ПОМОЩ кажете ми как да направя центровка
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 04 фев 2006, 13:58
- Модел на автомобила: ford scorpio
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
ПОМОЩ кажете ми как да направя центровка
колеги имах проблем с моето мондео 1,8 115 кс бензин 1993 г двувалка смених гарнитура на главата също и двата ремъка но явно съм обаркал нещо с центровката защото като я запалих започна да кълца все едно че работи на 3 цилиндъра на валовете няма никакви белези моля ако някои може да ми прати или даде инфо как да направя центровката
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Свържи се с батко си Paci. Градски ти е и ще ти помогне най-малкото със съвет
или
http://autorepair.about.com/cs/generalinfo/l/bl876f.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://store1.data.bg/tco/ford/Haynes%2 ... ndeo%2093/" onclick="window.open(this.href);return false;
или
http://autorepair.about.com/cs/generalinfo/l/bl876f.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://store1.data.bg/tco/ford/Haynes%2 ... ndeo%2093/" onclick="window.open(this.href);return false;
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Виж кабелите на свещите и на инжекторите първо. Иначе центровката се прави елементарно - сваля се капака на главата (капака на клапаните) и отзад разпределните валове ще видиш че имат едни жлебове. Отрязваш едно парче винкел направвен от 5мм дебело желязо (може и 4мм) към 25см дълго и завърташ валовете докато винкела влезе и в двата вала. Остава да нагласиш и коляновият вал на белег - втората резка на външната ремъчна шайба трябва да съвпадне с един зъб на картера. Би трябвало да можеш да се оправиш нататък.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
И да допълня...AlexP написа:Виж кабелите на свещите и на инжекторите първо. Иначе центровката се прави елементарно - сваля се капака на главата (капака на клапаните) и отзад разпределните валове ще видиш че имат едни жлебове. Отрязваш едно парче винкел направвен от 5мм дебело желязо (може и 4мм) към 25см дълго и завърташ валовете докато винкела влезе и в двата вала. Остава да нагласиш и коляновият вал на белег - втората резка на външната ремъчна шайба трябва да съвпадне с един зъб на картера. Би трябвало да можеш да се оправиш нататък.
И ако не си изкривил клапаните още първият път може и да стане.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 04 фев 2006, 13:58
- Модел на автомобила: ford scorpio
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
На Ескорта (1.8 16V) съм си правил експеримент. Оставих коляновият вал на белег (тоест първо бутало в ГМТ) и въртях разпределителните валове на ръка и не се срещнаха бутало и клапани. Но може би като се завърти на стартер и вдигне налягане на маслото да напълни хидравличните чашки, клапаните ще се отворят повече и ще се случи случка.
Щом въобще е запалила няма да е объркана центровката толкова много че да удари клапани и бутала. Така че проблема е или нещо кабелите на свещите или инжекторите или центровката ще бяга с 2-3 зъба.
Щом въобще е запалила няма да е объркана центровката толкова много че да удари клапани и бутала. Така че проблема е или нещо кабелите на свещите или инжекторите или центровката ще бяга с 2-3 зъба.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
хм.. не се осланяй на това, и 15 лева за смяна на ремъка, къде е това, и аз да си дам колата там да ми го сменятAlexP написа:Щом въобще е запалила няма да е объркана центровката толкова много че да удари клапани и бутала. Така че проблема е или нещо кабелите на свещите или инжекторите или центровката ще бяга с 2-3 зъба.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 04 фев 2006, 13:58
- Модел на автомобила: ford scorpio
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта