Страница 1 от 1

Въпрос Клапани - РЕШЕН

Публикувано: 22 окт 2007, 14:29
от cotecna
Проблема е следния, след каране на високи обороти "изрязване" на първа и втора клапаните започват да "чукат,цъкат" на ниските обороти така около минута и после всичко се оправя. мотора е CVH със хидравлични повдигачи които съм сменил пълен комплект преди около 1500-2000 км. , заедно с маслото , разпр.вал не е сменен но беше отличен без износване и надраскване.Дали трябва пак да сменя масло или има нещо което се запушва или пък маслената помпа не качва достатъчно при високи обороти, имайте в предвид, че на ниски никога не пресветва лампата за маслото, а датчика за налягането го сменях преди време. Някой , нещо , дали може да каже ???

Публикувано: 22 окт 2007, 14:46
от paci
RS 1988 година няма.
Мисля, че 91-ва почваха да го правят до 96-та.
Какъв Форд караш?

1.6 ХR3i 105 коня
Туй ли е той?

Според мен караш с некво скапано минерално масло.

Публикувано: 22 окт 2007, 21:30
от Kocko
Я виж с колко масло караш! Последния път като ми го направи карам с 1.5 литра масло!

Публикувано: 22 окт 2007, 22:11
от cotecna
rs има от 86-90 markIV ама това е друг въпрос маслото е до макс. не е от нивото

Публикувано: 22 окт 2007, 22:24
от paci
Има и това е Escort RS Turbo !
Тва ли караш ? :shock:
Искам да направя едно кръгчеее :)
Сипи убаво масло на машинката или чекай Disc да чуе да се зариби да видим кво ще каже по въпроса.

Публикувано: 22 окт 2007, 22:30
от cotecna
си сеньор, бинго исках да вземам още един ама ме прецакаха тююю, да го е........... м/у другото диск е скиптично настроен към тях щото са механична инжекция и не могат много да се барат, та значи да взема да сменя маслото хммммм, що ли не се очудвам, тва дет е сега е някъв боклук щото го сложихме да промиеме матора след като се беше пукнала главата и уж за 200-300 км , пък то кво стана........мене ме е страх да не е от помпата, че както сега жена ми го кара и вози малката да не напрай голямата беля :P

Публикувано: 22 окт 2007, 23:45
от Kocko
Ми прасни му едно лично на Диск да каже мнение. Той е човекът.
Иначе аз откакто почнах да карам с фордовското масло, почнаха да ми тракат клапаните ;) А и как ми лееше от семеринга на вала масло...

Да се еб... в келеша, карах я 5-6 хил.км. без да погледна маслото и се оказа че нямало хич. Изпънах фордо с една Хонда и пича ми вика на следващия светофар да сложа суровинка във фуражомелката да не дрънка на сухо ;)

Така се беше разчаткала че се уплаших... след малко таксиджийско до 1500 об. спря да трака!

Чакай че почнах да дрънкам като Паци ;)
Грам идея си нямам за турбота... Слагай някво правилно масло и карай!
Я раздуй за механичната инжекция... как работи? Какво я управлява? Различна ли е от моното?

Публикувано: 23 окт 2007, 08:47
от venom4o
Стария Орион на баща ми беше CVH 1.6 105 коня мисля..Той беше механична инжекция... Не е кой знае какво ,но адски много вървеше.. 200 за нищо ги нямаше.. а Човека след нас превъртял ангренаж и със кривите клапани дигал 170 пича.. бе идиоти всякакви.. Голям проблем при тия мотори са дюзите.. мноо се запушват.. Ние само на бензин го карахме.. така се беше задръстил ,че не се траеше..А иначе конкретно за клапаните и той имаше проблеми с това тракане.. е вярно нямаше турбо ,но повдигачите ги смени като стой та гледай...

