Страница 1 от 1
					
				Сменя ли се комп. при смяна на ДВГ с по голяма кубатура
				Публикувано: 19 окт 2007, 10:58
				от schrack
				
			 
			
					
				
				Публикувано: 19 окт 2007, 11:40
				от cocoff
				На мен ми звучи невъзможно да увеличиш кубатурата и то с 300сс без да  смениш (или поне да препрограмиращ) ЕКУ-то....
			 
			
					
				
				Публикувано: 19 окт 2007, 11:45
				от cotecna
				Трябва разбира се иначе все едно да сложи карбуратор от 1.1 на 1.8 матор или както казва колегата cocoff да се препограмира ама не знам дали може и каде да ти го направят така, че да работи както требе
			 
			
					
				
				Публикувано: 19 окт 2007, 11:51
				от cocoff
				От друга страна, всички сензори, които не са към двигателя (и няма да бъдат сменени) как ще се "разбират" с новото ЕКУ....не знам... Питай докато  намериш някой, не който  е чул туй-онуй, а е правил (със собствените си ръце) това упражнение.
			 
			
					
				
				Публикувано: 19 окт 2007, 12:13
				от schrack
				По принцип не е казано че ифото трябва да бъде само за моята кола става въпрос и за други модели, гледам да събера повече ифо.. за да зная как да постъпя ако ще е гарга поне да е рошава тоест 2.000 да мина направо на 2.800 така и така ще сменям кабели ои комп,   инфо-инфо трябва......... 

 
			
					
				
				Публикувано: 19 окт 2007, 12:20
				от cotecna
				Бате сори за тъпия въпрос ама 2.8 не иде ли вече на v6, ако е така въпроса ти вече е неуместен 

 
			
					
				
				Публикувано: 19 окт 2007, 15:15
				от schrack
				Така излиза според теб....... но за 2.3 трябва да има някаква вратичка 

 [/b]
 
			
					
				Според мен си трябва
				Публикувано: 19 окт 2007, 16:03
				от Edinuser
				Особено за инжекциона - доколкото знам си има заложени разни таблици особено за производителността на инжекторите и др. за MAF-a и др.
Ако не го направиш - вероятно няма да върви както трябва ( не че няма да върви изобщо) а ако е и с друг брой цилиндри - V6 просто е неизбежно.
Имаше някъде из нет-а едно техническо описание за това какво е EEC-IV
и как работи - на английски. Прочети го и ще ти станат ясни много неща.
			 
			
					
				
				Публикувано: 19 окт 2007, 17:19
				от venom4o
				трябва да се смени...  100% защото компа ти дава и искрата  съмнявам се да стане защото ще ти я дава в различен момент.. Аз само като сложих Вал от N4A на N4B мотор дето са 1 към 1 не  работеше като хората па камоли друг ДВГ...
			 
			
					
				
				Публикувано: 20 окт 2007, 13:23
				от schrack
				М....даа явно ще го ям голееем..! 

  Вчера говорих с един приятел който е бил работник МП (жичкаджия) и той потвърди същото.
Някой може ли да деде линк за автоморги.
 
			
					
				
				Публикувано: 21 окт 2007, 23:57
				от Fiesta1.1i
				относно компа има един човек който може да ти помогне disc (той май караше някакъв бавен орион със сменяна електроника и други карантии по двигателя) 

 
			
					
				
				Публикувано: 22 окт 2007, 01:20
				от DMX_a
				Сменял съм ЕКУ преди време на кола 1.8 сложих от 2.0 16в 
Ефекта беше 5л  на 100 по голям разход 
Предполагам че при теб тоя обратен ефект ще е спъване на мотора...
А не бих се учудил и ти ако вдигнеш разхода заради не пълно изгаряне ...
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 окт 2007, 12:50
				от msotiroff
				При смяна на мотора, трябва да смениш не само борд компютъра, а също така и скоростната кутия, защото въртящия момент предполагам е различен. С компа трябва да ти дадат имобилайзер и ключ.
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 окт 2007, 13:21
				от nikolovvd
				Двигателя 2.0 е 4 цилиндъра.
Двигателя 2.4 , 2.8 и 2.9 са 6 цилиндъра.
Задължително се сменя двигател с пълен комплект електроника включително MAF (мисля, че бяха 2 броя), ланда сонда и изпускателна система (колектори, катализатор и заглушителите - гърнетата).
Ако беше лесно отдавна да съм го направил. Колегата с другото подобно Скорпио в града има 2.9 ДВГ, който е още на колата. От нея си прехвърли само кожения салон с екстрите, но му отне 1 месец.
http://ford-scorpio.ru/cologne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
					
				
				Публикувано: 27 окт 2007, 09:59
				от schrack
				Двигателя 2.3 , 2.8 и 2.9 са 6 цилиндъра
Тук малко се пообърка 2.3/16V DOHS е 4-ри цилиндъра а 2.8/V6 SOHC е 6 цилиндъра V-образен
2.9 няма такъв..! 

 
			
					
				
				Публикувано: 27 окт 2007, 11:22
				от venom4o
				Бе  компа е шитава работа.. Ако го ядосаш и влезне в авариен режим тогава е к**а .. МОята на бензин под 40  /100  не пада заради тоя режим  защото нямам МАФ
			 
			
					
				
				Публикувано: 31 окт 2007, 08:47
				от schrack
				МОята на бензин под 40 /100 не пада заради тоя режим защото нямам МАФ 
 Дали е така ? щото я пробвах на бензин 

  100км 20-21л бенз.   ууааааа....... 

  направо ми се изкривиха очите  

 
			
					
				
				Публикувано: 31 окт 2007, 09:01
				от cocoff
				venom4o написа: ... под 40  /100  не пада... 
А бре, стрихнин4о,
то аз да се свия при двигателя и да ръка да ти отварям инжекторите, по-малко ще харчи бе 

 
			
					
				
				Публикувано: 31 окт 2007, 09:30
				от msotiroff
				cocoff написа:venom4o написа: ... под 40  /100  не пада... 
А бре, стрихнин4о,
то аз да се свия при двигателя и да ръка да ти отварям инжекторите, по-малко ще харчи бе 

 
На един приятел Волгата нещо се беше прецакала, та гореше и повече  

 
			
					
				
				Публикувано: 01 ное 2007, 08:17
				от schrack
				Бе компа е шитава работа.. Ако го ядосаш и влезне в авариен режим тогава е к**а .. 
  Това какво ще рече.....?  чувал съм такова нещо за алармите че влизали в такъв режим а ма точно компа на колата......хм.......а дали се знае как по точно се нарича защото моята в момента ми пише че 
системния тест не пиключил       а сега  де.......?