ПОМОЩ кажете ми как да направя центровка

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
deskoskorpiona
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 04 фев 2006, 13:58
Модел на автомобила: ford scorpio
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

ПОМОЩ кажете ми как да направя центровка

Мнение от deskoskorpiona » 23 ное 2007, 20:11

колеги имах проблем с моето мондео 1,8 115 кс бензин 1993 г двувалка смених гарнитура на главата също и двата ремъка но явно съм обаркал нещо с центровката защото като я запалих започна да кълца все едно че работи на 3 цилиндъра на валовете няма никакви белези моля ако някои може да ми прати или даде инфо как да направя центровката

Потребителски аватар
зуница
потребител
потребител
Мнения: 200
Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г.
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от зуница » 23 ное 2007, 21:24

Купи си книгата "FORD MONDEO" от H.R.ETZOLD.В нея е описана центровката .А и е по-евтина от "майстор". Може да ти послужи и за друг случай. Преводът е отврат.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 24 ное 2007, 07:52

Свържи се с батко си Paci. Градски ти е и ще ти помогне най-малкото със съвет :)
или
http://autorepair.about.com/cs/generalinfo/l/bl876f.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://store1.data.bg/tco/ford/Haynes%2 ... ndeo%2093/" onclick="window.open(this.href);return false;
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 24 ное 2007, 09:04

Виж кабелите на свещите и на инжекторите първо. Иначе центровката се прави елементарно - сваля се капака на главата (капака на клапаните) и отзад разпределните валове ще видиш че имат едни жлебове. Отрязваш едно парче винкел направвен от 5мм дебело желязо (може и 4мм) към 25см дълго и завърташ валовете докато винкела влезе и в двата вала. Остава да нагласиш и коляновият вал на белег - втората резка на външната ремъчна шайба трябва да съвпадне с един зъб на картера. Би трябвало да можеш да се оправиш нататък.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 24 ное 2007, 10:50

AlexP написа:Виж кабелите на свещите и на инжекторите първо. Иначе центровката се прави елементарно - сваля се капака на главата (капака на клапаните) и отзад разпределните валове ще видиш че имат едни жлебове. Отрязваш едно парче винкел направвен от 5мм дебело желязо (може и 4мм) към 25см дълго и завърташ валовете докато винкела влезе и в двата вала. Остава да нагласиш и коляновият вал на белег - втората резка на външната ремъчна шайба трябва да съвпадне с един зъб на картера. Би трябвало да можеш да се оправиш нататък.
И да допълня...

И ако не си изкривил клапаните още първият път може и да стане.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

deskoskorpiona
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 04 фев 2006, 13:58
Модел на автомобила: ford scorpio
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Мнение от deskoskorpiona » 24 ное 2007, 20:32

благодаря ви за инфото утре я почвам

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 24 ное 2007, 22:53

ако си бележил при сваляне е добре,но наистина да не ги изкривиш може и на майстор да идеш ,не би трябвало да си вземе повече от 15 тина левчета :D
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 25 ное 2007, 07:19

15 лева за съвета ли?
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 25 ное 2007, 08:16

На Ескорта (1.8 16V) съм си правил експеримент. Оставих коляновият вал на белег (тоест първо бутало в ГМТ) и въртях разпределителните валове на ръка и не се срещнаха бутало и клапани. Но може би като се завърти на стартер и вдигне налягане на маслото да напълни хидравличните чашки, клапаните ще се отворят повече и ще се случи случка.

Щом въобще е запалила няма да е объркана центровката толкова много че да удари клапани и бутала. Така че проблема е или нещо кабелите на свещите или инжекторите или центровката ще бяга с 2-3 зъба.

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 25 ное 2007, 08:20

Щом въобще е запалила няма да е объркана центровката толкова много че да удари клапани и бутала. Така че проблема е или нещо кабелите на свещите или инжекторите или центровката ще бяга с 2-3 зъба.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 25 ное 2007, 08:55

AlexP написа:Щом въобще е запалила няма да е объркана центровката толкова много че да удари клапани и бутала. Така че проблема е или нещо кабелите на свещите или инжекторите или центровката ще бяга с 2-3 зъба.
хм.. не се осланяй на това, и 15 лева за смяна на ремъка, къде е това, и аз да си дам колата там да ми го сменят :wink:
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

deskoskorpiona
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 04 фев 2006, 13:58
Модел на автомобила: ford scorpio
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Мнение от deskoskorpiona » 25 ное 2007, 17:39

оправих я момчета ценровката съм я бил направил идеално проблема е бил в една от дюзите т.е на 4 цилиндър при зглабянето съм разменил клемите и съм вкючил тази която е на датчика за импулсите на мястото на 4 цил.днес ги размених и работата се оправилТРЯБВА ДА СЕ ГЛЕДА.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ПОМОЩТА

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 25 ное 2007, 19:15

еми значи аз съм бил късметлия лятото само с 15лв една кола и 3кафета :P и ремъка ми бе сменен , а иначе при квартален майстор но като има опит с подобни тучове може спокойно да му се доверя на този човек
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта