Страница 1 от 1
Разликата двигателите на Ескорт Дизел 96 - 99 година
Публикувано: 29 ное 2007, 21:33
от andro79
Здравейте колеги,
Обръщам се към Вас с няколко въпроса!
1. Има ли разлика между дизеловите двигателите на Ескорт 96 - 97 - 98 - 99 година и какви са те, ако има такава.
2. Също така ме интересува, през коя година започват да слагат двигателите TDI на Ескорта.
3. Възможно ли е да има Форд Ескорт 96 година, Сhia, 90 к.с. с двигател TDI.
4. И каква е разликата между Форда от 96 и от 99 (само в годините).
Благодаря предварително.
Публикувано: 30 ное 2007, 18:39
от doctordre
форд нямат TDI двигател! двигателите са TD, със или без интеркулер

Публикувано: 30 ное 2007, 21:03
от methodboy
Ако Ford намат TDI двигател аз карам уникален автомобил. Само че по каталозите го пишат 1.8D TCI.
Публикувано: 30 ное 2007, 21:16
от cenzor
doctordre написа:форд нямат TDI двигател! двигателите са TD, със или без интеркулер


Имат TDC
i , не само TD !
Публикувано: 30 ное 2007, 21:19
от Атанас
TDI е запазена марка на VW Audi Grup (на немски мисля се пишеше GRUP). В този смисъл, няма Ford с двигател TDI.
По повод питането на колегата andro79: има "някаква" разлика, но е малка. Има разлика в управлението на двигателя и в нивото на вредни емисии.
По точка 3 мисля, че не, но колкото повече се ровя, толкова повече започвам да се съмнявам в невъзможността
Най-добре по номера на шасито...
Публикувано: 01 дек 2007, 09:03
от doctordre
Атанас написа:TDI е запазена марка на VW Audi Grup (на немски мисля се пишеше GRUP)
аз отдавна това приказвам ама никой не ме слуша. това ТДИ си го избийте от главата, това си е просто технология и търговско наименование на VAG

иначе cenzor: говорим все пак за ескорт 96-99, мисля че там няма tdci

Публикувано: 01 дек 2007, 12:17
от impresa
Също така е всеобщо заблуждението, че TDI означава турбо дизел с интеркулер

... а всъщност turbocharged direct injection

Публикувано: 02 дек 2007, 01:18
от chains
Реално 1.8 тд е на 95% еднакъв при Сирата /е тук няма кулър и турбината е друга/, Мони и Ескорт /необходима е друга турбина, която да неутрализира получилата се в следствие на кулъра турбо дупка/без значение от годината на производство! - просто уникален мотор!
Единствено при Турнеото има сериозни разлики /е то е и комън рейл/ - принципно различен двг.
Публикувано: 02 дек 2007, 02:03
от impresa
И Фокуси го имат същия мотор

Публикувано: 02 дек 2007, 09:07
от doctordre
chains написа:Реално 1.8 тд е на 95% еднакъв при Сирата /е тук няма кулър и турбината е друга/, Мони и Ескорт /необходима е друга турбина, която да неутрализира получилата се в следствие на кулъра турбо дупка/без значение от годината на производство! - просто уникален мотор!
Единствено при Турнеото има сериозни разлики /е то е и комън рейл/ - принципно различен двг.
добре, а тогава ми е интересно- тд-то на сиерата може ли с един кулер да стане като на мондео/ескорт

Публикувано: 02 дек 2007, 10:17
от chains
Да, но трябва да се монтират турбина и въздухопроводи от Мони; и евентуално да се донастрои ГНП!
Re: Разликата двигателите на Ескорт Дизел 96 - 99 година
Публикувано: 19 ное 2008, 21:31
от v_al
ескорт 1.8тд с интеркулер 90кс. се произвежда от септември 1993г до август1998г когато е сптян от производство-започва ерата фокус.
от януари 1996г. до края на производствотоси има леки промени. става вьпрос за изгорелите газове, за това на тези двигатели на капака на клапаните пише ендура-де,а не 1.8дизел.сьщо така от януари 1996г. запчва производството на двигател тд 70кс.без интеркулер.Chia това е вит клас в оборудване/екстри/ в форд, така че има
...
Re: Разликата двигателите на Ескорт Дизел 96 - 99 година
Публикувано: 22 ное 2008, 01:03
от diesel1.6
v_al написа:е
от януари 1996г. до края на производствотоси има леки промени. става вьпрос за изгорелите газове, за това на тези двигатели на капака на клапаните пише ендура-де,а не 1.8дизел.сьщо така от януари 1996г. запчва производството на двигател тд 70кс.без интеркулер.Chia това е вит клас в оборудване/екстри/ в форд, така че има
...
Какво се променя на газовете?
Re:
Публикувано: 02 юли 2009, 19:12
от diesel1.6
doctordre написа:Атанас написа:TDI е запазена марка на VW Audi Grup (на немски мисля се пишеше GRUP)
аз отдавна това приказвам ама никой не ме слуша. това ТДИ си го избийте от главата, това си е просто технология и търговско наименование на VAG

иначе cenzor: говорим все пак за ескорт 96-99, мисля че там няма tdci

След като проверих какво пише на колите, виждам следното.
На форд си пише
TDI - доста изглежда като турбо дизел с интеркулер,
а на гоуфа пише
TDI, което си е турбо дизел директно впръскване (според така любените източници и патенти на фолксваген производителите).
Видях и пасат 1,8 предкамерен дизел (с не-иректно впръскване) и пишеше
TDI. Само не знам дали беше с охлаждане на нагнетения въздух.
Изписват го точно така, с тези цветове. За справка - возилата на улицата и документите из нета или на живо. Фолксваген са си регистрирали правото да слагат надписа, вероятно и технологията да залепят буквите на капака. А турбо дизел директно впръскване е технология на руския трактор ДТ 75 (турбо дизел с директно впръскване), и не само. Който не вярва, да мине на гости и да го заведа при трактора, правен преди да има гоуф на света. Червени са споменатите трактори, имаше ги много до преди 5-10 години.
малко се подигравам с патентите на фолцваген, ама превъзнасянето им провокира.
Re: Разликата двигателите на Ескорт Дизел 96 - 99 година
Публикувано: 02 юли 2009, 21:08
от HACKO
Сигурен ли си, че ДТ75 има турбо?

Re: Разликата двигателите на Ескорт Дизел 96 - 99 година
Публикувано: 03 юли 2009, 10:23
от diesel1.6
HACKO написа:Сигурен ли си, че ДТ75 има турбо?

Май да. Ако не то, поне тогава комбайн Нива СК... е със същия двигател с турбо. Последната машина е тук-там с дървени лагери

))). Те си работят де, просто е куриозно - на по-новите има само някои опори и плъзгачи от дърво.
Ще погледна за ДТ 75, ама то има и едни по-големи, сиви трактори, които освен че са с турбо, с директно впръскване (от фолскваген

), са и толкова нискооборотни, че се чува как турбото се развърта поотделно за всеки работен такт при празен ход.
Давам пример как патеннтната система и рекламата се използват за подвеждане на хората. И сега всеки фолцваген турбодизел бръмчи горд с "нова" патентована технология. А в патента са патентовали само червените букви, вероятно.
послепис:
До: Дизелов двигател на ЗиЛ 131
В Сърница-Пазарджишко има 131 направен с мазов двигател,ако толкова много се интересуваш можеш даго огледаш,мисля че и турбо си имаше,при мен в добринище един познат монтира на 131 двигател от ДТ-75 с турбо компресор,така че