Страница 1 от 1
Въпрос за Проблем с компа
Публикувано: 09 ное 2007, 20:27
от venom4o
Купих си днес дебитомер аз.. ОТ някой хора от форума .. Обачето ми прекъсва буксата много гадно... Та да попитам.. като не прексва буксата работи доста по устойчиво мотора слуша си педала ,но повече от 3000 оборота не иска да развие.. Защо тЪй?
Публикувано: 09 ное 2007, 23:07
от cocoff
Първо оправи прекъсването

Тия нисковолтови сигнали от окиси се прецакват, та камо ли от прекъсване.
Новият дебитомер същия ли е като стария?
Публикувано: 09 ное 2007, 23:14
от venom4o
новия стар дебитомер е същия а немога да кажа как е работила със стария защото той не работеше...Утре ще проследя целия кабел и ще му махна кожуха да видя кабелите някъде да не е обелена изолацията да дава на късо ,че съм чувал за такъв случай на едно Ауди
Публикувано: 10 ное 2007, 12:54
от venom4o
значи днеска цял ден се занимавах с буксата.. смених и и 4-те клеми ,но ефект няма колата единствено държи обороти... Прекъсва жестоко .. прави детонации в генерацията черен дим излиза.. А когато откача дебитомера на празен ход гасне ,но работи по устоичиво мотора след 1500.. форсира се .. не прекъсва след 1800 оборота но малко по бавно реагира на педала и разхода е невероятен.. Възможно ли е дебитомера да не е в ред или е от кабела? Някой боже ли да снима неговата букса да видя как са подредени кабелите по цветове?
Едит:
Само да кажа .. Свещите кабелите капачката и палеца са чистонови и на ГАЗ колата работи супер в сравнение с бензин.. Съответно проблема е по електрониката на инжикцията...Въздушния филтър е чистонов! мотора е след пълен ремонт включително и набиване на ризи...
За дебитомера
Публикувано: 13 ное 2007, 08:15
от mladen1984
Здрасти!
Погледна ли го отвътре да не е замърсен и дали клапана се движи плавно и не заяжда!Ако е замърсен го почисти с бензин.А иначе буксата трябва да има скоба която я държи да е неподвижна.
Препоръчвам ти да почистиш куплонга с контактен спрей.
Аре - успех!
Re: За дебитомера
Публикувано: 13 ное 2007, 17:17
от venom4o
mladen1984 написа:Здрасти!
Погледна ли го отвътре да не е замърсен и дали клапана се движи плавно и не заяжда!Ако е замърсен го почисти с бензин.А иначе буксата трябва да има скоба която я държи да е неподвижна.
Препоръчвам ти да почистиш куплонга с контактен спрей.
Аре - успех!
не е това проблема чистих го.. Скоба няма .. срязах буксата и сложих нови клеми да правят по добър контакт ,но се съмнявам ,че не съм запомнил кабелите затова айде някой да ги снима тия кабели най накрая да видя как са подредени защото вече се отказвам от тай инжекция и мисля да го преправям на карбуратор скоровреме
за дебитомера
Публикувано: 13 ное 2007, 20:37
от mladen1984
При моята кола и двете букси които се включват в дебитомера са подсигорени със защитна скоба, която не позволява самоизмъкването им!Би трябвало и при сиерите да е така.А иначе знаеш ли от какъв модел Форд си взел новия дебитомер??Защото при мен са 2 различни,тоест единия ми куплунг е с 3 действащи букси и 2 празни ,а другия е с 4 действащи и 1 празна.Възможно ли е дебитомера да е от веобразен форд?Възможно е това да е проблема.
При мен подобно пукане и висок разход + загуба на мощност и ниски обороти се дължеше на развалени клапани !(
п.п. Моето мнение е да не преправяш колата.Това само ще ти пречини излишни главоболия!"Няма нещо което не може да се поправи"!
Публикувано: 14 ное 2007, 00:07
от venom4o
Дебитомера е същия какъвто беше стария .. той и преди това е сменян от бившия собственик ,но на Друга сиера 1 към 1 мотор с моя работи идеално !
Публикувано: 15 ное 2007, 09:59
от noface
На мойта старата сиера,аз лично 2 дебитомера съм сменял.Единия беше 1;1 със моя,след като грумна 3-4 пъти го смених с друг,който беше с други обозначения. И 2-та са работили при мен без включена буква.
на бензин работеше над 1500об/мин. на газ си рабо6е на ~900об/мин.
Според мен от някъде ти смуче въздух,при мен такива бяха признаците
не стабилни ниски обороти и гърмене в изпускателната с-ма.
Публикувано: 09 дек 2007, 12:37
от venom4o
Така хора.. кажете къде да отида на диагностика-- проверих всичко по мотора ,но просто като пусна пустия дебиЛомер и повече от 3000 не иска и гърми в генерацията.. защо се шашка тоя комп? Всичко друго съм и оправил.. потенциометър .. моторче за ниските всичко работи..
едит: само да попитам.. Как да проверя кабелите на дебитомера дали не правят мизерии? между 2 от тях мултицета открива няква крехка връзка която не се прекъсва колкото и да ги мърдам...
едит2 : казаха ми за някакъв диагностик във гараж Република на околовръстното срещу Бриколаж...
Публикувано: 09 дек 2007, 14:29
от Edinuser
Не знам за Сиерата - но Мондеото след почистване на MAF-а ( който е разходомера за въздуха ) е необходимо да се нулира компа - това става като се откачи напълно акумулатора за няколко минути.
И след това компа се калибрира отново в рамките на 8-10 км движение.
предложение
Публикувано: 10 дек 2007, 08:05
от mladen1984
Ще ти предложа следното.Разтърси се в нета за PDF файл на руски за ремонт и експлоатация на скорпио.Там са дадени данни за съпротивлението на тези куплонзи и характерните проблеми с тях.
Мисля че твоя двигател се използва и при Скорпио.Аре успех

Публикувано: 10 дек 2007, 08:45
от cocoff
venom4o написа: между 2 от тях мултицета открива няква крехка връзка която не се прекъсва колкото и да ги мърдам...
Не знам какъв тип ти е MAF-а, но ако е термочувствителен, връзката, според мен, трябва да е не крехка, а около 1-2 килоома

Публикувано: 13 дек 2007, 18:37
от venom4o
Колеги прекъсва като включа дебитомера иначе ускорението се оправи ,но до 2500 след това тотално заглъхва
Публикувано: 14 дек 2007, 09:29
от nikolovvd
Може и да греша, но съм забелязал, че при монтиране на АГУ се затваря входа за въздух към въздушния филтър, за да работи уредбата. Да не би от тук да са ти главоболията - ограничен въздушен поток и от там ограничаване на оборотите.
Публикувано: 16 дек 2007, 17:36
от venom4o
Проблема се изясни ,но остана проблема защо държи 2000 оборота в момента мия моторчето за ниските ако не се прави утре ще му умувам!