Страница 1 от 2
Проблем с теч от радиатора
Публикувано: 04 ное 2007, 17:58
от petkoff_pl
Колеги проблема се появи от доста време ама се си виках ще го оправя когато му дойде времето. Ситуацията е следната от страната от която вризат маркучите в радиатора сълзи антифриз след като истине колата. Сълзи от мястото където се съединява металната част на радиатора с пласмасовата.
Какво да направя освен да го сменя с нов.
Публикувано: 05 ное 2007, 02:51
от venom4o
отиди да ти сменят цялата планка на радиатора... отлепва се питата от пластмасовата част и се слага нова доколкото знам .. Щом не е спукана питата не е страшно!
Публикувано: 05 ное 2007, 08:51
от schrack
отиди да ти сменят цялата планка на радиатора... отлепва се питата от пластмасовата част и се слага нова доколкото знам .. Щом не е спукана питата не е страшно!
Зависи колко ще ти излезе и дали ще има въможност аз съм виждал направен на две места с Поксипол (сивият ) зачиства се добре мястото и да е сухо наи важно цялата работа може да ти изледе насрез зимата около 4лв

Публикувано: 05 ное 2007, 09:28
от ewgeny
Дори може да се разминеш само с гарнитура. Може и сам да си я смениш, но не е препоръчително.
Публикувано: 05 ное 2007, 19:01
от petkoff_pl
Дали някой може да покаже схемичка на радиатора от Микрокад да я видя тази гарнитура
Публикувано: 05 ное 2007, 22:11
от paci
Редакция на поста.
Тайба Тайбал Тайбе
Ти с Микрокат борил ли си се ?
Тва там не са схеми а резервни части.
Омешал съм му бил мотора.
Ми смени си го с такъв къфто съм показал:) Що тряяше да ровя пак

Публикувано: 05 ное 2007, 23:02
от petkoff_pl
paci написа:Престарах се май с компресията.
Ако нещо има насока викай да я прайм по-детайлна ако не се разбира от тази.
Да бирите за почерпка са за Paci за отговора, но на мен ми трябва схемата на разглобяване на самият радиатор .
Да видя въпроснотата ранитура.
Публикувано: 05 ное 2007, 23:21
от HACKO
Развалцова се внимателно казанчето сменя се гарнитурата с нова (не знам обаче откъде ще я намериш, аз я намазах със силикон) и завалцоваш отново с клещи. Монтираш радиатора и си готов. Ако не ти се занимава занеси го на някой който поправя радиатори.
Схема не ти трябва като свалиш радиатора ще ти се изясни.
Публикувано: 07 ное 2007, 23:38
от Invader
Привет колеги! И аз за съжаление имам същия проблем, тече ми антифриза от същите места.
Всичко започна със смяната на водната помпа в събота. Последва смяна и на антифриза, след което поседваха и течовете. Помислех си, че скобите на маркучите към радиатора са заминали и днес след работа ги смених. Но уви, течовете не били спрли.
След като преди малко прочетох темата реших да слезна до гаража и да видя какво е положението, а то не беше розова, а синкаво

Утре съм решил да взема от тези течните добавки. Според вас дали ще може да запуша нещо с тях?
Публикувано: 08 ное 2007, 09:52
от schrack
Не го прави е моят съвет защото в повечето случай няма ефект само си отваряш по голяма бела ----> запушване на радиатора вътрешно запушване на парното вътрешно сложишли го това нещо после няма махане ....

Публикувано: 08 ное 2007, 09:54
от Invader
И аз така реших, ако не се запуши от самосебеси

за една-две седмици ще слагам нов

Публикувано: 08 ное 2007, 19:02
от petkoff_pl
Invader написа:И аз така реших, ако не се запуши от самосебеси

за една-две седмици ще слагам нов

Да на снимки те ти личи такъв е и моят проблем но от може би 3-4 месеца пущината не се запушва до сега съм долял вече 800 грама антифриз.
Публикувано: 08 ное 2007, 19:27
от paci
Палмене
Боянски (MasterBo) го понаваш нали?
Днес пихме кафе с него.
От доста време още кога идваше той по срещите знам че има такъв проблем.
Днес ми разправя че лепил мазал, ама ден до пладне и пак потече.
Дири си радятор той ама имал 3 разновидности а става само с поръчка и незнае кой да поръча щото Микрокат не може да го насочи а там в магазина па ептем не разбрах къф е проблема да се уточни къф точно му трябва.
Публикувано: 08 ное 2007, 21:30
от venom4o
АЗ моя стария го запуших с тая добавката ,но откачин маркучите от малкото радиаторче и сложих тръба за да не се запуши то....
Публикувано: 09 ное 2007, 09:48
от ewgeny
Абе, ако искаш пробвай се да го направиш, ако не стане, вземай нов. Също да ти предложа едно лепило, вместо гарнитура, полиуретан (не пияна), в тубички се продава, с един приятел миналата седмица зглобявахме двигател на пежо 205 1,9 дизел, и всички колектори и тръби ги облепихме с такова нещо - страшно хваща.
ПП: Ако се изцапаш с това, чисти веднага, че после инъче ще трябва ди си сменяш кожата

Публикувано: 09 ное 2007, 11:25
от venom4o
Публикувано: 09 ное 2007, 15:50
от noface
Аз моя го разглобих и го залепих със силикон,даже и катастрофата издър
жа.Започна леко да се навлажнява,но за седмица не е капнала и капка от него.За Сиера OHC е ако някои го иска да казва,ще го дам на половин цена от тази на моргата. Имам и още един със счупена стоика
така и не успяха да го оправят.
------------------------------
По въпроса за радиатора.
Сваляш го и си купуваш силикон който да издържа на висока температура(червения е -ОК моя беше до 300 градуса)
На питата накрайниците които затягат пластмасовото казанче
се отварят с отверка доста лесно.После се намазва гарнитурата от 2-те страни,преди това се почиства . След това като се зглобява,аз моя го сплесках с дървена дръжка от метла която налагах с руски чук от 1Кг.
Резултата е -близо година изкара и сега стои на тавана

Публикувано: 11 ное 2007, 19:00
от Invader
Привет отново

Страх-не страх реших да сложа добавка за спиране на течове. Не ми се даваха 140-150 лв за нов радиатор, че ми предстои смяна на съединителя и сега пестя цифри за него. Така че реших да рискувам... и течовете спряха. Вчера сипах половината шишенце (Radweld на Hilts, купено от Shell) и тази сутрин имаше само 2-3 капчици на вестника. Сега я изчаках да изстине и да видя ще просълзи ли, но нямаше признаци на теч
Дано да няма негативни последици за системата.
Ето и малко снимки:
Публикувано: 11 ное 2007, 19:09
от DigiPro
Invader написа: Вчера сипах половината шишенце (Radweld на Hilts, купено от Shell) и тази сутрин имаше само 2-3 капчици на вестника. Дано да няма негативни последици за системата.
Слагал съм същата добавка на предишната ми Фиеста 1,1 91г. и течовете спряха. Нямаше никакви проблеми след това. И парното си топлеше зимата.
Публикувано: 11 ное 2007, 19:17
от HACKO
Може би течната не прави проблеми, но тази дето е на прах направо такова мамата на радиаторчето на парното.