Проблеми с Фиеста 1.1 1989

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
vess
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 24 апр 2005, 21:56
Модел на автомобила: burgas
Местоположение: ford fiesta
Status: Извън линия

Проблеми с Фиеста 1.1 1989

Мнение от vess » 24 апр 2005, 22:52

Най-дразнещия проблем с фиеста 1.1 1989 е че като е студена не държи оборитите, естествено опъвам смукача, но тогава пък се дави. Доста е неудоно да се кара така. На кръстовищата трябва да го дърпаш, да го буташ, да слушаш дали се дави. Някой има ли подобен проблем?
Друг проблем е че при натискане на спирачки се получава биене, което сечувства и на волана. Даже се чува чукане, което не знам от къде идва. Някой с такъв проблем?
Наскоро сменях феродов и притискателен диск. Купих явно някакви ментета и при зацепване при каране се тресеше двигателя. Много дразнещо. После един майстор ми сложи феродов диск втора употреба и сега зацепва сносно. Поне го няма тресенето. Така че ако някой сменя дискове да има предвид качеството на новите. Но имам гадното чувство че след този ремонт колата е по-шумна.
Относно гумичките на клапаните - сменях ги с надеждата да спре да харчи масло, но не спря. Харчи по 2-3 литра на 10 000 км. Казват че било нормално, но не знам. Другите коли на харчат толкова.

swetul4o
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 09 фев 2005, 09:34
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 SX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от swetul4o » 25 апр 2005, 16:58

1. Относно смукача: при теб проблема е че смукача се опъва прекалено много и клапата на камерата на карба се затваря много и спира съвсем притока на въздух. Аз реших въпроса по следния начин: започвам да дърпам смукача полекичко(на студен двигател), оборотите започват да се вдигат и в един прекрасен момент при последващо опъване почва да се дави; връщаш леко смукача докато отново стабилизира обортите. След това на карбуратора има една скобичка с която можеш да си регулираш жилото на смукача. Регулираш го така че положението в което си го дръпнал преди малко да е максимално-докрай! С което проблема със смукача изчезва.

2. Относно биенето: Неравномерно износени дискове! И другото е вроятно са ти износени накладките! При мен го имаше същото но след смяна на накладките на предните колела, този ефект се понижи чуствително. Усещам го слабо само при много висока скорост и слино натискане на спирачките!

3. Според мен 2-3 литра са много за 10000км. Незнам за гумичките, но на мен ми течеше масло от гарнитурата на маслената помпа! Ефектът беше 2 литра на 10000км.

Успех! 8)

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 26 апр 2005, 17:07

Биенето е от криви дискове, ако не са много изтънели, сваляш ги и на стругар. За 5лв стават като нови и няма да ти бие.Разбира се и накладките трябва да си смениш

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта