Губи антифриз - Гарнитура?!
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Губи антифриз - Гарнитура?!
Като купих мондеото(TD) губеше антифриз от водната помпа. Смених я заедно с ангренажния и ролките...обаче забелязвам, че продължава да губи охлаждащата течност, по - малко, но пак значително - около 100-150ml на 1000км. Огледах за течове от маркучите и радиатора - няма. Съмнява ме да няма прец@кана гарнитура...
Стартирах ДВГ, отворих капачката на разширителния съд, подадох газ до към 2000 - 2500 об./мин. -> балончета не излизат...
Видях в една тема това:
Ако не - как да разбера със сигурност?
Благодаря.
Стартирах ДВГ, отворих капачката на разширителния съд, подадох газ до към 2000 - 2500 об./мин. -> балончета не излизат...
Видях в една тема това:
Този тест може ли да покаже със сигурност дали има издухана гарнитура?Димитар написа:...За по сигорно направи тест за въглероден двуокис на казанчето за антифриз.Правят го по сервизите,за около 5мин.
Ако не - как да разбера със сигурност?
Благодаря.
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
-
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:43
- Модел на автомобила: Фикус
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Освен това :
Ще палиш меко казано "трудно"
маркучите ще са дървени ( не можеш ги натисна )
няма да имаш парно
ще прегрява
Какво още ....
Та , виж си антифриза колега ..... ако водата е в повечко ... а знаем че водата се изпарява нали ?
А , за последно .. ами ще отказва някой цилиндър също . Тъй като не чух гореизброени проблеми мисля че не е гарнитура на глава !
Карай и си пей
Ще палиш меко казано "трудно"
маркучите ще са дървени ( не можеш ги натисна )
няма да имаш парно
ще прегрява
Какво още ....
Та , виж си антифриза колега ..... ако водата е в повечко ... а знаем че водата се изпарява нали ?
А , за последно .. ами ще отказва някой цилиндър също . Тъй като не чух гореизброени проблеми мисля че не е гарнитура на глава !
Карай и си пей
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Дано да сте прави, аз все мисля най - лошото...
Маркучите не са дървени, но не знам от колко време е проблема - купих колата преди месец и половина.
Колкото до антифриза - сменях го, при смяната на водната помпа и ремъците. 5 литра антифриз и около 4л. вода, която не си обяснявам откъде ще се изпари - нали уж системата е затворена...
Не мога да преценя как пуши... май никак При много високи обороти 3000+ пуши черничко първите няколко секунди, бял дим не съм видял. А дали димът трябва да има специфичен мирис, ако влиза антифриз в ДВГ?!cocoff написа:При навлизане на антифриз в цилиндрите би трябвало да пушиш в бяло.
Първото палене, когато е студено или ако не съм я палил 2-3 дни наистина е трудно - въртя около 4-5 секунди, някои път и повече... Иначе после, като загрее е пушка.valdesbg написа:Освен това :
Ще палиш меко казано "трудно"
маркучите ще са дървени ( не можеш ги натисна )
няма да имаш парно
ще прегрява
Какво още ....
Та , виж си антифриза колега ..... ако водата е в повечко ... а знаем че водата се изпарява нали ?
А , за последно .. ами ще отказва някой цилиндър също . Тъй като не чух гореизброени проблеми мисля че не е гарнитура на глава !
Карай и си пей
Маркучите не са дървени, но не знам от колко време е проблема - купих колата преди месец и половина.
Колкото до антифриза - сменях го, при смяната на водната помпа и ремъците. 5 литра антифриз и около 4л. вода, която не си обяснявам откъде ще се изпари - нали уж системата е затворена...
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Случва се да се изпарява водата от неплътна капачка на казанчето - провери дали клапана и държи - той е затворен обикновено, и се отваря при някакво налягане, май към 0.8 атм.
Ако ти губи толкова малко вода, не може да с еоткрие лесно проблем с глава/гарнитура/блок. Често и при ремонта пропускат да намерят точното място и проблемът се намалява, но остава - много тъжен вариант.
тествай с налягане - с специален накрайник се пълни цилинндъра с въздъх под налягане, до 20 атм и се гледа няколко минути дали се мени нивото на водата или има мехурчета. Може да се направи същия тест с някакъв маркиращ газ, за лесно откриване, или с хелий/водород за много малки пропуски. Незнам кой тества така в Бг... но има, разпитай. Не е и скъпо, а е ефективно.
Ако ти губи толкова малко вода, не може да с еоткрие лесно проблем с глава/гарнитура/блок. Често и при ремонта пропускат да намерят точното място и проблемът се намалява, но остава - много тъжен вариант.
тествай с налягане - с специален накрайник се пълни цилинндъра с въздъх под налягане, до 20 атм и се гледа няколко минути дали се мени нивото на водата или има мехурчета. Може да се направи същия тест с някакъв маркиращ газ, за лесно откриване, или с хелий/водород за много малки пропуски. Незнам кой тества така в Бг... но има, разпитай. Не е и скъпо, а е ефективно.
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Капачката е чисто нова, на един месец.diesel1.6 написа:Случва се да се изпарява водата от неплътна капачка на казанчето - провери дали клапана и държи - той е затворен обикновено, и се отваря при някакво налягане...
Абсолютно никъде не капе или тече от маркучите и скобите, проверил съм отдавна.Dundee написа:Огледай хубаво маркучите и скобите, които ги стягат. Може да капе при някоя от връзките ако скобата е разхлабена.
Иначе ще питам по сервизите за такъв тест.
BTW Като изкарам щеката на маслото след като е работил ДВГ има някакви ситни въздушни мехурчета по маслото. Дали може да има нещо общо?!
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 07 сеп 2007, 02:31
- Модел на автомобила: Orion 1.4CVH, 75hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
От колко време ти е така колата?
Абе направо сменяй гарнитурата няма кво да умуваш.Всички признаци които имаш водят към нея или искаш да ти прегрее колата без да разбереш и хоп спукахме главата. А това за белия дим - ако вече е видим с просто око работата става дебела.
Абе направо сменяй гарнитурата няма кво да умуваш.Всички признаци които имаш водят към нея или искаш да ти прегрее колата без да разбереш и хоп спукахме главата. А това за белия дим - ако вече е видим с просто око работата става дебела.
Последна промяна от Mugen на 28 ное 2007, 15:16, променено общо 1 път.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Абе как ще кажеш на човека такова нещо бе. Наиш ква беля може да си докара на главата. Ако ще е така, направо да я смени гарнитурата - 20-на лева за нея, 20-лева за шлайф, ако се налага и 20-на лева за майстор, отколкото да изкриви главата. Хората използват спициални динамометрични ключове, и се затяга по строго определени правила, включително дозатягане, изчакване и т.н.schrack написа: Моя съвет е да си притегниш главата ....!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Споко, народееее. Оказа се, че ми е спукан радиатора... ...от там губи антифриза.
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Ами разбира се че ще те поправя.venom4o написа:главата се затяга на 7-8 килограма първоначално ,като се започва от двата болта в средата.. след това се стяга 1 по 1 най далечните болтове от съседния ред болтове.. и таке .. след което се чака 15 минути и се стягаше на 90 градуса със инструмента.. ако не се лъжа нека някой да ме поправи..
1. Не може нещо да се затяга, и да измерваш в килограми, първо защото ако рамото ти е дълго 4 метра и 40 см разликата е огромна, а мерната единица е Nm (нютон-метра), може и килограми, но по някаква дължина, като имаш предвид че 10 нютона са около 1 кг. Това се казва момент
2. Същността е че, повечето се затягат до определен въртящ момент примерно 100 Nm, след това по още 90 градуса на затягане, изчакват се 5 мин, и после още 45 градуса, и това наистина става по точно определен ред на затягане на болтовете, грубо казано от средните към външните, както ти каза.
3. За най-лесно, на гърба на опаковките на повечето гарнитури е описано затягането, но все пак казвам че не става с подръчни средства, така че: Не правете това вкъщи
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
ewgeny
Колега нека не извисяваме смяната на гарнитура на двигател до такива божествени висоти. Сякаш преди 10 години всите са имали ключове с нютонметър айде айде..... Пък специално за коли кат мойта над 12 годишни кво да говоря? Купувам, сменям, затягам колкото на мен ми се струва добре (не съм слабак все пак ) и си карам.
Не че нещо, ама лично на мен ми е поомръзнало да гасим техническия ентусиазъм на колеги, дето могат сами ама другите ги разубеждават. И става така, че всеки се пари от майстори, които и да искат няма да го направят така, както човека може да си го направи сам. И после що имало сервизи дето взимат по 10 лева за смяна на една (на една) свещ.
Най-хубавото нещо на старата кола е, че сам можеш да се научиш да си я оправяш без да изгубиш много пари ако сгрешиш.
Колега нека не извисяваме смяната на гарнитура на двигател до такива божествени висоти. Сякаш преди 10 години всите са имали ключове с нютонметър айде айде..... Пък специално за коли кат мойта над 12 годишни кво да говоря? Купувам, сменям, затягам колкото на мен ми се струва добре (не съм слабак все пак ) и си карам.
Не че нещо, ама лично на мен ми е поомръзнало да гасим техническия ентусиазъм на колеги, дето могат сами ама другите ги разубеждават. И става така, че всеки се пари от майстори, които и да искат няма да го направят така, както човека може да си го направи сам. И после що имало сервизи дето взимат по 10 лева за смяна на една (на една) свещ.
Най-хубавото нещо на старата кола е, че сам можеш да се научиш да си я оправяш без да изгубиш много пари ако сгрешиш.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега, това наистина ли го мислиш? Затягаш колкото ти дойде отвътре , жалко ако е така. Дори преди повече от 10 години са се използвали и по-сложни инструменти от динамометричен ключ.orlinm написа:ewgeny
Колега нека не извисяваме смяната на гарнитура на двигател до такива божествени висоти. Сякаш преди 10 години всите са имали ключове с нютонметър айде айде.....
Съжалявам за офтопика!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 86 госта