Публикувано: 23 окт 2007, 10:07
от cocoff
cotecna написа:...
А дали са клапани , щото и механичния инжекцион (пък и не само той) може да трака при много високи обороти , после и при по-ниски, после при всякакви и ->нови...
Подобни чаткащи шумове издават клапани за помпане на въздух към ламбда сондата и за вентилация на резервоара, ама при теб дали ги има..? :roll:
Дано да е от маслото де :)

Публикувано: 23 окт 2007, 13:53
от cotecna
Така проблема се задълбочава, днеска с едно майсторче, мой приятел решихме да сменяме маслото и за нещастие отрихме, че казанчето за антифриза е пълно не само с антифриз , ноооооооо и с маслоооо......, а пък в маслото няма нищо....това ни доведе до мисълта , че главата пак ще се сваля...........и потънахме в " размисли и страсти " дали тоя път не е от блока ?!!!! и ако е така май ще идва време за пенсия... :cry:

Публикувано: 23 окт 2007, 14:53
от schrack
Щом като е била пукната главата после минали през машина (да я отържат ) явно ремонта не е минал добре само от гарнитурата е, поне аз така мисля

Публикувано: 23 окт 2007, 14:56
от cotecna
Е те я заваряваха, приха и надуване да я тестват дали не изпуска, пък и едновременно с това сменях гумучките на клапаните, пасване и шлайф на главата, освен ако гарнитурата не е ментак. не вярвам да е от заварката щото като се беше пукнала беше смесила маслото с антифриз и маслото беше станало на боза, пък сега на него му няма нищо


А и повдигачите тях забравих да ги спомена

Публикувано: 24 окт 2007, 08:32
от schrack
Значи на високи обороти нямаш достатъчно налягане от маслената помпа по магистралата и повдигачите не се напомпват достатъчно или, самите повдигачи на високи обороти не си задържат налягането ами испускат и друго маслото може и да няма хубав вискозитет като загрее колата *00117*

Публикувано: 24 окт 2007, 09:27
от cotecna
schrack проблема беше , че СЛЕД високи обороти на ниски цъкат , а не на високи !!!!

Публикувано: 25 окт 2007, 08:02
от schrack
Да грешката е мое върнах се и прочетох от начало та моят извот е повдигачи нема груго кво да е, аз сменях мойте и дадох 176.00лв. и се иказаха фалшиви не са от МП и та си цъкат ит време на време особенно на ниски обороти а старите не бяха така изопщо не съм ги чувал но ги паза за следващото разглобяване. По принцип ако сваляш вал задължително се испускат повдигачите и се промиват. Та случайно ако решиш да ги сменяш отиваш в МП и пазиш касовата белешка или фактура ако може и монтажа от тях да бъде че ако цъкат пак те да си играят ........уффф квот го пиша сеедно че там отиваш :lol:

Публикувано: 25 окт 2007, 09:42
от cotecna
Еми така е старите пък цъкаха постоянно на високи обороти направо на фантазия работеха, и лошото беше , че не задържаха налягане, а тия ги взех по 13 лв. парчето от магазин с "оригинални" части :lol: :lol: , но както и да е не е голяма болка, лошото е че сега като свалиме пак главата не знам кво ще излезе..

Публикувано: 07 ное 2007, 12:05
от cotecna
Гарнитурата се беше сдухала отново на 4-ти цилиндър, вече е сменена,
маслото в момента е валволин - синтетика, клапаните не тракат вече след високи обороти, в момента съм на тестов период 400-500 км до момента за притягане на главата, Е тоя път ще я притегна да не я издуха пак :P

Публикувано: 07 ное 2007, 12:56
от noface
Много ти се кара май?:) Аз до колкото знам на 1000км се притяга,но нещо май ти тежи много десния крак и ще я притегнеш на 4-500 :P

Публикувано: 07 ное 2007, 13:12
от cotecna
noface написа:Много ти се кара май?:) Аз до колкото знам на 1000км се притяга,но нещо май ти тежи много десния крак и ще я притегнеш на 4-500 :P
Просто при предния ремонт ми казаха 400-500 км. и да отида за тази процедура, е да ама аз не отидох и резултата е на лице