставил ръцете..

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 11 окт 2007, 09:19

да, това че е с десен волан и аз го видях :roll: проблема е че искам да си я върна в горе-долу оригинален вид, но откривам странни неща... наистина някой ПРО я е правил :roll:

Потребителски аватар
amonev
потребител
потребител
Мнения: 463
Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г.
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от amonev » 19 окт 2007, 08:25

Никакъв проблем не е да се завърти, държи се на два болта /при моят двигател/... при теб като гледам на снимката е обърнат. Липсва и алумниевата тръба за топъл въздух откъм колекторите.

Възможно е да са правени "операций" от компетентни лица, напатил съм си от майстори. След последния се наложи да разпробивам карбуратора, за да извадя счупената от него игла за регулиране качеството на бензиновата смес.
Последна промяна от amonev на 19 окт 2007, 08:37, променено общо 2 пъти.
Е ли правото право?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта