Проблем с оборотите на Fiesta 1.1
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 22 окт 2007, 10:00
- Модел на автомобила: FORD Fiesta 1.1 1994
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с оборотите на Fiesta 1.1
Колеги имам следния прроблем: При студено време както си карам фиестичката започва да ми качва яко оборотите (все едно съм натиснал 1/3 от газта) и после малко ги сваля и пак ги качва и така до без край.Карам си без газ на 3-та предавка.Като пусна по енерция държи яко високи обороти,обаче като спра постепенно се нормализира.Щом пак подам газ пак "откача".След известно време каране се оправя и когато си реши пак си се"побърква".Това го прави само когато е студено, иначе лятото нямам проблем.
- shibing
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
кое си пръскала и със какъв спрей ?????ivalena Пуснато на: Пет 26 Окт, 2007 16:17 Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
и моята фиеста има същия проблем,пръскаха я с някакъв спрей и се оправи временно.... наскоро пак започа да се форсира... казаха ми че не е за смяна моно инжекцията, а нещо там клеасвало и трябвало да се пръска със спрея периодично за да се раздвижи... дръж я винаги на скорост
Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги според мен проблемът вие от Потенциометър дроселова клапа.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6227" onclick="window.open(this.href);return false; тук ще можете да прочетете повече.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6227" onclick="window.open(this.href);return false; тук ще можете да прочетете повече.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13109
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
По иднжекциона има един куп вакумни маркучи, проверявате ги да не са напукани или разхлабени там където са включени. Особено има един вакум към въздушния филтър -червен пластмасов маркуч накрайниците му са гумени, стареят и се пукат.
Когато някой маркуч се разхерметизира колата се държи по този начин.
Когато някой маркуч се разхерметизира колата се държи по този начин.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта