форсира се и пуши .....

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
nedzo
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 23 окт 2007, 22:12
Модел на автомобила: ford transit 2.5 D
Status: Извън линия

форсира се и пуши .....

Мнение от nedzo » 23 окт 2007, 23:03

Микробус Форд Транзит 2.5,производство 99год.След като запали,изминава 1км -или по-малко и започва първо да променя работата на двигателя-става местабилна,започва да пуши светъл дим и почти веднага започва да се форсира-до 3000 об/мин!Не мога да го изгася от стартерния ключ!На полусъединител намалявам оборотите!Много голям облак дим оставя-светъл дим!Постепенно изчиства работата докато загрее.След това работи относително добре-долавят се леки колебания в ритъма на цилиндрите.Направена профилактика-масло,филтри,ремъци преди 1000км.Супер Дизел правиха реглаж на АРФ-или нещо подобно,но резултата бе отрицателен.Друг сервиз изолираха екокогичната с-ма за изгорелите газове,но уви и това не помогна.Не е измерена компресия-било специфично за модела и рисковано за главата!Ще бъда благодарен ,ако някой помогне със съвет!

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 24 окт 2007, 08:17

Това със форсирането и синкавият дим е според мен от ГНП-то защото моя кошник ги прави същите магарий е без това че не може да гасне.
Има един клапан на ГНП-то който спира нафтата към дюзите за да гасне колата та той може да прави нещо чакмак като е студена там също има и налягане и то високо

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 25 окт 2007, 22:05

при бензиновите се получава от автоматичен смукач при по старите фордчета,виж някъде да ти погледнат дюзите

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 27 окт 2007, 16:33

АКО ИМА ТУРБО...

При дизелите това понякога са симптоми на заминали лагери и уплтнения на турбото. Поглеждай си маслото по-често. Когато двигателя запали започва да смуче масло през турбото и се форсира..., а от ключа неможе да се изгаси, защото и да му спреш нафтата той си продължава работата, но на масло. Колкото повече се форсира - толкова повече масло вкарва. Гаси се само на скорост.

escorttd
Status: Извън линия

Мнение от escorttd » 06 ное 2007, 13:05

Браво на Jinxy!
Прати го за ново турбо да му влезе акъла в главата и после ще се сети да потърси из старите теми. Поне двама колеги освен мен са имали такъв проблем. Двигател се форсира с нафта, а не с масло! И не гасне защото нафтата не влиза през дюзите, а през турбото.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта